Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    04.08.2020 03:22 Haber No:28843  
Haziran'da Türkiye'nin Çelik Dış Ticareti
Haziran ayında Türkiye'nin çelik ihracatı % 26.6, ithalatı ise % 26.1 oranında artış gösterdi. Haziran ayında çelik ürünlerinde dış ticaret fazlalığı da % 27.8 artışla 280 milyon dolardan, 370 milyon dolara yükselmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.08.2020 03:07 Haber No:28842  
Geri Kazanım Katılım Payı sıkça sorulan sorular
Geri Kazanım Katılım Payına İlişkin Yönetmelik kapsamında Çevre Kanunu Ek-1 sayılı listesindeki ürünlerin geri kazanım katılım paylarının beyanı ile tahsiline yönelik gerçekleştirilecek iş ve işlemler hakkında Bakanlığımıza iletilen dilekçe, başvuru ve şifai görüşmeler doğrultusunda hazırlanan Sıkça Sorular Sorular
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    04.08.2020 02:48 Haber No:28841  
Çarşaf kenar lastiği eşyanın ithalatında KDV oranı
4008.21.90.00.00 GTİP numarasında sınıflandırılan eşyalardan, ticari hayatta "çarşaf kenar lastiği" olarak adlandırılan; setleştirilmemiş, gözenekli olmayan vulkanize kauçuktan üretilmiş, enine kesit uzunluğu 5 milimetreyi geçen ve uzunluğuna kesilmiş şeritler halinde bulunan eşyaların, II sayılı listenin B/4 üncü sırası kapsamında değerlendirilmesi ve yüzde 8 oranında KDV'ye tabi oldugu
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    03.08.2020 02:30 Haber No:28840  
ABD'nin Hurda İhracatının % 22'si Türkiye'ye.
2020 yılının Ocak-Mayıs döneminde, ABD'nin hurda ihracatı % 2.3 oranında artışla 6.99 milyon ton düzeyinde gerçekleşti.
ABD'nin toplam hurda ihracatının % 22'sini gerçekleştirdiği Türkiye en #büyük #pazar konumunu sürdürdü.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    02.08.2020 19:03 Haber No:28839  
ABD'nin Çelik İthalatının % 67'si Özel Anlaşmalı
ABD'nin Çelik İthalatının % 67'si Özel Anlaşmalı Ülkelerden Vergisiz Yapılıyor
2019 yılının ilk 5 ayında, ABD'nin toplam çelik ithalatı % 23.2 düşüşle 12.3 milyon tondan, 9.4 milyon tona geriledi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    01.08.2020 19:00 Haber No:28838  
Edirne'de gümrük memurlarına yönelik rüşvet operas
Edirne'de gümrük memurlarına yönelik rüşvet operasyonunda tutuklu sayısı 7'ye yükseldi.Edirne Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, geçen hafta İpsala Sınır Kapısı'nda görevli gümrük memurlarına yönelik rüşvet operasyonunda gözaltına alınan 6 şüpheliden M.K.M. tutuklandı, diğerleri adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28834  
Türkiye’nin çelik ihracatı ilk yarıda %22,9 düştü
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) ve Gümrük Müsteşarlığı tarafından derlenen dış ticaret ön verilerine göre, bu yıl Haziran ayında Türkiye'nin dış ticaret açığı bir önceki yılın aynı ayına göre %17 düşüşle 2,85 milyar $ oldu. Yılın Ocak-Haziran döneminde ise, Türkiye'nin dış ticaret açığı yıllık %73,2 artışla 13,87 milyar $ seviyesine yükseldi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28833  
ÇHC Gümrükler Genel İdaresi nden Alınan COVID-19
Ticaret Bakanlıklarından alınan 63534806-452.01 sayı ve 30.06.2020 tarihli yazılarında; Çin 'ne ihraç edilen gıda ürünlerinde COVID-19 kontaminasyon riskinin engellenmesini teminen alınacak tedbirler ile böyle bir risk bulunması halinde yapılacak bilgilendirmeye ilişkin ÇHC Gümrükler Genel İdaresinden alınan Notanın, Pekin Ticaret Müşavirliğimiz tarafından Bakanlıklarına intikal ettirilmiş.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 01:00 Haber No:28832  
İran İhracat Dövizlerini Ülkeye Döndürmekte Zorlan
İran'da döviz piyasasında son dönemde hareketli gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. İran Riyali son iki ayda %35 değer kaybetti. Konuya ilişkin kamuoyunda çeşitli tartışmalar yaşanıyor. Gelişmeler neticesinde İran Merkez Bankası kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla bir açıklama yaptı. Açıklamada,
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    30.07.2020 00:59 Haber No:28831  
Hindistan’ın E-Ticaret Penetrasyonu
Goldman Sach’ın küresel e-ticaret pazarlarına yönelik incelemesine göre,.Hindistan’ın e-ticaret penetrasyonunun 2024 yılına kadar iki kattan fazla artması ve 2019'daki %4,.7’lik seviyesinden, yaklaşık %11’e çıkması, sektörün büyüklüğünün 99 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»