Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    29.01.2020 08:49 Haber No:26952  
GÜMRÜK SİSTEMİNDE GENEL HATA!!!
Değerli Müşterilerimiz,

Cevaplarda 'Bu referans numarasi daha önce X numarali beyanname ile tescil olmus, tescil sorgulamasi yapin ' hatası gelmektedir.
Fakat tescil sorgulama yapılmasına rağmen tescil bilgileri yer almamaktadır.Konu hakkında Gümrük çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 08:48 Haber No:26965  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
29.01.2020/31023 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 2081 Sayılı CB Kararına istinaden ÖTV oranları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:50 Haber No:26964  
AB,Ukrayna’dan kümes hayvanı eti ithalatı
AB, kuş gribi nedeniyle Ukrayna’dan kümes hayvanı eti ithalatını kapattı.Ukrayna Devlet Tüketici Hizmetleri basın servisi tarafından yapılan açıklamaya göre Avrupa Komisyonu, Ukrayna’dan Avrupa’ya kümes hayvanı eti, kümes hayvanı eti ürünleri ve termal olarak işlenmemiş kümes hayvanları ürünlerinin ithalatını geçici olarak yasakladı.
 
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:42 Haber No:26963  
Otomotiv üssü"nden dış pazara günde 1343 araç
Otomotiv devleri TOFAŞ, OYAK Renault ve Karsan'a ev sahipliği yapan Bursa'da, 2019'da günde 1676 araç üretildi, bunların yüzde 80,13'lük kısmı olan 1343 adedi ihraç edildi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 02:32 Haber No:26962  
2019'da Dünya Çelik Üretimi % 3.4 Arttı
2019 yılında dünya ham çelik üretimi, % 3.4 artışla, 1 milyar 870 milyon tona ulaştı. Ham çelik üretimi, Asya ve Orta Doğu haricinde tüm bölgelerde düştü.
Asya bölgesi % 5.7 artışla 1 milyar 342 milyon ton ham çelik üretimi gerçekleştirirken, Çin'in üretimi % 8.3 (76.300 ton) artışla 996.3 milyon tona ulaştı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:47 Haber No:26961  
Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nden alınan 27.01.2020 tarihli yazıda;

Mısır Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın Mısır’a ihracat yapan ülke firmalarının Mısır İhracat ve İthalat Kontrol İdaresi bünyesinde oluşturulan ‘’Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)’’ne kayıt olma zorunluluğuna dair uygulamasının 16.03.2016 tarihinde yürürlüğe girdiği ve konu hakkındaki çalışmaların bu tarih itibariyle yapılmaya başlandığı,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:42 Haber No:26960  
40 ton mandalina ve 26 ton tavuk eti GERI
Rusya Federasyonu gümrüklerinde kontrolden geçemeyen Türk tarım ve gıda ürünlerine yenileri eklendi. Son olarak Kaluga ve Kaliningrad gümrüklerinden “iade” haberleri geldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:40 Haber No:26959  
Ticaret Bakanı: ABD’nin ek vergileri kaldırması
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, ABD’ye karşı 2018 yılında açılan Çelik ve Alüminyuma Getirilen Ek Vergiler Davasında sürecin Panel aşamasında devam ettiğini belirterek, “Dava çerçevesinde ülkemizin haklı bulunması durumunda ABD’nin ek vergileri kaldırması gerekecektir” dedi.
 
Haberi Okudum
Haber    29.01.2020 01:36 Haber No:26958  
BTSO'nun "Türkiye'de Kobilerin Dijital Dönüşümüne
BTSO'nun "Türkiye'de Kobilerin Dijital Dönüşümüne Katkı Sağlamak İçin E-Ticaret ve E-İhracat Fırsatları" bilgilendirme eğitimi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.01.2020 17:17 Haber No:26956  
Gümrük Veri Tabanı Bağlantı Hatası !!!
Değerli Müşterilerimiz,

Gümrük sisteminde '-XXXXXX --> Gümrük Veri Tabanı Bağlantı Hatası'mevcuttur.Hata konusunda Gümrük Çağrı Merkezi ile görüşebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»