Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    13.12.2019 13:01 Haber No:26480
TRACES Uygulaması Bu Gece Başlıyor
Avrupa Komisyonu’nun gıda, bitki ve hayvan ticaretinde kullanılmakta olduğu online yönetim sistemi TRACES (Trade Control and Expert System) için Bulgaristan’ın, 2019 yılı Aralık ayından itibaren sisteme tam olarak entegre olmasından önce hazırlık dönemi olarak adlandırılan uygulamaya 1 Ocak 2019 tarihi itibariyle başladığı bildirilmişti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 12:43 Haber No:26479
ABD ile Çin arasında ticaret anlaşması
ABD ile Çin arasında imzalanan yeni ticaret anlaşmasında ABD tarafının Çin'e yönelik 15 Aralık tarihinde yürürlüğe koymayı planladığı gümrük vergisi artışının ertelendiği kaydedildi.
Reuters haber ajansına konuşan kaynaklar, ABD Başkanı Donald Trump'ın ticaret temsilcileri ile Çin arasında yeni bir ticaret anlaşmasına gidildiğini bildirdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 03:35 Haber No:26478
GTİP Değişikliği Büyük Dertler Açabilir
İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü’nden Gümrük İdarelerine iletilmek üzere ‘Düzeltme Yapılan Beyannameler’ konulu bir yazı yayımlandı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 03:33 Haber No:26477
Ukrayna’da Gümrük Yöneticilerin % 80’i kovuldu
Ukrayna’da yeni Devlet Gümrük Hizmeti (GTS) başlarken, gümrüklerde çalışan yöneticilerin % 80’i işten atıldı. Yaklaşık 500 eski müdür görevden alındı.Devlet Gümrük Hizmeti Başkanı Maksim Nefyodov, ” Merkez ofiste tüm yönetim ekibinin yaklaşık % 80’ini değiştirdik. Bunlar sadece bölüm başkan yardımcısı ve yöneticileri değil aynı zamanda orta ve alt yöneticilerin çoğunluğu.” dedi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 03:17 Haber No:26476
2019-Yeni Tır Takip Programı Kullanıcı Kılavuzu
2019-Yeni Tır Takip Programı Kullanıcı Kılavuzu

TIR Karnesi kapsamında yapılan taşımalarda kullanılmak üzere hazırlanan TIR Takip Programına Merkezi BİLGE V2 üzerinden ulaşılması mümkündür.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 03:09 Haber No:26475
Gümrük Müşavirine Nasıl Ulaşırım?
Gümrük Müşavirleri iletişim bilgileri yayımlanmıştır.

Türkiye genelinde hizmet veren gümrük müşavirlerinin iletişim

bilgilerine aşağıdaki linkten ulaşılabilmektedir:
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 03:01 Haber No:26474
Avrupa Birliği Komisyonu ticaret yasaları
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, Dünya Ticaret Örgütü (DTÖ) ihtilaf çözüm sisteminin kilitlenmesinin ardından ticari konularda misilleme yapabilmek için birlik kurallarında değişikliğe gidilmesini teklif etti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 02:56 Haber No:26473
Küresel silah endüstrisi 2018'de de büyümeyi sürdü
Dünya genelinde silah satışları 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 4,6 artarken, Türk firmaları, 2017'de girdiği başlıca 100 silah üreticisi şirketler listesindeki yerini korudu
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 02:53 Haber No:26472
OPEC'in ham petrol üretimi kasımda azaldı
Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütünün (OPEC) günlük ham petrol üretimi kasım ayında önceki aya göre 193 bin varil azalarak 29 milyon 550 bin varile geriledi. OPEC'in, toplam küresel petrol arzı içindeki payı ise yüzde 29,6 oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    13.12.2019 02:33 Haber No:26471
KIRGIZİSTAN GUMRUK RÜŞVET SKANDALI
#Kırgızistan’da 1 milyar dolara yakın parayı ülke dışına çıkararak kara para akladığı ortaya çıkan Kırgızistan Devlet #Gümrük #Komitesi #başkan yardımcısı olan Rayimbek Matraymov, suçlarını ortaya çıkaran basın servislerine tazminat davaları açtı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum