Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    20.07.2020 12:11 Haber No:28741  
Avustralya antidamping soruşturması başlattı
#Avustralya Hükümeti #Antidamping #Komisyonu, Güney Kore, Tayvan ve Vietnam’dan #ithal yassı haddelenmiş #çinko- #alüminyum alaşımı kaplamalı 600 mm ve üzeri genişliğe sahip çelik ürünlere ve Çin ve Tayvan’dan ithal yassı haddelenmiş çinko-alüminyum alaşımı kaplamalı 600 mm’den daha az genişliğe sahip çelik ürünlere antidamping soruşturması başlattığını açıkladı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 12:02 Haber No:28740  
Limanlarımızdaki elleçlenen yük miktarı arttı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Denizcilik Genel Müdürlüğü haziran ayına ait yük istatistikleri açıkladı.Buna göre, bu yılın ocak-haziran döneminde limanlarda elleçlenen (limanlarda gerçekleştirilen her türlü yükleme ve boşaltma işlemi) yük miktarı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2,9 artış gösterdi. Limanlarda elleçlenen yük miktarı, söz konusu dönemde 243 milyon 435 bin 583 ton oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 11:51 Haber No:28739  
Çinli ekonomi ve ticaret uzmanları
Çin Gümrükler Genel Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre, Çin’in ithalat ve ihracat hacminde yılın ilk yarısında yüzde 3,2’lik düşüş yaşanmasına karşın düşüş boyutu ilk çeyreğe göre 3,3 puan daraldı. Ayrıca, haziran ayında ithalat ve ihracat hacmi pozitif büyüme gösterdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 11:47 Haber No:28738  
EMY Kapsamı Eşya İçin Menşe Şahadetnamesinin
Güm.Gen.Müd.'nün "EMY Kapsamı Eşya İçin Menşe Şahadetnamesinin Sonradan Sunulması" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 01:03 Haber No:28737  
Türk Ürünleri Büyük İthalatçılara Sanal Ortamda
Ticaret Bakanlığının öncülüğünde uluslararası ve yerel zincir mağazalar ile büyük ithalatçı firmalara yönelik düzenlenen "Özel Nitelikli Alım Heyetleri" programı yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını döneminde sanal ortama taşınırken, hazirandan bu yana Türk ihracatçılar 7 ülkedeki 8 büyük ithalatçı firmaya ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 00:54 Haber No:28736  
Çin’in Kömür ithalati, Limanlarındaki Sıkı ithalat
Çin Gümrüklerveriler, Çin limanlarındaki sıkı ithalat,kısıtlamaları nedeniyle ülkenin kömür ithalatinin geçen yılın Haziran ayındaki 27,1 milyon ton rakamına göre yıllık %6,7 oranında gerileyerek bu yılın Haziran ayında 25,9 milyon tona düştüğünü, ancak yine de bir önceki ay olan Mayıs ayındaki 22,1 milyon ton rakamından daha yüksek olduğunu bildirdi. Çin, 2020 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre %12,7 oranında artışla 173,99 milyon ton kömür dışalımı gerçekleştirdi.
 
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 00:53 Haber No:28735  
AB’nin Tarım ve Gıda Ürünleri Ticareti
AB'nin tarım ve gıda ürünleri ihracatı 2020 yılının ilk çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre %6,2 oranında artarak 46,8 milyar Avro olurken, ithalatı %2,6 artışla 31,8 milyar Avroya yükselmiştir. Avrupa Komisyonu tarafından Ocak-Mart 2020 dönemine ilişkin yayınlanan ticaret raporunda belirtildiği üzere, ticaret fazlası bir önceki yılın aynı dönemine göre %15’lik artışla 14,9 milyar Avro seviyesinde gerçekleşmiştir.
 
Haberi Okudum
Haber    19.07.2020 00:04 Haber No:28733  
V sayılı liste dışında bırakılan eşyada CEZA
#Gümrükler Genel Müdürlüğü’nün tüm Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüklerine dağıtımlı 2019/1283 sayılı #İthalat #Rejim Kararına Ek Karar ile İthalat Rejimi Kararının eki V #sayılı liste #dışında bırakılan eşyaya ilişkin 234’üncü madde #uygulanmaması konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    19.07.2020 00:01 Haber No:28732  
Yolcu Beraberi Numune, Sergi ve Fuar Eşyası
Gümrükler Genel Müdürlüğü : Yolcu Beraberi Numune, #Sergi ve #Fuar Eşyası Beyan Formu Kapsamındaki İşlemler GENELGE (2020/18)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    18.07.2020 03:05 Haber No:28731  
Kompozit Ürünlerin AB'ye İhracatı
T.C. Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü’nden gelen 16.07.2020 tarih ve 558665689 sayılı yazıda; Avrupa Birliği Nezdinde Türkiye Daimi Temsilciliğinden alınan yazıya atfen, kompozit ürünlerin Avrupa Birliği (AB)’ne girişinde uygulanacak olan hayvan sağlığı gereksinimleri hakkında DG SANTE’den bir örneği ekte iletilen mektubun alındığı belirtilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Sonraki Sayfa»