Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
Son Haberler 
Haber    10.08.2020 11:06 Haber No:28892
Ses Kesintisi Hk.
Değerli Müşterilerimiz ;
Servis sağlayıcı kaynaklı sorun yaşadığımızdan dolayı çağrı merkezimizde ara ara ses kesintisi mevcuttur.
Durum ilgililere iletilmiş olup incelenmektedir.
yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.
 
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 17:11 Haber No:28896
İmalatçı Bildirim Formu
Uludağ Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü İmalatçı Bildirim Formu” konulu yazı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 16:41 Haber No:28895
Gümrük Müşavirliği Mesleği Ceza Uygulaması Hakkınd
Gümrük Müşavirliği Mesleği Ceza Uygulaması Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 16:39 Haber No:28894
İthalatta ve İhracatta TSE Uygulamalarında Persone
İthalatta ve İhracatta TSE Uygulamalarında Personel Yetersizliğinden Ötürü Yaşanan Sıkıntılar
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 15:43 Haber No:28893
Barkodlu Numune Poşetlerinin Kullanı
İstanbul Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü Barkodlu Numune Poşetlerinin Kullanımı ve Dağıtımı yazisi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 02:08 Haber No:28891
İhracatçı yüksek kurdan endişeli
Dolar ve Euro kurlarının rekor seviyeye çıkması, Türkiye’nin ihracatı açısından iyi bir gelişme olarak görülse de, sanayici bu durumdan endişe ediyor. Hırdavat Sanayici ve İş Adamları Derneği Başkanı Çetin Tecdelioğlu, kur artışının piyasada kaygıyı artırdığına dikkat çekerek, ihracat yapılan ülkelerden de fiyatta indirim talebi geldiğini söyledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 01:54 Haber No:28890
AB Çin’den ithal saca yönelik antidamping vergisi
Avrupa Komisyonu, Çin’den ithal korozyona dayanıklı saca uygulanan antidamping vergisinin uzatılmasını onayladı. Vergi 8 Haziran 2016 tarihinde yürürlüğe girmişti. Buna göre, Çin çıkışlı korozyona dayanıklı sac ithalatı %17,2-27,9 oranında vergiye tabi
olmaya devam edecek.
 
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 01:48 Haber No:28889
Çin’in demir cevheri ithalatı Temmuz ayında
Çin gümrük yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre, Çin’in demir cevheri ithalatı bu yılınTemmuz ayında yıllık %23,8 ve aylık %10,8 artışla 112.647 milyon mt oldu.Ocak-Temmuz döneminde Çin’in demir cevheri ithalatı yıllık %11,8 artışla 659,56 milyon mt seviyesinde yer alırken, yıllık artış, yılın ilk altı ayında kaydedilene kıyasla 2,2 puan yüksek oldu
 
Haberi Okudum
Haber    10.08.2020 00:49 Haber No:28888
İstanbul'dan 236 noktaya ihracat
İstanbullu şirketler yılın 7 ayında 27 sektörde 35 milyar 494 milyon 831 bin dolarlık ihracat gerçekleştirdi.İstanbul'dan geçen yılın aynı döneminde 40 milyar 567 milyon 193 bin dolarlık ihracat gerçekleşmişti. Böylece İstanbul'un ihracatı bu yılın aynı döneminde yüzde 12,5 azalış kaydetti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.08.2020 22:20 Haber No:28887
Irak, liman ve sınır kapılarından kimyasal madde
Irak, Lübnan’da meydana gelen patlamanın ardından liman ve sınır kapılarında bulunan ve kimyasal madde içeren konteynerlerin kaldırılması için 2 gün süre verdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum