Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    04.06.2020 13:22 Haber No:28308  
Türkiye ithalatçı yapısını sürdürüyor
Covid-19 sürecinde talepteki daralmayla ihracat ve ithalatı azalan Türkiye ekonomisi, bir miktar azalmaya rağmen, net ithalatçı yapısını sürdürüyor...
Türkiye'nin net ithalatının, 2018 Ağustos ayında yaşanan kur şokundan bu yana düşük bir seviyede seyrettiği gözleniyor...
 
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 13:02 Haber No:28307  
Bakan Pekcan, Habur ve Gürbulak Kapılarının Açıldı
Tüm dünyayı etkileyen Kovid-19 pandemisi nedeniyle bir süredir kapalı olan başta Habur ve Gürbulak olmak üzere İran ve Irak’a açılan gümrük kapılarımız uluslararası yük taşımacılığına yeniden açılmıştır." bilgisini veren Pekcan, dünyada bulaşının yayılım hızının düşmesi, Irak ve İran’da pandeminin etkilerinin azalmış olması sebebiyle daha önce bu ülkelere yönelik uygulanan kısıtlamaların kaldırıldığını belirtti.
 
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 08:57 Haber No:28306  
Havayolu Özet Beyan Navlun Tutarı
Gümrükler Genel Müdürlüğü Havayolu Özet Beyan Navlun Tutarı konulu yazisi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 08:49 Haber No:28305  
Yakıt Ürünlerinde İthalat Yasağı
Türkiye İhracatçılar Meclisi Genel Sekreterliğinden alınan bir yazıda; T.C. Moskova Büyükelçiliği Ticaret Müşavirliğinin bir yazısına atfen, Rusya Federasyonu'nda 25 Mayıs 2020 tarihinde yayımlanan 22 Mayıs 2020 tarihli ve 732 sayılı Hükümet Kararnamesi uyarınca; muhtelif benzin, jet yakıtı, denizcilik yakıtı, motorin ve gaz oil ürünlerinin ithalatının 1 Ekim 2020 tarihine kadar yasaklandığı belirtilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:33 Haber No:28303  
Laboratuvar İşlemleri Hakkında
IGMD Derneğin Gümrükler Genel Müdürlüğü'ne muhatap muhtelif gün ve sayılı Laboratuvar İşlemlerine ilişkin yazıları ile cevabi yazı ilişikte bilgilerinize sunulmuştur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:33 Haber No:28302  
Coronavirüs Tedbirleri - Yetkilendirilmiş Yükümlü
Gümrükler Genel Müdürlüğü:Coronavirüs Tedbirleri -
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvuruları
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:32 Haber No:28301  
ABD, Dijital Hizmet Vergisi için inceleme başlattı
Amerika Birleşik Devletleri dijital hizmet vergisi uygulayan ülkeler hakkında inceleme başlattı. İnceleme başlatılan ülkeler arasında Türkiye'nin yanı sıra İngiltere, İtalya ve Brezilya da bulunuyor. Fransa ABD'nin misillemeleri sonucu Dijital Hizmet Vergisi uygulamaktan vazgeçmişti. Dijital Hizmet Vergisi'nde ilk ay hasılatı 67 milyon TL olmuştu. Vergi Facebook ve Google gibi devlerin ciroları üzerinden alındığı için kamu oyunda 'Facebook vergisi' olarak da biliniyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:32 Haber No:28300  
KOZMETİK FİRMALARININ DİKKATİNE
Kozmetik Ürün İhracat Sertifikası Düzenlenmesine İlişkin Kılavuz Sürüm 3.0 ve Kozmetik Ürünler İle Sınır Teşkil Eden Ürünlere İlişkin Kılavuz Sürüm 3.0 yayımlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:32 Haber No:28299  
2014-8 Sayılı Pazara Giriş Belgelerinin Desteklenm
2014-8 Sayılı Pazara Giriş Belgelerinin Desteklenmesine İlişkin Karar Kapsamında Aranan Belgelerin İbrazı Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.06.2020 00:31 Haber No:28298  
Elektrik ithalatı mayısta yüzde 54 arttı
Türkiye'nin elektrik ithalatı mayısta geçen yılın aynı ayına kıyasla yüzde 54,15 artarak, 210 milyon 703 bin kilovatsaate çıktı. Geçen yıl mayısta 136 milyon 683 bin kilovatsaat elektrik ithal edilmişti.Elektrik üretiminin yüzde 46'sı hidroelektrik santrallerinden, yüzde 14,86'sı yerli kömür santrallerinden, yüzde 16,63'ü de ithal kömür santrallerinden sağlandı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»