Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    24.09.2020 20:45 Haber No:29332  
ABD'den Rusya'dan uranyum ithalatını azaltma
ABD Ticaret Bakanlığı, Amerikan nükleer endüstrisini güçlendirmek için Rusya'dan uranyum ithalatını azaltmaya yönelik Rusya Devlet Atom Enerjisi Kurumu (Rosatom) ile taslak anlaşma imzaladı.Ticaret Bakanlığından yapılan açıklamada, Rusya'dan uranyum ithalatına yönelik anti damping soruşturmasının askıya alınmasına ilişkin 1992'de imzalanan anlaşmada değişiklik yapılması için taslak hazırlandığı bildirildi.
 
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 20:37 Haber No:29331  
Malezya / Seramik Yer ve Duvar Karoları Korunma Ön
Malezya / Seramik Yer ve Duvar Karoları Korunma Önlemi Soruşturması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 20:34 Haber No:29330  
COVID-19 Pandemisi Süresince Tıbbi Cihaz Yönet
COVID-19 Pandemisi Süresince Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Kapsamında Onaylanmış Kuruluşların ve Atama Otoritesinin Faaliyetleri” başlıklı ve 2020/4 Sayılı Genelge Duyurusu
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 16:53 Haber No:29329  
Ağustos'ta 2. En Güçlü Üretim Artışı Türkiye'de
Dünya çelik üretimi Çin öncülüğünde büyümeye devam ediyor. Ağustos ayında, Çin'in ham çelik üretimi % 0.6 artışla 156.2 milyon ton düzeyinde gerçekleşti.Geçen yılın Ağustos ayına göre % 8.4, Temmuz 2020'ye göre ise % 1.6 artışla 94.84 milyon ton ham çelik üreten Çin üretim artışını hız kesmeden sürdürdü.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 14:32 Haber No:29328  
İthalatta vergi kalkanı sayesinde demir çelik
İthalatta vergi kalkanı sayesinde demir çelik sanayicileri çarkları döndürdü,
Dünyanın 8’inci büyük demir çelik üreticisi konumunda bulunan Türkiye, COVID-19 salgını sürecinde yassı madde mamulleri, alaşımlı ürünler, profiller ve paslanmaz sac gibi demir çelik ürünlerinde gümrük verileri oranlarını yüzde 5 düzeyinde artırdı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 14:11 Haber No:29327  
Çin-Avrupa Ekspresi Sınır Ötesi E-Ticaret
Çin-Avrupa Ekspresi Sınır Ötesi E-Ticaret B2B İhracat Özel Treni Chongqing’de Başlatıldı: Genel Gümrük İdaresi; Eylül'den itibaren başlattığı uygulamayla Chongqing’de “Sınır ötesi e-ticaret B2B ihracat şirketleri”ne tercihli denetim, basitleştirilmiş beyanname gibi daha elverişli gümrük işlemlerinden yararlanabilme hakkı verdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:24 Haber No:29325  
DTÖ Gelişme Yolundaki Ülkelere Yönelik Özel Teşvik
Dünya Ticaret Örgütü üyeleri, Ticaret ve Kalkınma Komitesi'nin Özel Oturumunda DTÖ yasal metinlerinde yer alan gelişmekte olan ülkeler için özel ve farklı muamelelerin güçlendirilmesine yönelik önerileri tartışacak.Türkiye’nin de dis ticaret rejimi itibariyle diğer ülkelere taviz tanıması diğer ülkelerin tanıdığı tavizlerden faydalanması yönüyle söz konusu müzakereler önem taşıyor.
 
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:21 Haber No:29324  
Hindistan Çin Menşeli Şerit Metrelere anti-damping
Hindistan Ticaret Bakanlığı Ticaret Önlemleri Genel Müdürlüğü tarafindan, Çin'den ithal edilen şerit metrelere uygulanan anti-damping vergisinin etkisiz kılındığı iddiasıyla ilgili bir soruşturma başlattı.2025 yılı sonuna kadar uygulamada kalacak olan damping önleminin Kamboçya ve Singapur üzerinden etkisiz bırakıldığı şeklindeki iddialarda araştırılacak.
 
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:17 Haber No:29323  
ABD Anti-Damping ve TEV İdari Gözden Geçirme Soru
Ticaret Bakanlığından alınan bir yazıda,ABD tarafından ülkemiz menşeli “yumurtasız, pişirilmemiş, dondurulmamış makarnalar” (certain pasta) ithalatında uygulanmakta olan telafi edici vergi önlemleri çerçevesinde 1 Ocak 2019 – 31 Aralık 2019 dönemine ilişkin; anti-damping önlemi kapsamında 1 Temmuz 2019 – 30 Haziran 2020 dönemine ilişkin idari gözden geçirme (administrative review) soruşturmalarının ABD Ticaret Bakanlığı Uluslararası Ticaret İdaresince (ITA) başlatıldığı iletilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.09.2020 01:15 Haber No:29322  
Sırbistan Korunma Önlemi Soruşturması-İnşaat Demir
29 Haziran 2020 tarihinde Sırbistan Resmi Gazetesi’nde yayımlanan bildirime göre “İnşaat Demiri (Ribbed Concrete Steel in Bars-Rebars)” (7214 20 00 00 Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonu altında yer alan) ithalatına karşı bir korunma önlemi (safeguard measure) soruşturması başlatıldığı bildirilmişti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Sonraki Sayfa»