Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    21.07.2020 02:45 Haber No:28745  
İran'da Parfüm ithalatı Yasaklandı
İran basınında çıkan parfüm ithalatının yasaklandığı haberi üzerine İran Kozmetik İthalatçıları Birliği ile yapılan görüşmede, Mayıs 2019'da parfüm ve bazı şampuan türleri hariç tüm ürünlerin ithalatının yasaklandığı, 20 Nisan 2020'de ise İran Merkez Bankası kararıyla parfüm ve şampuanların tümünün ithalatının yasaklandığı, ithalat için sipariş kaydı açılmayacağı ve döviz tahsis edilmeyeceği bildirilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:26 Haber No:28744  
GMD Ortak Duyurusu /GM / GMY Sınavları Hk
Üyelerimizden gelen taleplerde; 4458 sayılı Gümrük Kanunu hükümlerine göre 2020 yılında yapılması planlanan Gümrük Müşavirliği ve Gümrük Müşavir Yardımcılığı sınavlarının hangi tarih aralığında yapılacağı,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:24 Haber No:28743  
Randevulu Sanal Sıra Sistemi
Randevulu Sanal Sıra Sistemi (RSS) projesi 180 Günlük İcraat Programları kapsamında Bakanlığımızın Cumhurbaşkanlığı’nca takip edilen 17 eyleminden birisidir.
1. RSS Sistemi Nedir?
Randevulu Sanal Sıra Sistemi, sürücülerin;
Web (http://rssticaret.gov.tr),
Mobil (android ve IOS işletim sistemleriyle uyumlu)
Kiosk uygulamaları
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:18 Haber No:28742  
Rusya Federasyonu'na Süt Ürünleri İhracatı
Ticaret Bakanlığı’ndan alınan yazıda, Rusya Federasyonu Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından "Birleşik Ürün Etiketleme ve Takip Sistemi"nin faaliyete geçirildiği belirtilmiş olup, konu ile ilgili Moskova Gümrük Müşavirliğimizden alınan yazı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 12:11 Haber No:28741  
Avustralya antidamping soruşturması başlattı
#Avustralya Hükümeti #Antidamping #Komisyonu, Güney Kore, Tayvan ve Vietnam’dan #ithal yassı haddelenmiş #çinko- #alüminyum alaşımı kaplamalı 600 mm ve üzeri genişliğe sahip çelik ürünlere ve Çin ve Tayvan’dan ithal yassı haddelenmiş çinko-alüminyum alaşımı kaplamalı 600 mm’den daha az genişliğe sahip çelik ürünlere antidamping soruşturması başlattığını açıkladı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 12:02 Haber No:28740  
Limanlarımızdaki elleçlenen yük miktarı arttı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Denizcilik Genel Müdürlüğü haziran ayına ait yük istatistikleri açıkladı.Buna göre, bu yılın ocak-haziran döneminde limanlarda elleçlenen (limanlarda gerçekleştirilen her türlü yükleme ve boşaltma işlemi) yük miktarı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2,9 artış gösterdi. Limanlarda elleçlenen yük miktarı, söz konusu dönemde 243 milyon 435 bin 583 ton oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 11:51 Haber No:28739  
Çinli ekonomi ve ticaret uzmanları
Çin Gümrükler Genel Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre, Çin’in ithalat ve ihracat hacminde yılın ilk yarısında yüzde 3,2’lik düşüş yaşanmasına karşın düşüş boyutu ilk çeyreğe göre 3,3 puan daraldı. Ayrıca, haziran ayında ithalat ve ihracat hacmi pozitif büyüme gösterdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 11:47 Haber No:28738  
EMY Kapsamı Eşya İçin Menşe Şahadetnamesinin
Güm.Gen.Müd.'nün "EMY Kapsamı Eşya İçin Menşe Şahadetnamesinin Sonradan Sunulması" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 01:03 Haber No:28737  
Türk Ürünleri Büyük İthalatçılara Sanal Ortamda
Ticaret Bakanlığının öncülüğünde uluslararası ve yerel zincir mağazalar ile büyük ithalatçı firmalara yönelik düzenlenen "Özel Nitelikli Alım Heyetleri" programı yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını döneminde sanal ortama taşınırken, hazirandan bu yana Türk ihracatçılar 7 ülkedeki 8 büyük ithalatçı firmaya ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    20.07.2020 00:54 Haber No:28736  
Çin’in Kömür ithalati, Limanlarındaki Sıkı ithalat
Çin Gümrüklerveriler, Çin limanlarındaki sıkı ithalat,kısıtlamaları nedeniyle ülkenin kömür ithalatinin geçen yılın Haziran ayındaki 27,1 milyon ton rakamına göre yıllık %6,7 oranında gerileyerek bu yılın Haziran ayında 25,9 milyon tona düştüğünü, ancak yine de bir önceki ay olan Mayıs ayındaki 22,1 milyon ton rakamından daha yüksek olduğunu bildirdi. Çin, 2020 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre %12,7 oranında artışla 173,99 milyon ton kömür dışalımı gerçekleştirdi.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Sonraki Sayfa»