Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    29.01.2020 08:49 Haber No:26952
GÜMRÜK SİSTEMİNDE GENEL HATA!!!
Değerli Müşterilerimiz,

Cevaplarda 'Bu referans numarasi daha önce X numarali beyanname ile tescil olmus, tescil sorgulamasi yapin ' hatası gelmektedir.
Fakat tescil sorgulama yapılmasına rağmen tescil bilgileri yer almamaktadır.Konu hakkında Gümrük çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 11:03 Haber No:26855
TESCİL ALINMIŞ YA DA İŞLEMDEDİR !!!
Değerli Müşterilerimiz;
Bu referans ile tescil alınmış ya da işlemdedir hatası alan kullanıcılarımızın üst üste gönderim yapmaması gerekmektedir.
Hata ile ilgili detaylı çözüm linki haberin devamındadır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    29.01.2020 09:24 Haber No:24658
Müşteri Memnuniyet Anketi
Değerli Evrim kullanıcıları sizler için hazırladığımız müşteri memnuniyet anketine katılarak görüşlerinizi bildirebilirsiniz. Katılımlarınız bizlere değer katacak ve alınan sonuçlara göre sizlere daha iyi hizmet verebilmek için geliştirmeler yapacağız. Katılımınız için teşekkürler.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 08:48 Haber No:26965
ÖTV GÜNCELLENDİ!
29.01.2020/31023 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 2081 Sayılı CB Kararına istinaden ÖTV oranları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:50 Haber No:26964
AB,Ukrayna’dan kümes hayvanı eti ithalatı
AB, kuş gribi nedeniyle Ukrayna’dan kümes hayvanı eti ithalatını kapattı.Ukrayna Devlet Tüketici Hizmetleri basın servisi tarafından yapılan açıklamaya göre Avrupa Komisyonu, Ukrayna’dan Avrupa’ya kümes hayvanı eti, kümes hayvanı eti ürünleri ve termal olarak işlenmemiş kümes hayvanları ürünlerinin ithalatını geçici olarak yasakladı.
 
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:42 Haber No:26963
Otomotiv üssü"nden dış pazara günde 1343 araç
Otomotiv devleri TOFAŞ, OYAK Renault ve Karsan'a ev sahipliği yapan Bursa'da, 2019'da günde 1676 araç üretildi, bunların yüzde 80,13'lük kısmı olan 1343 adedi ihraç edildi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:32 Haber No:26962
2019'da Dünya Çelik Üretimi % 3.4 Arttı
2019 yılında dünya ham çelik üretimi, % 3.4 artışla, 1 milyar 870 milyon tona ulaştı. Ham çelik üretimi, Asya ve Orta Doğu haricinde tüm bölgelerde düştü.
Asya bölgesi % 5.7 artışla 1 milyar 342 milyon ton ham çelik üretimi gerçekleştirirken, Çin'in üretimi % 8.3 (76.300 ton) artışla 996.3 milyon tona ulaştı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:47 Haber No:26961
Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nden alınan 27.01.2020 tarihli yazıda;

Mısır Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın Mısır’a ihracat yapan ülke firmalarının Mısır İhracat ve İthalat Kontrol İdaresi bünyesinde oluşturulan ‘’Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)’’ne kayıt olma zorunluluğuna dair uygulamasının 16.03.2016 tarihinde yürürlüğe girdiği ve konu hakkındaki çalışmaların bu tarih itibariyle yapılmaya başlandığı,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:42 Haber No:26960
40 ton mandalina ve 26 ton tavuk eti GERI
Rusya Federasyonu gümrüklerinde kontrolden geçemeyen Türk tarım ve gıda ürünlerine yenileri eklendi. Son olarak Kaluga ve Kaliningrad gümrüklerinden “iade” haberleri geldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:40 Haber No:26959
Ticaret Bakanı: ABD’nin ek vergileri kaldırması
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, ABD’ye karşı 2018 yılında açılan Çelik ve Alüminyuma Getirilen Ek Vergiler Davasında sürecin Panel aşamasında devam ettiğini belirterek, “Dava çerçevesinde ülkemizin haklı bulunması durumunda ABD’nin ek vergileri kaldırması gerekecektir” dedi.
 
Haberi Okudum