Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    07.12.2019 01:55 Haber No:26421  
Çelik Çubuk Dışalımına Anti Damping Uygulamaya
Amerika Birleşik Devletleri Ticaret Bakanlığı, Tayvan’lı dış satıcıların karbon ve alüminyum alaşımlı yivli çelik çubuklara ABD’de %32,26 oranında bir marjla damping uyguladıklarını belirleyerek, sözkonusu ülkeden dışalınan bu ürüne anti damping vergisi uygulanması soruşturması sonucunda, uygulanması yönünde son kararını verdiğini açıkladı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.12.2019 01:54 Haber No:26420  
Sırbistan ve Bosna Hersek’ten kemiksiz et ithal
Sırbistan ve Bosna Hersek’ten kemiksiz lop et ithalatı başladı!
Besilik hayvan ithalatının durdurulduğu bir dönemde Sırbistan ve Bosna Hersek’ten yapılacak et ithalatı için düğmeye basıldı. Türkiye, Sırbistan’dan 2 bin ton, Bosna Hersek’ten de 2 bin 500 ton olmak üzere toplam 4 bin 500 ton kemiksiz sığır lop et ithal edecek. Et ve Süt Kurumu, ithal edilecek etleri 35 liradan piyasaya satacak.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.12.2019 01:37 Haber No:26419  
YENI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA
06/12/2019 TARIHLI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA İŞLEMLERİ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.12.2019 01:34 Haber No:26418  
Özbekistan Karantina Lisansı Hakkında
T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü'nün "Özbekistan Karantina Lisansı" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.12.2019 01:37 Haber No:26417  
E-Birlik Kesinti Duyurusu
Değerli Müşterilerimiz,
Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin yayınladığı bilgiye göre E-Birlik sisteminde 08.12.2019 Pazar 14.00-14.10 saatlerinde kısa süreli kesinti olacağı duyurusu yapılmıştır.
Bilgilerinize arz ederiz...
 
Haberi Okudum
Haber    06.12.2019 13:04 Haber No:26416  
2018 yılında dünyanın en büyük çelik ithalatçıları
2018 yılında dünyanın en büyük çelik ithalatçıları, ABD, Almanya, İtalya ve Tayland oldu.
*Türkiye 14.04 milyon tonluk çelik ithalatı ile dünyanın en büyük çelik ithalatçıları arasında 10. sırada yer aldı.
*Türkiye hem dünyanın en büyük 6. çelik ihracatçısı, hem de 10. çelik ithalatçısı oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.12.2019 13:02 Haber No:26415  
2018 yılında dünya çelik ihracatı
2018 yılında dünya çelik ihracatı 457.6 milyon ton düzeyinde gerçekleşti. En büyük ihracatçı ülkeler Çin, Japonya, Rusya ve G. Kore oldu.
**Türkiye 19.9 milyon tonluk ihracatı ile, dünyanın en büyük 6. çelik ihracatçısı olurken, Avrupa'da da Almanya'nın ardından en büyük 2. ihracatçı oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.12.2019 13:01 Haber No:26414  
2018 yıllında dünya çelik tüketimi
2018 yıllında dünya çelik tüketimi 1.71 milyon ton düzeyinde gerçekleşirken, en büyük tüketiciler Çin, ABD, Hindistan ve Japonya oldu.

*Türkiye 30.6 milyon ton ile dünyanın en büyük 8. çelik tüketicisi olarak listede yer aldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.12.2019 16:55 Haber No:26413  
GÜMRÜK SİSTEMİNDE HATA!!!
Değerli Müşterilerimiz,
[XmlApp]: Sunucuyla bağlantı kurulamadı - URL:https://ws.gtb.gov.tr:8443/EXT/Gumruk/EGE/Provider/TescilWS - SOAPAction:http://Gumruk.BizTalk.Integration/Gumruk_Biztalk_EImzaTescil_Tescil_PortTescil/Tescil gelen bu hata Gümrük kaynaklıdır. Ara ara gönderimler sağlayabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    06.12.2019 03:03 Haber No:26412  
Limanlarda EBYS Kullanımı
Derince Gümrük Müdürlüğü'nün 26.11.2019 tarih ve E- 00049819642 sayılı yazısı..Derince Gümrük Müdürlüğü denetimi altında faaliyet gösteren limanlarda, gümrük muhafaza memurlarınca işlemleri gerçekleştirilen ve acenteler yada temsilcileri tarafından limanlara veya gemilere muhtelif sebeplerle (arıza bakım, onarım vb.) geçici giriş ve çıkış işlemlerine ilişkin dilekçe verilmesi için,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»