Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    29.09.2020 19:21 Haber No:29369  
Güney Afrika Makarna Anti-Damping Soruşturması
Ticaret Bakanlığı’ndan alınan 22.09.2020 tarihli yazıda, Güney Afrika Cumhuriyeti Uluslararası Ticaret İdaresi Komisyonu (ITAC) tarafından Güney Afrika Gümrük Birliği (GAGB) adına Mısır, Letonya, Litvanya ve ülkemiz menşeli “Makarna” (1902.19 Gümrük Tarife Pozisyonu altında yer alan) ithalatına karşı 18 Eylül 2020 tarihinde bir anti-damping soruşturması başladığı ifade edilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 19:12 Haber No:29368  
Bireyler külçe altın ve madeni para ihraç etme hak
Özbekistan Cumhurbaşkanı’nın 22 Eylül 2020 tarih ve UP-6066 sayılı Kararnamesiyle, bireyler, Özbekistan topraklarından, ülkede üretilen kıymetli metallerden yapılmış Merkez Bankası'nın ölçülü külçe ve madeni paralarını ihraç etme hakkına sahip oldular. İhracat için, uygun sertifikalara sahip olmak ve malların ihracatı için normların aşılması durumunda bir yolcu gümrük beyannamesi doldurulması gerekir.
 
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 19:00 Haber No:29367  
GÜMRÜK MÜŞAVİRLERİNDEN SORUNLARA ÇÖZÜM
Gümrük müşavirleri adına ilk sözü alan İTO Meclis Üyesi Serdar Keskin, sektörü etkileyen öncelikli konuları ve çözüm önerilerini dile getirdi. Keskin, şunları söyledi:
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 18:42 Haber No:29366  
AB Sınırda Karbon Düzenleme Mekanizması Kamu İstiş
Sınırda karbon düzenleme mekanizmasının özellikle ithal edilen ürünün karbon içeriğine (ilgili ürünün üretimi sırasında atmosfer salınan karbon gazı miktarı) bağlı olarak ilave ithal maliyetleri getirmesi beklenmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 17:20 Haber No:29365  
Gümrük Genel Hata
Sistemde olusan bir sorun sebebiyle beyannamenizin tescili sirasinda hata olustu. Lütfen çagri merkezimize çagri birakiniz. 444 84 82
İlgili hata gümrük kaynaklıdır yukarıdaki numaradan bilgi alabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 15:05 Haber No:29364  
E-FATURA ve E-ARŞİV SİSTEMİ YAVAŞLIK
Değerli Müşterilerimiz;
E-Fatura ve E-Arşiv fatura işlemlerinde genel yavaşlık sorunu mevcuttur. Konuyla ilgili incelememiz devam etmekte olup yaşamış olduğunuz geçici aksaklıktan dolayı özür dileriz.
 
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 11:31 Haber No:29363  
Dış Ticaret Bilgilendirme Seminerleri
Zonguldak, Çaycuma-Zonguldak, Devrek-Zonguldak; Bartın; Karabük; Kastamonu, Tosya-Kastamonu ve Sinop, Boyabat-Sinop’ta yerleşik iş çevrelerine yönelik olarak 5-6 Ekim 2020 tarihleri arasında Dış Ticaret Bilgilendirme Seminerleri düzenlenecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 11:28 Haber No:29362  
YENI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ SORGULAMA
29/09/2020 tarihli YENI BAĞLAYICI TARİFE BİLGİSİ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 11:26 Haber No:29361  
İhracatçı Arap ülkelerinden endişeli
1 Ekim’de Türk mallarına boykota başlayacak olan Suudi Arabistan’ın kararı ihracatçıları vurdu. Alternatif pazar arayan ihracatçılar, yeni boykotlardan da endişe ediyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.09.2020 00:42 Haber No:29360  
Ce İşareti Taşıması Gereken Bazı Ürünlerin İthalat
CE? İşareti Taşıması Gereken Bazı Ürünlerin İthalat Denetimi (9 Sayılı Ürün Güvenliği ve Denetimi) Tebliği Kapsamında Gerçekleştirilecek İthalat Denetimi Prosedürü
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»