Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    19.02.2020 00:06 Haber No:27164
Azerbaycan'a ithal edilen alkollü ve enerji içecek
Azerbaycan'a ithal edilen alkollü ve enerji içeceklerine uygulanan Aksiz (özel tüketim) ve gümrük vergileri arttırıldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:06 Haber No:27163
Güney Afrika Rekabet Avantajı-Vida, Civata, Somun
Güney Afrika tarafından 1 Mart 2019 tarihinde demir/çelikten
muhtelif vida, civata ve somun ürünleri (Güney Afrika gümrük tarife cetveline göre 7318.15.41, 7318.15.42 ve 7318.16.30 GTİP kodlu) ithalatına karşı korunma önlemi soruşturması başlatılmış
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:06 Haber No:27162
Gümrük Beyannameleri İplik Detay Beyanı Belgesinde
Gümrük Beyannameleri İplik Detay Beyanı Belgesinde Yer Alan Teknik Terimlere Dair Bilgilendirme Eğitimi-Eğitim saat ve tarihleri...
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:05 Haber No:27161
Ukrayna tarım ürünleri ihracatını % 19 arttırdı
Ukrayna Tarım İşletmeleri Kulübü’ne göre 2019 yılında tarımsal ihracat 2018 yılına göre % 19 artarak 22.2 milyar dolar seviyesine yükselirken, aynı dönemde tarımsal ithalat % 14 artarak 5.7 milyar dolar olarak gerçekleşti.2019 yılında Ukrayna‘dan toplam ihracat içinde tarımsal ihracatın payı % 44 olmuştur. 2018’de bu oran % 39 idi. Tarım ürünlerinin ihracat içindeki payı ise 2018 yılında % 9 iken 2019’da % 10 olmuştur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:05 Haber No:27160
Hollanda Gümrüğünde Yolsuzluk
Hollanda’da bir gümrük memuru, yolsuzluk ve kara para aklama soruşturmasından dolayı açığa alınmıştır. Son yıllarda muhtelif gümrük memurları yolsuzluk suçlarından tutuklanmış olup, en meşhur olay Gerrit G. isimli memurun gümrükten uyuşturucu geçirmesine izin vermesinden dolayı 14 yıl hapis cezasına çarptırılmasıdır.
 
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:04 Haber No:27159
İran’ın Hindistan’dan Çay İthalatı
Hindistan Çay Sanayisi Komitesinin Bloomberg yayınladığı istatistiklere göre geçtiğimiz sene İran Rusya’yı geride bırakarak Hindistan’dan çay ithali yapan ülkeler arasında birinci sırada yer almıştır.İstatistiklere göre İran 2019 yılında Hindistan’dan bir önceki yıla göre %74 artışla 53,5 bin ton çay ithal etmiştir
 
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:03 Haber No:27158
Bulgaristan 2019 Yılı Dış Ticaret Ön Verileri
Ulusal İstatistik Enstitüsü’nün açıkladığı ön verilere göre 2019 yılında Bulgaristan’ın ihracatı yıllık bazda % 3,3 artarak 57.901,4 milyon leva olarak gerçekleşti. Aynı dönemde Bulgaristan’ın ithalatı yıllık bazda % 2,5 azalarak 61.272,8 milyon leva (CIF fiyatlarla) oldu. Dış ticaret dengesi negatif olup 3.371,4 milyon leva olarak gerçekleşti
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.02.2020 00:03 Haber No:27157
Türkmenistan'ın tarım ürünlerinin ihracat Şampiyon
Türkmenistan Sanayici ve girişimciler Birliği'ne göre, geçen yıl domates ihracatı hacmi 21 bin tona ulaştı.2017 yılında Türkmenistan'dan yaklaşık 5 bin ton domates ihraç edildi, 2018'de bu hacim 8 bin tonu aştı. 2019'te, domates ihracatının iki katına çıkmasından (2018'e kıyasla) elde edilen gelir 23 milyon ABD dolarından fazla oldu. 2019 yılında Türkmen girişimciler tarafından ihraç edilen tarım ürünlerinin %60'ını kapsıyordu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 18:56 Haber No:27156
Volkswagen fabrika kararını bir kez daha erteledi
Volkswagen, Türkiye'de otomobil fabrikası kurup kurmama konusundaki kararını bir kez daha öteledi.Konuya yakın bir şirket kaynağı Reuters'a yaptığı açıklamada, "Hala zamanımız var ve bu kararı kesinlikle yıl ortasına kadar verebiliriz" dedi.Kulislere göre bu kez yapılan ertelemenin asıl gerekçesinin Türkiye'deki vergi sistemi olduğu iddia edildi.
 
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 18:46 Haber No:27155
YENI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA
BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA İŞLEMLERİ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum