Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    16.07.2020 15:54 Haber No:28713  
Gümrük Genel Hata !!!
Değerli Müşterilerimiz ;

Cevaplarda gümrük kaynaklı hata mevcuttur.
Hata ;[XmlApp]: 05 - Servisimiz su an hizmet verememektedir. Lutfen entegrasyondestek@ticaret.gov.tr ile irtibata geciniz. T.C. Ticaret Bakanligi
 
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 14:53 Haber No:28712  
Gümrük Genel Hata !!!
Değerli Müşterilerimiz;

Kontrol ve tescil cevaplarında gümrük kaynaklı genel
hata mevcuttur.Hata;[XmlApp]: Service Unavailable(503) -'https://ws.gtb.gov.tr:8443/EXT/Gumruk/EGE/Provider/TescilWS'
 
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 14:39 Haber No:27417  
GÜMRÜK SİSTEMİNDE YAVAŞLIK !!!
Değerli Müşterilerimiz ;

Kontrol ve tescil cevaplarında gümrük sistemi kaynaklı yavaşlık mevcuttur.
 
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 14:40 Haber No:28710  
-E-İmzalı Metin [SignedMime] Boş Olamaz. Hatası !
İhracat medos işlemleri sırasında “E-İmzalı Metin [SignedMime] Boş hatası için XmlApp ve İhracat sistemi versiyonlarımız güncel olmalıdır.
XmlApp güncel versiyon :7.24.3.30
İhracat güncel versiyon :10.12.1.19
 
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 16:03 Haber No:27599  
Gümrük Genel Hata !!!
Değerli Müşterilerimiz;

Gümrük sisteminde genel hata mevcuttur.
Hata:-Beyanname tescil işleminde alınan hata ardından yapılan rolback işlemi sırasında beklenmedik bir hata oluştu
 
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 12:07 Haber No:28711  
Çelik üreticileri ithalata getirilen ek verginin
Türkiye Çelik Üreticileri Derneği Genel Sekreteri Veysel Yayan, ülkenin kapasitesinin olduğu çelik ürünlerinde yüksek ithalat yapmanın sürdürülebilir olmadığını belirterek, bu kapsamda daha önce alınan geçici ek vergi kararının gelişmelere göre kalıcı hale getirilmesi gerektiğini söyledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 03:11 Haber No:28709  
Yolcu Uçaklarının Yolcu Kabininde Kargo Taşınmasın
Yolcu Uçaklarının Yolcu Kabininde Kargo Taşınmasına İlişkin UOD-2020/2G Genelgesi Revize Edilmiştir
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 03:10 Haber No:28708  
ADR 'ye Taraf Ülkelerden Alınan Tasarım/Tip Onay S
ADR 'ye Taraf Ülkelerden Alınan Tasarım/Tip Onay Sertifikaları Hakkında Duyuru




Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 03:05 Haber No:28707  
Çin Sanal Alım Heyeti Ön Talep Bildirimi
Dış Ekonomik İlişkiler Kurulundan (DEİK) alınan yazıda, Çin Ticaret Bakanlığı ve Çin Makine ve Elektrik Ürünleri İthalat ve İhracat Ticaret Odası işbirliğiyle 28 Temmuz - 7 Ağustos tarihleri arasında belirlenecek tarihlerde Çin makine ve elektrik ürünleri ticaretiyle ilgili zoom konferans sistemi aracılığıyla oturumlar ve Türk-Çinli firmalar arasında ikili görüşmeler organize edileceği ifade edilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    16.07.2020 03:03 Haber No:28706  
Türkiye'nin iki tekerlekli araç ihracatı arttı
Türkiye'den yılın ilk yarısında 92 ülkeye 39 milyon 755 bin dolarlık bisiklet, mopet ve motosiklet ihraç edildi.
Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliğinden (OİB) alınan bilgiye göre, ocak-haziran döneminde otomotiv sektörünün alt gruplarından iki tekerlekli taşıt ihracatı, geçen senenin aynı dönemine kıyasla yüzde 21 artış gösterdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»