Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    12.08.2020 12:19 Haber No:28922
Celik İthalattaki artışın önüne geçebilmek için,
İthalattaki artışın önüne geçebilmek için, Dünya Ticaret Örgütü’ne bildirilerek, AB’ye karşı uygulanacağı açıklanan vergilerin bir an önce yürürlüğü konulması, Haziran ayından itibaren artış eğilimine giren yurtiçi çelik tüketimimizin, yurtiçi üretim yolu ile karşılanması, pandemi sürecindeki kayıplarının dengelenmesi ve çelik sektörümüzün, Türkiye’nin cari açığının kapatılmasına olan katkısının arttırılması açısından önem taşımaktadır.
 
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 12:17 Haber No:28921
Türkiye’nin Haziran ayı hurda ithalatı
Türkiye’nin ithal hurda talebi Haziran ayında da güçlendi. Türkiye Çelik Üreticileri Derneği tarafından yayımlanan verilere göre, Haziran ayında kaydedilen 1,535 milyon mt artışla Türkiye’nin hurda ithalatında aylık bazda %18,78 yükseldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 12:05 Haber No:28920
AB de Sanayi üretimi temmuzda yüzde 9,1 arttı
Avrupa Birliği'nin (AB) sanayi üretimi temmuz ayında aylık yüzde 9,1 arttı ancak yıllık yüzde 12,3 geriledi. Beklenti sanayi üretiminin aylık yüzde 10 artması ve yıllık yüzde 11,5 düşmesiydi. Açıklanan verilere göre AB'nin sanayi üretimi aylık ve yıllık bazda beklentilerin altında kaldı.
 
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 11:51 Haber No:28919
Türkmenistan Gümrük Servisi elektronik belge siste
Türkmenistan Gümrük Servisi elektronik belge sistemini başlattı.Bilgi teknolojilerinin şu anki gelişim aşamasında, elektronik belgeler ve elektronik belge yönetimine geçiş çok önemli hale geldi. Türkmenistan’da da bütün sektörlerde modern teknolojilerin kullanılması ve dijital bir sisteme geçilmesi için büyük çalışmalar yapılmaktadır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 03:10 Haber No:28918
ABD Meksika çıkışlı çelik hasır için damping marjı
ABD Ticaret Bakanlığı, Meksika’dan ithal kaynaklı çelik hasırın ABD’ye dampingli satılıp satılmadığını ve üreticilerin haksız teşvik alıp almadığını belirlemek için yeni bir antidamping vergisi ve telafi edici vergi soruşturması başlatıldığını duyurdu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 03:03 Haber No:28917
Çelik ürünleri Haziran ayı ithalatı,
Haziran ayı ithalatı, 2019 yılının aynı ayına göre, miktar yönünden %59,8 gibi yüksek oranlı artışla 1.4 milyon ton, değerde %27,8 artışla 940 milyon dolar seviyesinde gerçekleşti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 02:58 Haber No:28916
Çelik ürünleri ihracatı Haziran ayında,
Çelik ürünleri ihracatı Haziran ayında, ilk defa artış göstererek, miktarda %40,3 artışla 2 milyon ton, değerde ise %24,3 artışla 1.3 milyar dolar oldu.Ocak-Haziran döneminde 2019 yılının aynı dönemine kıyasla ihracat, miktar itibariyle %11,3 azalarak 9.9 milyon ton, değer itibariyle %17 azalışla 6.8 milyar dolar seviyesinde gerçekleşti.
 
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 02:54 Haber No:28915
LOJİSTİK SEKTÖRÜ 6 AYDA 8 MİLYAR LİRA KREDİ
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, bu yılın ilk 6 ayında Türk Eximbank aracılığı ile lojistik ve taşımacılık sektörüne toplamda 8 milyar liralık kredi kullandırıldığını belirtti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 02:46 Haber No:28914
MIP - Sınır Kapılarındaki Uygulamalar Sebebiyle
MIP - Sınır Kapılarındaki Uygulamalar Sebebiyle Limanda Bekleyen Transit Yükler Hk.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    12.08.2020 02:41 Haber No:28913
AB ülkelerine hazır giyim ve konfeksiyon ihracatı
Geçen ay, 1 milyar 812 milyon 845 bin dolarla otomotiv endüstrisinin ardından ülke ihracatına en fazla katkıyı veren hazır giyim ve konfeksiyon sektöründe Avrupa Birliği ülkelerine ihracatta artışlar yaşanıyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum