Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    23.09.2020 22:08 Haber No:29317  
TSE Denetimleri İle İlgili Önerilerimiz Hakkında
Derneğimizin Ürün Güvenliği ve Denetimi Genel Müdürlüğü'ne muhatap 23.09.2020 tarih, 2020/3356-GT sayı ve "TSE Denetimleri İle İlgili Önerilerimiz"
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 11:27 Haber No:29316  
YÜK TESLİM RANDEVU SİSTEMİ
MSC olarak ithalat yük teslim işlemlerinde sizlere zaman kazandırarak daha kaliteli ve hızlı hizmet sunabilmek için elektronik yük teslim uygulamamızdan sonra simdi de tüm ana ofislerimizde ( Istanbul Zincirlikuyu, Bursa, İzmir, Mersin) randevu sistemine geçiyoruz.Yeni randevu sistemiyle 23/9/2020 tarihinden itibaren online randevu alarak işlemlerinizi, ofislerimizde kolayca,beklemeden yapabileceksiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 01:00 Haber No:29313  
ABD ile 100 milyar dolarlık ticaret hacmi vurgusu
Ticaret Bakanı Pekcan'dan ABD ile "100 milyar dolarlık ticaret hacmi" vurgusu
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, ABD ve Türkiye arasındaki mevcut ekonomik ilişkilerin potansiyeli yansıtmadığını belirterek, "100 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine doğru hızla ilerlememiz gerektiğine inanıyorum. Buna ulaşmak için iki ülke iş dünyasının istekliliği ve katkıları kritik rol oynayacaktır." dedi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:54 Haber No:29312  
Pakistan’ın Yerli Çelik Sektörü ithalat Vergisi
Pakistan’ın yerli çelik sektörünün, dışalım işlenmiş ya da yarı işlenmiş çelik ürünlere uygulanan gümrük vergisinin düşürülmesine yönelik olarak hükümete gönderilen bir teklife karşı olduğunu dile getirerek, sözkonusu girişimin sektörü yok edeceğini ve ülkede yeni bir işsizlik dalgasına yol açacağını vurguladığını bildirdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:54 Haber No:29311  
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 214 noktaya ihracat
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 214 noktaya ihracat
Ege İhracatçı Birlikleri, bu yılın Ocak-Ağustos döneminde serbest bölgeler de dahil olmak üzere 214 noktaya ihracat gerçekleştirerek ekonomiye 8 milyar 78 milyon dolar katkı sağladı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:53 Haber No:29310  
Özbekistan’ın elektrikli araç ithalatı
Devlet İstatistik Komitesi’nin verilerine göre, Özbekistan’da elektrikli araç ithalatı keskin bir şekilde arttı. Özbekistan’a Ocak ayından Eylül ayına kadar 73 elektrikli araç ithal edilmiş olup bu rakam 2019 yılının aynı dönemine göre 53 adet fazladır. İthal edilen elektrikli araçların 50 adedi Çin’den, 12 adedi Güney Kore’den, kalan 11 tanesi ise Almanya, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya ve Gürcistan’dan gelmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:53 Haber No:29309  
Çin, üç yeni serbest ticaret bölgesi kuracak
Çin’de kabine işlevi gören Devlet Konseyi, Beijing, Hunan ve Anhui’de üç yeni pilot serbest ticaret bölgesi (FTZ) kurulmasına dair bir ana plan açıkladı.Çin’in dışa açılma seviyesinin yükseltilmesini hedefleyen planda her pilot bölge için öncelikli alanlar belirlenirken, bölgelere daha geniş reform alanları tanınması sözü verildi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:53 Haber No:29308  
Kanada Çelik Ürünleri Korunma Önlemlerinde İstisna
Kanada Çelik Ürünleri Korunma Önlemlerinde İstisna Talepleri
“7208.51.00.10;7208.51.00.93; 7208.51.00.94; 7208.51.00.95; 7208.52.00.10; 7208.52.00.93; 7208.52.00.96”GTİP no.lu “ağır saclar” ve “7223.00.00.10; 7223.00.00.20” GTİP no.lu “paslanmaz çelik tel”ürünlerinin ithalatında korunma önlemi uygulanmaktadır.

Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    22.09.2020 18:31 Haber No:29307  
ABD Çelik İthalatı Görüntüleme ve İnceleme Sistemi
#HATIRLATMA #ABD #Çelik #İthalatı Görüntüleme ve İnceleme Sistemi.. ABD tarafından 2005 yılından bu yana yürürlükte olan ve ABD’nin #çelik #ithalatında #menşe #ülkelerin takip edilmesini sağlayan Çelik İthalatını Görüntüleme ve İnceleme Sistemi’nin (SIMA) 11 Eylül 2020 tarihinde ABD Resmi Gazetesi’nde yayımlanan karar ile revize edildi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    22.09.2020 18:25 Haber No:29306  
Rusya Federasyonu'na Domates İhracatı
20.09.2020 Pazar günü itibariyle Rusya Federasyonu’na Türkiye geneli taze domates ihracatında 200 bin tonluk kotanın 191.916 tonu kullanılmıştır. İhracatçılarımızın sevkiyat aşamalarında ve Rusya gümrüklerinde sorun yaşamaması adına ihracat işlemlerini güncel kota durumunu dikkate alarak yapmalarını önemle hatırlatırız.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Sonraki Sayfa»