Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    18.02.2020 18:56 Haber No:27156
Volkswagen fabrika kararını bir kez daha erteledi
Volkswagen, Türkiye'de otomobil fabrikası kurup kurmama konusundaki kararını bir kez daha öteledi.Konuya yakın bir şirket kaynağı Reuters'a yaptığı açıklamada, "Hala zamanımız var ve bu kararı kesinlikle yıl ortasına kadar verebiliriz" dedi.Kulislere göre bu kez yapılan ertelemenin asıl gerekçesinin Türkiye'deki vergi sistemi olduğu iddia edildi.
 
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 18:46 Haber No:27155
YENI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA
BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA İŞLEMLERİ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 15:17 Haber No:27154
Avrupa-Kafkasya-Avrupa Ulaşım Koridoru (TRACECA)
2019 yılında Avrupa-Kafkasya-Avrupa Ulaşım Koridoru'nun (TRACECA) Azerbaycan kısmında taşınan yüklerin hacmi 52.761,9 bin ton olmuş ve bir önceki yılla kıyaslandığında %0,2 oranında artış kaydedilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 14:56 Haber No:27153
Petrokimyasallar Reuters VERILERI
PETROKİMYASAL ÜRÜNLERİ REFERANS FİYATLARI 17-23 Şubat 2020
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 14:55 Haber No:27152
TIR Parkı ve Gümrüğü kooperatif yapacak
Çerkezköy’ün en önemli sorunlarından biri olan TIR Parkı ve Gümrük Müdürlüğü için yeni bir gelişme yaşandı. Çerkezköy Kaymakamı Atilla Selami Abban, Veliköy’de yapılması planlanan TIR Parkı’nı Taşıyıcılar Kooperatifi’nin parkı ve gümrük müdürlüğü binasını yapmak için talepte bulunduğunu söyledi.
 
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 14:04 Haber No:27151
Birlik Genel Hata!!!
Değerli Müşterilerimiz;
Birliğin sayfasında genel hata bulunduğundan kaynaklı birlik bilgileri düşmemektedir.Konu hakkında birliğin çağrı merkezine kayıt bırakabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 02:31 Haber No:27150
Gizli Tasnifli Genel Düzenleyici İdari İşlemler
Ancak yukarıda belirtilen şartların sağlanmaması veya kişilerin aynı gizli tasnifli düzenlemelere bir kez daha aykırı hareket ettiğinin tespit edilmesi halinde mer’i mevzuat hükümlerince tayin edilmiş olan cezai işlemin tesis edilmesi,
gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 02:23 Haber No:27149
İskenderun Laboratuvar Müdürlüğü
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığından alınan 07.02.2020 tarihli ve 52095707 sayılı yazıda da, söz konusu Laboratuvar Müdürlüğü için LARA ve Bilge Detaylı Beyan programında ilgili güncellemelerin yapılarak devreye alındığı belirtilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 02:15 Haber No:27148
BTB Kararı - Atiken - Soya Proteini Konsantresi
Tüm bilgiler ve mevzuat hükümleri birlikte değerlendirildiğinde BTB konusu eşyanın 2309.90.31.00.00 GTİP’inde sınıflandırılması gerektiğine, bu çerçevede, TR060000190024 referans no.lu referans no.lu BTB’nin iptal edilmesine karar verilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.02.2020 02:12 Haber No:27147
Hindistan’ın Pirinç İhracatı %18-20 Düşebilir
Dünyanın en büyük pirinç ihracatçısı konumunda olan Hindistan, küresel pirinç ihracatının %25’ini gerçekleştirmektedir. Pirinç, Hindistan’ın toplam ihracatının %2’sini oluşturmaktadır. Jeopolitik gerilimlerin Orta Doğu’nun pirinç talebinde azalmaya neden olması, 2020 yılı başında pirinç ihracatının azalmasına neden olmuştur. Fiyatlardaki düşüş de sektörün sıkıntılarını artırmıştır.
 
Haberi Okudum