Haber

Haber No: 32555

ABD’nin demir çelik hurda ihracatı

   

20.7.2021 01:06:17

ABD Uluslararası Ticaret Komisyonu tarafından yayımlanan son verilere göre, ABD’nin demir çelik hurda ihracatı bu yılın Mayıs ayında aylık %24,5 ve yıllık %41,6 artışla 2.029.311 mt seviyesinde yer aldı. Mayıs ayında, ABD’nin en çok hurda ihraç ettiği ülke Meksika olurken, söz konusu ihracat, aylık %35,2 ve yıllık %153,2 artışla 331.738 mt seviyesinde kaydedildi. Meksika’yı 284.625 mt ile Türkiye, 279.584 mt ile Vietnam, 244.864 mt ile Malezya ve 221.483 mt ile Bangladeş takip etti.

diğer haberler

Haber

Haber No: 32694

Vietnam'dan Avrupa Birliğine Doğrudan Kargo Treni

   

5.8.2021 11:37:15

Doğrudan Avrupa Birliği (AB)-Vietnam kargo treni, Vietnamlı ihracatçılar için yeni umutların habercisi olmuştur. Vietnam demiryolu endüstrisi yıllardır Vietnam-AB kargo trenlerini işletmekte olsa da bu seferler ilk defa düzenli bir programa göre b... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 32693

Çin'in Gübre İhracatını Durdurması

   

5.8.2021 11:33:49

30 Temmuz 2021 tarihinde Çin Ulusal Kalkınma ve Reform Komisyonu’nun resmi web sitesinde yayınlanan açıklamaya göre Çin'in önde gelen gübre üreticisi şirketleri, yurt içi piyasaya yeterli gübre arzının sağlanması için gübre (özellikle fosfatlı gübrel... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 32692

Ticarette Gümrük Hizmetine Konu Eşya Listeleri 04 Ağustos 2021

   

5.8.2021 11:30:34

Suriye de Güvenlik Altına Alınan Bölgelerle Yapılacak Ticarette Gümrük Hizmetine Konu Eşya Listeleri (04 Ağustos 2021)...SURİYE'DEN TRANSİTİNDE GÜMRÜK HİZMETİ VERİLMEYECEK EŞYA LİSTESİ ne 13 ve 14 nolu sıralar eklenmiştir 13 - 24.01 ila 24.03 tari... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 32691

Güney Kore’den ithal geniş çaplı kaynaklı boruya antidamping

   

4.8.2021 21:57:58

ABD Ticaret Bakanlığı, Güney Kore’den ithal edilen geniş çaplı kaynaklı boruya yönelik antidamping vergisi soruşturmasının ön sonuçlarını açıkladı. 27 Ağustos 2018 ve 30 Nisan 2020 tarihleri arasındaki inceleme döneminde, Güney Koreli geniş çaplı ... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 32690

Dünyanın En Büyük İkinci Hazır Giyim İhracatçısı

   

4.8.2021 21:51:32

Dünya Ticaret Örgütü tarafından yayınlanan verilere göre Vietnam dünyanın en büyük ikinci hazır giyim ihracatçısı olarak Bangladeş'i geride bıraktı. Çin, 2020'deki yüzde 7'lik düşüşe rağmen yüzde 31,6’lık pazar payı ve 142 milyar ABD Dolarlık ih... daha fazla
 Haberi Okudum!

evrim

Haber No: 32689

!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!

   

4.8.2021 19:27:48

Program güncellemeleri genele çıkmıştır .Olması gereken versiyon 10.35 dir yapılan çalışmaları haberin ekinde bulabilirsiniz... Detay Eki
 Haberi Okudum!

evrim

Haber No: 32688

!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!

   

4.8.2021 19:25:57

Yapılan 10.35 güncellemelerinin teknik dökümanını haberin ekinde bulabilirsiniz... Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 32687

ABD Anti Damping Önlemleri/Demir/Çelikten Tüp ve Borular