Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    02.08.2020 19:03 Haber No:28839  
ABD'nin Çelik İthalatının % 67'si Özel Anlaşmalı
ABD'nin Çelik İthalatının % 67'si Özel Anlaşmalı Ülkelerden Vergisiz Yapılıyor
2019 yılının ilk 5 ayında, ABD'nin toplam çelik ithalatı % 23.2 düşüşle 12.3 milyon tondan, 9.4 milyon tona geriledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.08.2020 19:00 Haber No:28838  
Edirne'de gümrük memurlarına yönelik rüşvet operas
Edirne'de gümrük memurlarına yönelik rüşvet operasyonunda tutuklu sayısı 7'ye yükseldi.Edirne Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, geçen hafta İpsala Sınır Kapısı'nda görevli gümrük memurlarına yönelik rüşvet operasyonunda gözaltına alınan 6 şüpheliden M.K.M. tutuklandı, diğerleri adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28834  
Türkiye’nin çelik ihracatı ilk yarıda %22,9 düştü
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) ve Gümrük Müsteşarlığı tarafından derlenen dış ticaret ön verilerine göre, bu yıl Haziran ayında Türkiye'nin dış ticaret açığı bir önceki yılın aynı ayına göre %17 düşüşle 2,85 milyar $ oldu. Yılın Ocak-Haziran döneminde ise, Türkiye'nin dış ticaret açığı yıllık %73,2 artışla 13,87 milyar $ seviyesine yükseldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28833  
ÇHC Gümrükler Genel İdaresi nden Alınan COVID-19
Ticaret Bakanlıklarından alınan 63534806-452.01 sayı ve 30.06.2020 tarihli yazılarında; Çin 'ne ihraç edilen gıda ürünlerinde COVID-19 kontaminasyon riskinin engellenmesini teminen alınacak tedbirler ile böyle bir risk bulunması halinde yapılacak bilgilendirmeye ilişkin ÇHC Gümrükler Genel İdaresinden alınan Notanın, Pekin Ticaret Müşavirliğimiz tarafından Bakanlıklarına intikal ettirilmiş.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28832  
İran İhracat Dövizlerini Ülkeye Döndürmekte Zorlan
İran'da döviz piyasasında son dönemde hareketli gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. İran Riyali son iki ayda %35 değer kaybetti. Konuya ilişkin kamuoyunda çeşitli tartışmalar yaşanıyor. Gelişmeler neticesinde İran Merkez Bankası kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla bir açıklama yaptı. Açıklamada,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 00:59 Haber No:28831  
Hindistan’ın E-Ticaret Penetrasyonu
Goldman Sach’ın küresel e-ticaret pazarlarına yönelik incelemesine göre,.Hindistan’ın e-ticaret penetrasyonunun 2024 yılına kadar iki kattan fazla artması ve 2019'daki %4,.7’lik seviyesinden, yaklaşık %11’e çıkması, sektörün büyüklüğünün 99 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 00:59 Haber No:28830  
Avusturya – Türkiye Sığır Ticareti Verileri
Avusturya İstatistik Kurumu verilerine göre, ülke genelinde 1,87 milyon sığır bulunurken, bu rakamın 605 bin adedini 1 yaş altı sığır oluşturmaktadır. 1-2 yaş arası sığırların sayısı 426 bin, 2 yaş ve üzeri sığır sayısı ise 848 bin adet olarak kaydedilmiştir. Avusturya, 2019 yılında 87,42 milyon Avro sığır ihracatı yapmış, bunun 3,5 milyon Avro’luk bölümünü Türkiye’ye gerçekleştirmiştir. Avusturya’nın Türkiye’ye sığır ihracatında bir önceki yıla göre %84,6 düşüş gerçekleşmiştir.
 
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 00:59 Haber No:28829  
Türk tekstiline vergiyi %36’ya çıkardılar
Geçtiğimiz hafta Suudi Arabistan’da Türk ürünlerine karşı başlatılan sessiz ambargonun ardından bu kez de Fas’tan, Türkiye’den ithal edilen tekstil ürünlerine ağır oranda bir vergi kararı geldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.07.2020 11:29 Haber No:28828  
İthalatta ilk sırayı Çin aldı
İthalatta ise Çin ilk sırayı aldı. Haziran ayında Çin'den yapılan ithalat 1 milyar 935 milyon dolar olurken, bu ülkeyi sırasıyla; 1 milyar 527 milyon dolar ile Almanya, 1 milyar 183 milyon dolar ile Rusya, 907 milyon dolar ile Irak ve 779 milyon dolar ile ABD izledi. İlk 5 ülkeden yapılan ithalat, toplam ithalatın %38,8'ini oluşturdu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    29.07.2020 11:28 Haber No:28827  
En fazla ihracat yapılan ülke Almanya oldu
Haziran ayında ihracatta ilk sırayı Almanya aldı. Almanya'ya yapılan ihracat 1 milyar 290 milyon dolar olurken, bu ülkeyi sırasıyla; 1 milyar 12 milyon dolar ile Birleşik Krallık, 790 milyon dolar ile ABD, 701 milyon dolar ile Irak, 628 milyon dolar ile İtalya takip etti. İlk 5 ülkeye yapılan ihracat, toplam ihracatın %32,8'ini oluşturdu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Sonraki Sayfa»