Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Mevzuat    02.04.2020 01:15 Haber No:27631
Tıbbi Tanı Kitlerinin İthaline İlişkin Tebliğ (İth
#Tıbbi Tanı #Kitlerinin #İthaline İlişkin Tebliğ (İthalat: 2020/19) ile 3822.00 ve 3002.15 #gümrük #tarife pozisyonları ve tanımları belirtilen eşyanın insanlar için kullanılanlarında; #Serbest Dolaşıma Giriş Rejimi veya #Geçici #İthalat Rejimine ilişkin gümrük beyannamelerinin tescilinde; gümrük idarelerince, Türkiye İlaç ve Tıbbî Cihaz Kurumunun fiziksel veya elektronik ortamda düzenleyeceği uygunluk yazısı aranır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.04.2020 01:10 Haber No:27630
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2009/8)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 19:27 Haber No:27629
Gümrükler Genel Müdürlüğü ACIKLAMASI
#Gümrükler #Genel #Müdürlüğünün #Gümrük #Yönetmeliğinde #Değişiklik Yapılmasına Dair #Yönetmelik ilgili #ACIKLAMASI
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 16:28 Haber No:27628
Onaylanmış Kişi Statü Belgelerinin Yenilenmesi
Gümrükler Genel Müdürlüğü'nün Coronavirüs Tedbirleri- Onaylanmış Kişi Statü Belgelerinin Yenilenmesi konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 14:24 Haber No:27626
İtiraz Süresi Kaçırılan Ek Tahakkuk Veya Ceza
İtiraz süresi kaçırılıan ek tahakkuk ve ceza kararları için süresi içinde geri verme kaldırma talebinde bulunabileceği
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 13:29 Haber No:27625
Laboratuvar tahliline tabi tutulacak eşya
Gümrük Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ILE Laboratuvar tahliline tabi tutulacak eşya MADDE 196.maddesinin ikinci fıkrası EK MADDE ILE Tahlilin gümrük laboratuvarı dışındaki akredite laboratuvarlarda yaptırılması halinde de 1 yıl süreyle kullanılabileceği hükmü getirilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 13:21 Haber No:27624
COVID 19 Salgını -Geri Gelen Eşya
Gümrükler Genel Müdürlüğü'nün "COVID 19 Salgını Tedbirleri Kapsamında Geri Gelen Eşya" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 13:21 Haber No:27623
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallar- Serbest Bölg
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallar- Serbest Bölgelere Yapılan İhracat Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 12:13 Haber No:27622
FATURALARDA GTİP ZORUNLULUĞU KALDIRILDI
Gümrük Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ILE Aynı Yönetmeliğin 115 inci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendinde yer alan “Eşyanın gümrük tarife istatistik pozisyonu” ibaresi “Eşyanın tanımı” şeklinde değiştirilmiştir.
 
Haberi Okudum
Haber    01.04.2020 12:09 Haber No:27621
Ayçekirdeği ve Prinç ihracatını durdurdu
RIA haber ajansının verdiği bilgiye göre Rusya ve Kazakistan'ın  gümrük bölgelerini birleştiren Avrasya Ekonomik Komisyonu, ayçekirdeği,  çavdar ve prinç ihdracatını koronavirüs salgını nedeniyle 30 Haziran'a  kadar yasakladı.Kaynak: Rusya ve Kazakistan, ayçekirdeği ve prinç ihracatını durdurdu
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum