Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    07.06.2020 02:32 Haber No:28330  
Pazara Girişte Dijital Faaliyetlerin Desteklenmesi
E-Ticaret Sitelerine Üyelik, Sanal Ticaret Heyetleri, Sanal Fuarlar: 2573 Sayılı Karar - Uygulama Usul ve Esasları Genelgesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:10 Haber No:28327  
Gümrük Vergileri ve Para Cezaları Geri
Gümrükler Genel Müdürlüğü’nün“ Geri #Verme Veya Kaldırma Başvurusu Formlarının Elektronik Ortama Alınması Sistem Belgesi” konulu yazısı
****Gümrük Vergilerinin ve Para Cezalarının Geri #Verme Veya Kaldırma Başvurusu Formları 08.06.2020 tarihi itibariyle Elektronik Ortama Alındi.*****
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:10 Haber No:28326  
GERİ VERME VEYA KALDIRMA TALEP YÖNETİMİ SİSTEMİ
Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğü Kaldırma Talep Yönetimi Sistemi #YÜKÜMLÜ #KULLANIM #KILAVUZU
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:10 Haber No:28325  
IGMD Üyelerine Duyuru Fason İş Takibi
İstanbul Gümrük Müşavirleri Derneği tarafindan Üyelerine Duyuru Fason İş Takibi hakkinda
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:09 Haber No:28324  
Mesai ve Yolluk Ödemeleri Hakkında Bilgilendirme
Bursa Gümrük Müşavirleri Derneği Mesai ve Yolluk Ödemeleri Hakkında Bilgilendirme
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:09 Haber No:28323  
Gümrük Tahakkuklarının Tahsilatı
İzmir Gümrük Saymanlık Müdürlüğü’nden “Gümrük Tahakkuklarının Tahsilatı“ konulu 20.05.2020 tarih 275984 sayılı yazısı ekte
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    06.06.2020 00:09 Haber No:28322  
Mesai ve Yolluk Ödemeleri Hakkında
Mesai ve Yolluk ödemeleri konusunda İzmir Gümrük saymanlık müdürlüğü hesapları bu ödemelere kapattığı bilgisi üzerine açıklama yapılmıştı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    05.06.2020 17:45 Haber No:28321  
Suudi Arabistan Gümrük Vergi Oranları
Suudi Arabistan Krallığı Bakanlar Kurulu Kararı’na göre bazı gıda, kimya, plastik, deri, tekstil, ayakkabı, demir ve demir dışı metaller, çimento, seramik, makine ve aksamları, elektronik, oyuncak, mobilya vb. ürünler olmak üzere 57 fasılda 2.000’in üzerinde kalemde uygulanan #gümrük #vergisi oranlarının yükseltildiği ve söz konusu oranların 10 Haziran 2020 tarihi itibarıyla yürürlüğe girecek vergi oranları ekte .
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    05.06.2020 17:39 Haber No:28320  
İhracatçılarımızın Hava Kargoyla İlgili Bir Sorunu
İhracatçılarımızın Hava Kargoyla İlgili Bir Sorununu Daha Çözdük.

Detaylar için lütfen İTKİB Genel Sekreterliği'ni arayınız.

Tel: 0212 / 454 0448 – 454 0289
 
Haberi Okudum
Haber    05.06.2020 09:27 Haber No:28319  
Çin, ABD ile artan gerilim sebebiyle soya ithalatı
Bloomberg'in konuya yakın kaynaklara dayandırdığı haberine göre, Pekin, ABD ile Hong Kong üzerinden devam eden gerilimi değerlendirirken, Çinli hükümet yetkilileri önde gelen devlet destekli tarımsal ürün şirketlerine ABD'den soya fasulyesinin de dahil olduğu bazı ürünlerin alımını durdurmalarını söyledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»