Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    05.11.2013 10:33 Haber No:5047  
Yeni teşvik sistemi ile beş sektörde rekor yatırım
Geçen yıl yürürlüğe giren yeni teşvik sistemi bazı sektörlerde adeta yatırım patlamasına yol açtı, az sayıdaki sektörde ise tersine bir gelişme yaşandı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    05.11.2013 09:48 Haber No:5046  
Rusya Federasyonu TIR Karnesi’ne İlave Teminat
Rusya Federasyonu TIR Karnesi’ne İlave Teminat Uygulamasını Genişletiyor!!!Rusya Federasyonu Federal Gümrük Servisi (RF FGS) son aldığı kararla TIR Karnesi’ne ilave teminat uygulamasının Kuzey ve Güney Kafkasya’daki bazı gümrük bölgeleri ile bazı havalimanlarında da uygulanacağını duyurdu!
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    05.11.2013 08:29 Haber No:5045  
Vali Mutlu Twitter'dan duyurdu ÖNEMLİDİR*****
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu da konuya ilişkin Twitter hesabında şu mesajları paylaştı:"Bugün Boğaziçi Köprüsü'nde yapılacak gösteri nedeniyle Asya'dan Avrupa'ya geçiş, saat 14.00-15.00 arasında azami 1 saat tek yönlü kapatılacaktır. Uluslararası etkinlik nedeniyle, azami 1 saatlik kapamada Asya'ya geçişte ve iki yönde metrobüs seferlerinde hiçbir kısıtlama olmayacaktır."
 
Haberi Okudum
Haber    05.11.2013 07:25 Haber No:5041  
Boğaziçi Köprüsü BUGÜN 5 saat kapanacak DİKKAT
Boğaziçi köprüsü 5 saat kapalı olacak. Tiger Woods’un kısa gösterisi İstanbullular için ise tam bir faciaya dönüşecek. Gösteri nedeniyle Boğaziçi Köprüsü saat 11.00 ile 16.00 arasında çift yönlü trafiğe kapatılacak.Metrobüs Dahil hiçbir aracın geçmemesi, çalışmaması demek.*Bütün Müşterilerimizin DİKKATİNE**
 
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 16:31 Haber No:5040  
Geçici Belge Hakkında
Gümrükler Genel Müdürlüğü'nün Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüklerine gönderdiği Geçici Belge ile ilgili yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 14:46 Haber No:5039  
Tarım Ürünlerinde DIR Uygulamaları GENELGESİ
İhracat Genel Müdürlüğümüzden alınan 01/11/2013 tarih, 120008458 sayılı talimatta:Bilindiği üzere, tarım ürünleri ihracatı öngören dahilde işleme izin belgesi (DİİB) düzenlenmesi esnasında uyulacak esaslar, 2011/1 sayılı ‘‘Tarım Ürünlerine İlişkin Dahilde İşleme Rejimi Genelgesi'' ile belirlenmiştir.Sabah Yayınladığımız Haberdeki GENELGE EKTEDİR.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 13:43 Haber No:5038  
Kolombiya / Korunma Önlemi Soruşturmaları
Kolombiya tarafından “Demir veya Alaşımsız Çelikten Filmaşin ve İnşaat Demiri” ithalatına karşı 5 Ağustos 2013 tarih ve 185 sayılı Karar çerçevesinde başlatılan korunma önlemi (safeguard measure) soruşturması kapsamında; 7213.10 Gümrük Tarife Pozisyonu’nda yer alan “Filmaşin” ithalatına karşı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 13:14 Haber No:5037  
*Petkim Reuters Verileri *
4-10 Kasım 2013 Tarihler arası Petkim Ürünleri Reuters Verileri listesi ektedir.Sisteme Yükleniyor
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 11:52 Haber No:5036  
Külçe kurşundan imal edilen saçma ve tek kurşun
Külçe kurşundan imal edilen saçma ve tek kurşun mamulü teslimlerinde KDV tevkifatı





Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.11.2013 10:16 Haber No:5035  
Tarım Ürünlerinde DIR Uygulamaları.
İhracat Genel Müdürlüğümüzden alınan 01/11/2013 tarih, 120008458 sayılı talimatta:Bilindiği üzere, tarım ürünleri ihracatı öngören dahilde işleme izin belgesi (DİİB) düzenlenmesi esnasında uyulacak esaslar, İhracat 2006/12 sayılı Dahilde İşleme Rejimi Tebliği'ne istinaden düzenlenen İhracat: 2011/1 sayılı ‘‘Tarım Ürünlerine İlişkin Dahilde İşleme Rejimi Genelgesi'' ile belirlenmiştir
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  1552  1553  1554  1555  1556  1557  1558  1559  1560  1561  1562  Sonraki Sayfa»