Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    28.05.2020 11:57 Haber No:28231  
5178 SORUSU HAKKINDA!
Değerli Müşterilerimiz;
Gümrükten gelen cevapta belge aktar yapıldığında 5178 sorusu gelmekte olup nasıl cevaplanacağı tarafımızdan bilinmemektedir.
Konu ile ilgili Ankara Çağrı Merkezine kayıt açabilir ya da gümrükten sordurabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 15:18 Haber No:28229  
ÖZET BEYAN-ETGB GÜNCELLEME YAYINLANDI!!
Özetbeyan 10.10 program versiyonu genele çıkarılmıştır. Genel güncelleme alarak kontrol edebilirsiniz.
Bakanlığın yeni düzenlemiş olduğu tebliğe göre artık ETGB işlemlerinde "Elektronik Ticaret " veya "Elektronik Ticaret Değil" olarak beyan edilmesi 28.05.2020 tarihinden itibaren zorunlu hale gelmiştir. Eğitim videosunu https://www.youtube.com/watch?v=klSXgoN7eKY izleyebilirsiniz.
Ekteki dokümanı inceleyebilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 12:00 Haber No:28232  
Mısır Üretici Kayıt Sistemi Hakkında ONEMLI
Mısır İthalat ve İhracat Kontrolleri Genel Organizasyonu'nun (GOEIC) internet sitesinde Mısır Üretici Kayıt Sistemi (ÜKS)'nde üyelikleri askıya alınan firmaların listesinin yayımlandığı belirtilerek, söz konusu listede Türk firmalarının da yer aldığı belirtilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 11:58 Haber No:28230  
Kabakgiller Familyasına Giren Ekimlik Tohumlarda
Kabakgiller Familyasına Giren Ekimlik Tohumlarda İlave İthalat KoşullarıAvustralya
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 11:51 Haber No:28228  
2485 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı'nın Geçici Madde
2485 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı'nın Geçici Madde 1 Uygulaması Hakkında
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 03:52 Haber No:28225  
Çelikte Türkiye'den AB'ye Karşı Hamle
Avrupa Birliği, Türkiye menşeli çelik ürünlerine ilave sınırlayıcı kurallarina ve tutumuna karşı Türkiye'den yeni bir hamle geldi ve DTÖ'ne 25 Mayıs 2020 tarihinde yapılan bildirimle, bazı AB menşeli çelik ürünleri ithalatına karşı % 9-17 aralığında ilave gümrük vergisi uygulanacağı ifade edildi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.05.2020 02:41 Haber No:28224  
Antrepolarda Teminat İşlemleri
Antrepolarda Teminat İşlemleri Konulu 13.05.2020 Tarihli Bakanlık
Makamı Onayı
**Aynı antrepo beyanname kapsamı farklı kalemler için farklı teminat oranlarının bulunması halinde teminatın yüksek olan oran üzerinden hesaplanması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum