Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    21.09.2020 17:08 Haber No:29293  
İran Krema ve Süt Tozu İhracatına Gümrük Vergisi
İran'da son haftalarda, tereyağı fiyatı neredeyse iki katına çıkarak 100 gram tereyağının fiyatı 4.5 bin Tümen'den yaklaşık 8 bin Tümen'e kadar yükselmiştir. Bu fiyat artışının nedeni de, tereyağı ithalatına yapılan döviz tahsisinin artık resmi kurdan değil, Nima kurundan işlem gördüğü belirtilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 16:46 Haber No:29292  
Türk Ununa Uygulanan Damping Önleminin Süresi
Filipinler Tarife Komisyonu Türkiye menşeli un ithalatına uyguladığı dampinge karşı önlemi 3 yıl daha uzatma kararı aldı.Nihai gözden geçirme damping soruşturması kapsamında Türk ununun Filipinler'e ithalatında yüzde 2,87 ila 29,57 arasında değişen oranlarda anti-damping vergisinin tahsiline devam edilecek.
 
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 14:35 Haber No:29291  
Ek vergide ikinci dönem
7 ayrı İthalat Rejimi Kararı ile 4 bin 720 ürüne ilave gümrük vergisi getirilmişti. Bu ürünlerden 2 bin 969 tanesinin süresi 30 Eylül itibarıyla dolacak. Bin 636 ürün için getirilen ilave gümrük vergileri 1 Ekim’den itibaren azaltılarak uygulanacak.
 
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 01:10 Haber No:29290  
Elektrikli araç ithalatında gümrük vergisi %15
03.09.2020 tarihli Meksika Federal Resmi Gazete’de yayımlanan bir Kararname ile yeni elektrikli araç ithalatında gümrük vergisinin 04.09.2020 tarihinden itibaren 30.09.2024 tarihine kadar %15 oranında uygulanacağı açıklanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 01:06 Haber No:29289  
Meksika’da Ağustos ayı otomotiv üretim, ihracat
Meksika Otomotiv Endüstrisi Birliği (AMIA) verilerine göre Temmuz ayındaki artışın ardından Meksika’nın hafif vasıta ihracatının %88’ini oluşturan ABD ve Kanada pazarlarında talebin düşmesi nedeniyle Ağustos ayında Meksika’da hafif vasıta üretimi yıllık bazda %13,2 gerileyerek (aylık bazda %0,5 düşüşle) 293.463 adet seviyesinde gerçekleşmiştir. Bu rakam son 5 yılın en düşük üretim seviyesidir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 00:57 Haber No:29288  
Ukrayna ve Türkiye Serbest Ticaret Anlaşması
Ukrayna Ekonomik Kalkınma, Ticaret ve Tarım Bakan yardımcısı Taras Kaçka, Ukrayna ve Türkiye’nin, serbest ticaret anlaşması için müzakere sürecini yeniden başlattıklarını; yeni teklifler geliştirmeyi kabul ettiklerini ve metni tarife yükümlülükleri açısından tamamen güncellediklerini söyledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 00:49 Haber No:29287  
Cin den Avrupa’ya giden tren sayısı 3 bin
Perşembe günü güneydoğu eyaleti Sichuan’in Chengdu kentinten Polonya’nın Lodz kentine gitmek üzere kalkan tren, yılın başından yanı 1 Ocak’tan bu yana adı geçen gümrük kapısından geçen 3 bininci Çin-Avrupa yük treni oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 00:43 Haber No:29286  
Sanayi Odası navlun ve gümrük desteğinin önemi
Kıbrıs Türk Sanayi Odası Başkanı Candan Avunduk, sanayiciye verilen gümrük ve navlun desteklerinin önemine işaret etti.
Avunduk konuyla ilgili yazılı açıklamasında Avrupa Birliği Adalet Divanı’nın (ABAD) 1994 yılında aldığı kararlar sonrasında, ülkede üretilen ürünlerin haksız ambargolara maruz kaldığına işaret etti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.09.2020 00:04 Haber No:29285  
Rusya’dan ithal edilen dondurulmuş kalamarda COVID
#Çin’de #Rusya’dan #ithal edilen dondurulmuş kalamarlarda Covid-19 virüsüne rastlandı.Saglik yetkilileri 24-31 Ağustos tarihleri arasında Çin’in Jilin eyaletine ithal edilen kalamar paketlerini satın alanların ya da tüketenlerin derhal Covid-19 testi yaptırması çağrısında bulundu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.09.2020 19:25 Haber No:29284  
"Hizmet İhracatı" İçin Desteklere Ulaşmak Artık Da
Ticaret Bakanlığı, firmaların desteklere daha kolay ulaşması ve yararlanması için hayata geçirdiği "Kolaydestek.gov.tr" uygulamasına "Hizmet ihracatı"nı da ekledi.Bakanlık, iç, dış ticaret ve gümrüklerde ticaretin kolaylaştırılması, harcanan zaman ve maliyetin azaltılması, güvenli ve kayıtlı ticaretin artırılması için dijital uygulamalarına her gün bir yenisini daha ekliyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»