Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    09.07.2020 11:52 Haber No:28650  
Dünya Çelik Üretimi Çin ile Büyüyor
Mayıs ayında Çin'in çelik üretimindeki %4.2'lik artış sayesinde, dünya çelik üretimindeki düşüş % 8.7 seviyesinde kaldı. Çin hariç tutulduğunda, Mayıs ayında dünya çelik üretimindeki düşüş % 24.1 seviyesinde.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 11:38 Haber No:28649  
Kocaeli'den yılın ilk yarısında 5,4 milyar dolarlı
Türk sanayisinin merkez üssü Kocaeli, Türkiye'nin küresel pazarlardaki varlığının genişlemesine en fazla katkı veren şehirler arasında yer alıyor.Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, Kocaeli yılın ilk 6 aylık döneminde en fazla ihracat yapan iller arasında 5 milyar 399 milyon 367 bin dolarla İstanbul ve Bursa'nın ardından üçüncü sırada yer aldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 11:36 Haber No:28648  
Şok dalgası geçti umut ihracatta!
Üretimde haziranla birlikte çarkların yeniden dönmeye başlaması, sanayiciye ikinci yarı için umut verdi. Özellikle iç pazarda canlanan taleple artan sanayi üretiminde, bazı sektörlerde kapasiteler yüzde 65’i aştı. İhracat tarafında sonbaharda hareket bekleyen üreticiler, bu sayede tam kapasiteye dönmeyi hedefliyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 11:30 Haber No:28647  
Fas Kapsamında Gerçekleştirilecek İhracatlarda Uyg
Fas Kapsamında Gerçekleştirilecek İhracatlarda Uygunluk Kontrolleri Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:35 Haber No:28645  
ABD Kore Menşeli Bazı Demir-Çelik Ürünleri Damping
ABD, Güney Kore menşeli bazı soğuk haddelenmiş çelik ürünleri ithalatındaki anti-damping vergilerini kaldırma kararı aldı. ABD Ticaret Bakanlığı, damping önlemi yıllık gözden geçirme incelemesi çerçevesinde nihai karara vararak Güney Kore menşeli soğuk haddelenmiş çelik ürünlerine yönelik anti-damping vergisinin kaldırılmasını onadı.
 
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:35 Haber No:28644  
Sınır kapılarına Randevulu Sanal Sıra Sistemi
Ticaret Bakanlığınca tırlar için oluşturulan "Randevulu Sanal Sıra Sistemi"nin uygulanmasına ilk olarak Kapıkule Gümrük Kapısı'nda başlanacak.Sistem sayesinde yurt dışına yük taşıyan tır sürücüleri, sınır kapısında sıranın kendilerine ne zaman geleceğini öğrenebilecek, böylece gümrük kapıları önünde bekleme yapmadan yurt dışına çıkış yapabilecek.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:34 Haber No:28643  
İran'ın Ticaret Anlaşmaları
Financial Tribune gazetesinde Meclis Araştırma Merkezi’nin İran İslam Cumhuriyeti tarihi boyunca akdedilen ticaret ve gümrük anlaşmaları derlediği bir araştırma raporu yayınlanmıştır. Rapora göre, İran 1979 yılından bu yana 69 ülkeyle 138 ticaret veya gümrük anlaşması yapmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:34 Haber No:28642  
Meksika’nın Haziran ayında otomotiv üretimi
Ulusal İstatistik ve Coğrafya Enstitüsü (INEGI) verilerine göre Meksika’da otomotiv üretimi Haziran ayında önceki yılın aynı dönemine kıyasla %29,2 azalmış ve toplam 238.946 adet araç üretilmiştir. Üretim Nisan ayında %98,8 ve Mayıs ayında %93,7 oranında azalmış; Mayıs ayının ortasında ulaştırma ekipmanları zorunlu sektörler kategorisine alınmış ve 01.06.2020 tarihinden itibaren güvenlik protokollerini sağlayan şirketlerin üretime devam etmelerine izin verilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:34 Haber No:28641  
Dünyada her 20 hava kargodan biri Turkish Cargo
Dünyada her 20 hava kargodan biri Turkish Cargo ile taşındı.Turkish Cargo, uluslararası hava kargo bilgi sağlayıcısı World Air Cargo Data'nın mayıs ayı verilerine göre pazar payını yüzde 5’e yükselterek, tüm dünyada her 20 hava kargodan birini taşıdı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.07.2020 00:34 Haber No:28640  
Dahilde İşleme İzni/Geçici İthalat İzni Taahhüt He
abiha Gökçen Havalimanı Gümrük Müdürlüğü’nün “Dahilde İşleme İzni/Geçici İthalat İzni Taahhüt Hesaplarının Kapatılması” konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»