Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    07.08.2020 19:16 Haber No:28883  
TEMMUZ AYINDA 281 MİLYON 445 BİN 565 DOLAR İTHALAT
Tekirdağ Gümrük Müdürlüğü’nde Temmuz ayında 281 milyon 445 bin 565 dolar ithalat, 94 milyon 266 bin 467 dolar ihracat gerçekleştirildi. Temmuz ayında toplam dış ticaret 375 milyon 712 bin 32 dolar oldu. Ocak- Temmuz ayları arasında 2 milyar 328 milyon 902 bin 238 dolar ithalat, 815 milyon 622 bin 204 dolar ihracat gerçekleştirildi
 
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 19:15 Haber No:28882  
TEMMUZDA 121 MİLYON 473 BİN 133 DOLAR İTHALAT
Çerkezköy Gümrük Müdürlüğü’nde Temmuz ayında 121 milyon 473 bin 133 dolar ithalat, 87 milyon 802 bin 41 dolar ise ihracat gerçekleştirildi. Toplam dış ticaret 209 milyon 275 bin 174 dolar oldu. Ocak- Temmuz ayları arasında 736 milyon 877 bin 86 dolar ithalat, 527 milyon 726 bin 772 dolar ihracat gerçekleştirildi.
 
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 19:09 Haber No:28881  
Yunanistan İpsala Gümrük Kapısı'nı kapatacak
Trakya Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamada, “Yunanistan Kipi Gümrük Müdürlüğünden alınan bilgiye göre 07.08.2020 (bugün) tarihinde saat 23.00'den başlamak üzere 08.08.2020 (yarın) tarihi saat 07.00'ye kadar Kipi Gümrük Kapısı; tır aracı, ticari araç, otomobil ve yolcu giriş-çıkış işlemlerine kapatılacaktır. Kısıtlamanın sonraki zamanlarda devam edip etmeyeceği ise İpsala Gümrük Müdürlüğümüze bildirilecektir” denildi.
 
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 18:06 Haber No:28880  
Ticaret Bakanlığından Gümrük Vergisi Haberleri
Ticaret Bakanlığı, yerli üretimin korunması ve desteklenmesi amacıyla bazı tarım ürünleri ithalatındaki gümrük vergilerinde daha etkin uygulamayı tesis edecek bir düzenlemeye gidildiğini, bu kararın kesinlikle gümrük vergilerinde bir indirim anlamına gelmediğini bildirdi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 10:40 Haber No:28879  
Kanada'dan ithal edilen alüminyuma yüzde 10 gümrük
ABD Başkanı Donald Trump, Kanada'dan ithal edilen alüminyuma yüzde 10 gümrük vergisi uygulanması için kararname imzaladı.ABD Başkanı Donald Trump, Ohio eyaletinde yaptığı konuşmada, Kanada'ya daha önce uygulanan yüzde 10'luk gümrük vergisini geçen yıl kaldırdıklarını anımsatarak, "Yönetimim, Kanada hükümetinden alüminyum endüstrilerinin bizim ülkemize akarak, iş alanlarımızı yok etmeyeceğine yönelik aldığı söz üzerine gümrük vergisini kaldırmıştı çünkü bunu yapıyorlardı." dedi.
 
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 10:24 Haber No:28877  
EFATURA GÜNCELLEME SORUNU DÜZELTİLDİ !!!!
Değerli kullanıcılarımız,
Efatura firmalarının gözükmemesi ile ilgili sorun için genel güncelleme alınması gerekmektedir. Güncellemeden sonra muhasebe programını kapatıp açınız. Fatura girişinde müşteriyi yeniden seçmeli ya da fatura numarasını efatura seri numarası olarak güncellemelisiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 00:29 Haber No:28876  
Türkiye’nin LPG üretimi ve ithalatı
Türkiye’nin LPG üretimi Mayıs ayında yaklaşık yüzde 34
düşerken, LPG ithalatı da yüzde 35 azaldı.Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun Mayıs ayına ilişkin “Sıvılaştırılmış
Petrol Gazları Piyasası Sektör Raporu”na göre, Türkiye’nin LPG ithalatı, 2020 Mayıs ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 34,76 azalarak 180bin 915 ton oldu. LPG üretimi de yüzde 33,89 azalışla 67 bin 169 tona düştü.

Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 00:29 Haber No:28875  
Türkiye’nin ham petrol ithalatı Mayıs’ta yüzde 13
Türkiye’nin ham petrol ithalatı Mayıs ayında bir önceki
yıla göre yaklaşık yüzde 13 oranında azaldı. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) Mayıs ayına ilişkin “Petrol
Piyasası Sektör Raporu”na göre, Türkiye’nin ham petrol ithalatı %12,64azalarak 2 milyon 333 bin 937 ton olarak gerçekleşti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 00:28 Haber No:28874  
KİK Konseyi/Bazı Çelik Ürünleri Korunma Önlemi
KİK Konseyi/Bazı Çelik Ürünleri Korunma Önlemi Soruşturması.Ticaret Bakanlığı’ndan alınan bir yazıda, Körfez Arap Ülkeleri İşbirliği Konseyi (KİK) tarafından “Bazı Çelik Ürünleri" ithalatına karşı yürütülen korunma önlemi soruşturması kapsamında, 21 Temmuz 2020 tarihinde bir kamu dinleme toplantısı düzenlendiği, bahse konu toplantıya soruşturmaya ilişkin ülkemiz görüşlerinin iletilmesini teminen Cidde Ticaret Ataşeliği tarafından katılım sağlandığı ve mezkur toplantıda;
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    07.08.2020 00:28 Haber No:28873  
Ukrayna / Korunma Önlemi Soruşturması
T.C. Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü'nden alınan yazıda, Ukrayna Kurumlararası Dış Ticaret Komisyonu (Komisyon) tarafından yapılan bildirime göre, Ukraynalı "Odesakabel” ve "Zavod Pivdenkabel” firmaları tarafından yapılan başvuru üzerine "kablolar” ithalatına karşı bir korunma önlemi soruşturmasının başlatılmasına karar verildiği ve söz konusu kararın 24 Temmuz 2020 tarihinde Ukrayna Resmi Gazetesi'nde yayımlandığı belirtilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Sonraki Sayfa»