Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    22.04.2013 10:45 Haber No:3967  
*Halkalı Gümrük Müdürlüğü Şifahi Bilgidir*
Halkalı Gümrük Müdürlüğü:15.04.2013 tarihinde itibaren Kırmızı Hat kriterli işlemlere yönlendirilen “Teslim Alınmış” statüde bekleyen beyannamelerin işlemlerinin 3 gün (üç) içinde bitmesi talimatı verilmiştir..3 gün içerisinde Sahaya girmeyen iptal edilmeyen ihracat beyannameler için Soruşturma açılacılacağını dikkatlerinize sunarız.**Bu haber 3930 nolu haberin açılımıdır**
 
Haberi Okudum
Haber    22.04.2013 09:39 Haber No:3966  
**K1 Yetki Belgeleri**
Adlarına, anılan Yönetmeliğin 13 üncü maddesinin 8 nci fıkrası çerçevesinde K1* yetki belgesi düzenlenmiş firmaların, merkez adresleri dışındaki bir ilde şube açmaları halinde, şube adresi için bahse konu yetki belgesinin düzenlenip düzenlenemeyeceği ile firma adına tescilli olmasına rağmen, merkez adresi dışındaki bir ilin plakasına sahip taşıtın, K1* yetki belgesi eki taşıt belgesine ilave edilmesi HK.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    22.04.2013 08:53 Haber No:3965  
(2013/KDGM- 06 /GENEL) sayılı Genelge.
Karayolu Taşıma Yönetmeliğinde 23/10/2012 tarihinde yapılan değişiklik ile söz konusu Yönetmeliğin 25 inci maddesinin birinci fıkrasına eklenen (ç) bendi ile yeniden düzenlenen özmal – sözleşmeli taşıt oranı kullanım kurallarına yetki belgesi sahiplerinin uyum sağlayabilmelerine imkan vermek üzere ilgi Genelge ile bazı düzenlemeler yapılmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 15:52 Haber No:3962  
Türkiye-Güney Kore Serbest Ticaret Anlaşması (STA)
Güney Kore arasında yürütülen STA müzakereleri sonucunda 1 Ağustos 2012 tarihinde imzalanan “Türkiye Cumhuriyeti ve Kore Cumhuriyeti Arasında Serbest Ticaret Alanı Tesis Eden Çerçeve Anlaşma” (Çerçeve Anlaşma) ile “Türkiye Cumhuriyeti ve Kore Cumhuriyeti Arasında Mal Ticareti Anlaşması” (Mal Ticareti Anlaşması)’nın iç onay işlemleri Taraflarca tamamlanmış olup; Anlaşmalar 1 Mayıs 2013 tarihinde yürürlüğe girecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 15:18 Haber No:3961  
Kolay Ticaret ve Büyük Türkiye” MERSİN*
Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati YAZICI, Bakanlığın “Kolay Ticaret ve Büyük Türkiye” vizyonu ile hazırladığı bir çok projenin tanıtımını yapmak üzere Mersin’e geliyor. Bakan YAZICI, 26 Nisan 2013 Cuma günü saat 09:00’da Bakanlığın projelerinin tanıtımını yapmak üzere Mersin Kongre ve Sergi Sarayı’nda yapılacak toplantıya katılarak projeleri anlatacak.
 
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 13:06 Haber No:3960  
**AB Karadağ ile Müzakereleri Açtı**
Karadağ ile AB’ye katılım görüşmeleri, bakanlar seviyesinde Brüksel’de gerçekleşti.Görüşmelerde üzerinde tartışılan eğitim ve kültür ile ilgili 26. Faslın açılıp geçici olarak kapatılması kararlaştırıldı.Bu fasıl AB bütünleşmesinin önemli temel taşlarından Erasmus Mundus’u da içeriyor. Görüşmelerde, Avrupa delegasyonunu, İrlanda’nın AB daimi temsilcisi Rory Montgomery temsil ederken, Karadağ’ı büyükelçi Andrija Pejovic temsil etti.
 
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 11:00 Haber No:3959  
AB-ABD STA Antlaşması'nın AB Ekonomisi Etkisi
AB Ticaretten Sorumlu Üyesi Karel De Gucht ABD ve Avrupa Birliği arasında bir ticaret anlaşmasının ülkelerin ekonomik krizden kurtulmasına yardımcı olacağını açıkladı.De Gucht makalesinde ayrıca AB-ABD ticaret anlaşmasının AB ekonomisine %0,5 ve %1 arasında (yaklaşık 156 $ milyar dolar) katkı sağlayacağını, aynı zamanda dünya ticareti üzerinde olumlu bir etkisi olacağını belirtti.
 
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 10:57 Haber No:3958  
AB-Hindistan Serbest Ticaret Anlaşması
Avrupa Birliği ile Hindistan arasında yürütülen Serbest Ticaret Anlaşması görüşmelerinde ciddi bir tıkanıklık yaşandığı belirtilirken, bu durumda her iki tarafın hizmetler sektörüne yönelik farklı nitelikteki taahhütlerinde ısrar etmelerinin de payı olduğu ifade edildi.
 
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 08:00 Haber No:3956  
Entegre Gümrük Tarife Sistemi Hakkında EKİ CETVEL
Entegre Gümrük Tarife Sistemi Hakkında Karar Taslağı (TARIC)ve Eki Cetveline ulaşabilirsiniz.
http://www.gtb.gov.tr/altsayfa/icerik/307/2868/entegre-gumruk-tarife-sistemi-hakkinda-karar-taslagi-ve-eki-cetv.html
 
Haberi Okudum
Haber    19.04.2013 07:46 Haber No:3955  
Entegre Gümrük Tarife Sistem Hakkında Karar Taslak
Kararın amacı, eşyanın tarife pozisyonuyla eşyaya uygulanacak önlemlerin bir bütün olarak düzenlenerek, dış ticaret önlemlerine ilişkin bilgiye kolay erişim ve işlemlerde yeknesaklık ile Türk Gümrük Tarife Cetvelinin, Avrupa Toplulukları Entegre Tarifesine (TARIC) uyumunun sağlanmasıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  1552  1553  1554  1555  1556  1557  1558  1559  1560  1561  1562  Sonraki Sayfa»