Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    29.05.2020 00:47 Haber No:28235
Türkiye-AB çelik ticaretine ilişkin açıklama
Türkiye Çelik Üreticileri Derneği (TÇÜD), Türkiye'nin bazı çelik ürünlerinin AB'den ithalatında yüzde 9-17 arasında değişen ilave vergi uygulanabileceği yönünde Dünya Ticaret Örgütüne (DTÖ) bildirimde bulunduğunu belirtti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.05.2020 00:37 Haber No:28234
Meksika’nın ihracatı %41, ithalatı ise %31 azaldı
Ulusal İstatistik ve Coğrafya Enstitüsü (INEGI) verilerine göre, 2020 yılının Nisan ayında Meksika’nın ihracatı yıllık bazda %40,9 azalma (aylık %37,7 azalma) ile 23,4 milyar dolar seviyesinde gerçekleşirken mal ihracatında 34 yıldan (Mart 1986’dan) bu yana en yüksek düşüş kaydedilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.05.2020 00:32 Haber No:28233
PANDEMIDE A.TR Dolaşım Belgesi ve menşe SATISLARI
İstanbullu şirketler, Türkiye'de ilk Kovid-19 vakasının görüldüğü 11 Mart'tan 21 Mayıs'a kadar A.TR Dolaşım Belgesi ve menşe şahadetnamesi dahil 326 bin 20 dış ticaret belgesi, 105 bin 888 Faaliyet Belgesi için İTO'ya müracaat etti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 12:00 Haber No:28232
Mısır Üretici Kayıt Sistemi Hakkında ONEMLI
Mısır İthalat ve İhracat Kontrolleri Genel Organizasyonu'nun (GOEIC) internet sitesinde Mısır Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)'nde üyelikleri askıya alınan firmaların listesinin yayımlandığı belirtilerek, söz konusu listede Türk firmalarının da yer aldığı belirtilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 23:31 Haber No:28231
5178 SORUSU HAKKINDA!
Değerli Müşterilerimiz;
Gümrükten gelen cevapta belge aktar yapıldığında 5178 sorusu gelmekte olup nasıl cevaplanacağı tarafımızdan bilinmemektedir.
Konu ile ilgili Ankara Çağrı Merkezine kayıt açabilir ya da gümrükten sordurabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 11:58 Haber No:28230
Kabakgiller Familyasına Giren Ekimlik Tohumlarda
Kabakgiller Familyasına Giren Ekimlik Tohumlarda İlave İthalat KoşullarıAvustralya
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 23:31 Haber No:28229
ÖZET BEYAN-ETGB GÜNCELLEME YAYINLANDI!!
Özetbeyan 10.10 program versiyonu genele çıkarılmıştır. Genel güncelleme alarak kontrol edebilirsiniz.
Bakanlığın yeni düzenlemiş olduğu tebliğe göre artık ETGB işlemlerinde "Elektronik Ticaret " veya "Elektronik Ticaret Değil" olarak beyan edilmesi 28.05.2020 tarihinden itibaren zorunlu hale gelmiştir. Eğitim videosunu https://www.youtube.com/watch?v=klSXgoN7eKY izleyebilirsiniz.
Ekteki dokümanı inceleyebilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 11:51 Haber No:28228
2485 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı'nın Geçici Madde
2485 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı'nın Geçici Madde 1 Uygulaması Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    28.05.2020 23:30 Haber No:28227
ONLINE EĞİTİM ÖN MUHASEBE PROGRAMI SİSTEM MENÜSÜ 4
Değerli Müşterilerimiz,
Evrim Yazılım Ön Muhasebe Programı Sistem Menüsü Kullanım Eğitimi (28.05.2020) saat 14:00 da başlayacaktır.Kullanıcıların Firma Kısa Ünvan/Adı Soyadı girmeleri rica olunur. Eğitime katılmak için aşağıdaki linki tıklayınız.
https://evrimyazilim.adobeconnect.com/muhsistem4/
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    28.05.2020 11:46 Haber No:28226
ONLINE EĞİTİM ÖN MUHASEBE PROGRAMI SİSTEM MENÜSÜ 3
Değerli Müşterilerimiz,
Evrim Yazılım Ön Muhasebe Programı Sistem Menüsü Kullanım Eğitimi (28.05.2020) saat 10:00 da başlayacaktır.Kullanıcıların Firma Kısa Ünvan/Adı Soyadı girmeleri rica olunur. Eğitime katılmak için aşağıdaki linki tıklayınız.
https://evrimyazilim.adobeconnect.com/muhsistem3/
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum