Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    21.07.2020 11:35 Haber No:28751  
Kapasite Raporu Geçerlilik Süre Uzatımı
Ülkemizde de etkili olan Koronavirüs salgını nedeniyle T.O.B.B. Yönetim Kurulu tarafından geçerlilik süresi Mart, Nisan, Mayıs, Haziran ve Temmuz aylarında sona erecek sanayi kapasite raporlarının geçerlilik sürelerinin 1 Ağustos 2020 tarihine kadar uzatılması kararı alınarak kapasite raporu başvuruları devam edecektir.
 
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 03:22 Haber No:28750  
ABD'nin toplam çelik hurdası ihracatı % 2.3 artış
2020 yılının Ocak-Mayıs döneminde, ABD'nin toplam çelik hurdası ihracatı % 2.3 artışla 6.99 milyon tona ulaştı. ABD'nin ihracatında, en büyük sıçramayı % 93 oranında (488.000 ton) artışla 1.01 milyon tona yükselen döküm hurdası (cast iron) yaparken, en büyük paya 2.04 milyon tonluk ihracatı ve toplam hurda ihracatındaki % 29'luk payı ile HMS 1 hurdası sahip oldu. Onu 1.98 milyon tonluk ihracatı ve % 28'lik payı ile kıyılmış hurda ve 1.01 milyon ton ile döküm hurdası takip etti.
 
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 03:10 Haber No:28749  
İRAN MENŞEİLİ ÜRÜNLER VE İRAN PLAKALI ARAÇLAR
Sarp Gümrük Müdürlüğü ve Batum Ticaret Ataşeliği yetkilileri, Gürcistan sınır gümrüğü makamlarının İran plakalı taşıtlar ve İran menşeili ürünlerin Gürcistan’a girişine müsaade etmeyecekleri hususunun kendileriyle şifahen paylaşıldığını ifade etmişlerdir.
 
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 03:04 Haber No:28748  
Antrepolarda ve Geçici Depolama Yerlerinde Yangına
Orta Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü / Antrepolarda ve Geçici Depolama Yerlerinde Yangına Karşı Tedbir Alınması Hk.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 03:02 Haber No:28747  
Dolandırıcılık Olayı
Kaçkar Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü'nün "Dolandırıcılık Olayı" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:52 Haber No:28746  
Petrokimyasallar Reuters VERILERI
Petrokimyasal Ürünler Petkim Referans fiyatları (20-26 Temmuz 2020)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:45 Haber No:28745  
İran'da Parfüm ithalatı Yasaklandı
İran basınında çıkan parfüm ithalatının yasaklandığı haberi üzerine İran Kozmetik İthalatçıları Birliği ile yapılan görüşmede, Mayıs 2019'da parfüm ve bazı şampuan türleri hariç tüm ürünlerin ithalatının yasaklandığı, 20 Nisan 2020'de ise İran Merkez Bankası kararıyla parfüm ve şampuanların tümünün ithalatının yasaklandığı, ithalat için sipariş kaydı açılmayacağı ve döviz tahsis edilmeyeceği bildirilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:26 Haber No:28744  
GMD Ortak Duyurusu /GM / GMY Sınavları Hk
Üyelerimizden gelen taleplerde; 4458 sayılı Gümrük Kanunu hükümlerine göre 2020 yılında yapılması planlanan Gümrük Müşavirliği ve Gümrük Müşavir Yardımcılığı sınavlarının hangi tarih aralığında yapılacağı,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:24 Haber No:28743  
Randevulu Sanal Sıra Sistemi
Randevulu Sanal Sıra Sistemi (RSS) projesi 180 Günlük İcraat Programları kapsamında Bakanlığımızın Cumhurbaşkanlığı’nca takip edilen 17 eyleminden birisidir.
1. RSS Sistemi Nedir?
Randevulu Sanal Sıra Sistemi, sürücülerin;
Web (http://rssticaret.gov.tr),
Mobil (android ve IOS işletim sistemleriyle uyumlu)
Kiosk uygulamaları
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    21.07.2020 02:18 Haber No:28742  
Rusya Federasyonu'na Süt Ürünleri İhracatı
Ticaret Bakanlığı’ndan alınan yazıda, Rusya Federasyonu Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından "Birleşik Ürün Etiketleme ve Takip Sistemi"nin faaliyete geçirildiği belirtilmiş olup, konu ile ilgili Moskova Gümrük Müşavirliğimizden alınan yazı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Sonraki Sayfa»