Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    24.09.2020 01:12 Haber No:29321  
İhtisas Serbest Bölgelerinde Sağlanacak Destekler
İhtisas Serbest Bölgelerinde Sağlanacak Destekler Hakkında Karar Uygulama Usul ve Esasları Genelgesi(2020/4) Yürürlüğe girdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:06 Haber No:29320  
Türkiye’den Rusya’ya, otomotiv yan sanayi ihracatı
Türkiye’den Rusya’ya 2020 yılının ilk 8 ayında, 229 milyon 292 bin dolarlık otomotiv yan sanayi ihracatı yapıldığı açıklandı.
Türkiye’den yılın 8 ayında 193 ülkeye otomotiv yan sanayi ihracatı gerçekleştirildi. Rusya bu pazarda, 229 milyon 292 bin dolarlık hacim ile yer aldı.5.5 milyar doları aşkın ihracat
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:01 Haber No:29319  
Ukrayna’dan dökme demir ithalatını 2.5 kat artırdı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine referansla Steel Orbis tarafından bildirildiğine göre Ocak-Temmuz döneminde, Türk metalurji firmaları Ukrayna’dan dökme demir ithalatını geçen yılın aynı dönemine göre % 83.8 artırarak 206.5 bin tona yükseltti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 22:08 Haber No:29318  
Gümrük Yönetmeliği’nin Geçici 16/2 inci Maddesi
Gümrük Yönetmeliği’nin Geçici 16/2 inci Maddesi Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 22:08 Haber No:29317  
TSE Denetimleri İle İlgili Önerilerimiz Hakkında
Derneğimizin Ürün Güvenliği ve Denetimi Genel Müdürlüğü'ne muhatap 23.09.2020 tarih, 2020/3356-GT sayı ve "TSE Denetimleri İle İlgili Önerilerimiz"
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 11:27 Haber No:29316  
YÜK TESLİM RANDEVU SİSTEMİ
MSC olarak ithalat yük teslim işlemlerinde sizlere zaman kazandırarak daha kaliteli ve hızlı hizmet sunabilmek için elektronik yük teslim uygulamamızdan sonra simdi de tüm ana ofislerimizde ( Istanbul Zincirlikuyu, Bursa, İzmir, Mersin) randevu sistemine geçiyoruz.Yeni randevu sistemiyle 23/9/2020 tarihinden itibaren online randevu alarak işlemlerinizi, ofislerimizde kolayca,beklemeden yapabileceksiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 01:00 Haber No:29313  
ABD ile 100 milyar dolarlık ticaret hacmi vurgusu
Ticaret Bakanı Pekcan'dan ABD ile "100 milyar dolarlık ticaret hacmi" vurgusu
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, ABD ve Türkiye arasındaki mevcut ekonomik ilişkilerin potansiyeli yansıtmadığını belirterek, "100 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine doğru hızla ilerlememiz gerektiğine inanıyorum. Buna ulaşmak için iki ülke iş dünyasının istekliliği ve katkıları kritik rol oynayacaktır." dedi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:54 Haber No:29312  
Pakistan’ın Yerli Çelik Sektörü ithalat Vergisi
Pakistan’ın yerli çelik sektörünün, dışalım işlenmiş ya da yarı işlenmiş çelik ürünlere uygulanan gümrük vergisinin düşürülmesine yönelik olarak hükümete gönderilen bir teklife karşı olduğunu dile getirerek, sözkonusu girişimin sektörü yok edeceğini ve ülkede yeni bir işsizlik dalgasına yol açacağını vurguladığını bildirdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:54 Haber No:29311  
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 214 noktaya ihracat
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 214 noktaya ihracat
Ege İhracatçı Birlikleri, bu yılın Ocak-Ağustos döneminde serbest bölgeler de dahil olmak üzere 214 noktaya ihracat gerçekleştirerek ekonomiye 8 milyar 78 milyon dolar katkı sağladı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.09.2020 00:53 Haber No:29310  
Özbekistan’ın elektrikli araç ithalatı
Devlet İstatistik Komitesi’nin verilerine göre, Özbekistan’da elektrikli araç ithalatı keskin bir şekilde arttı. Özbekistan’a Ocak ayından Eylül ayına kadar 73 elektrikli araç ithal edilmiş olup bu rakam 2019 yılının aynı dönemine göre 53 adet fazladır. İthal edilen elektrikli araçların 50 adedi Çin’den, 12 adedi Güney Kore’den, kalan 11 tanesi ise Almanya, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya ve Gürcistan’dan gelmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Sonraki Sayfa»