Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    09.09.2020 11:51 Haber No:29185  
Japonya,Ingiltere ile bu hafta bir ticaret anlaş
Japonya hükümetinden yapılan açıklamada, ülkenin Birleşik Krallık ile devam eden ticaret görüşmelerini bu hafta tamamlayarak bir ticaret anlaşması imzalamak istendiği duyuruldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 11:48 Haber No:29184  
Almanya'nın temmuz ayında ihracatı
Almanya Federal İstatistik Ofisi (Destatis) verilerine göre, Almanya'nın ticaret fazlası temmuz ayında, haziran ayındaki 14,9 milyar eurodan, 18 milyar euroya yükseldi. Beklenti ülkenin ticaret fazlasının 16 milyar euroya yükselmesiydi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:54 Haber No:29183  
Gemi İnşa Eden Firma İşlemlerinde Alınacak ÖTV
Gemi inşaa eden firmaların yatırım teşvik ve muafiyet kapsamı ithalatlarda ÖTV tahsili ile GK9 muafiyet kodu işletilmemesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:48 Haber No:29182  
MERSIN MIP, limanda bekleyen transit yükler
Mersin Uluslararası Liman İşletmeciliği A.Ş. (MIP), korona virüs salgını nedeniyle yürütülen mücadeleye katkı vermek amacıyla nisan ayında başlattığı bazı liman işlemlerinde yüzde 50’ye varan indirime devam ediyor.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:46 Haber No:29181  
Çin Halk Cumhuriyeti Hainan Serbest Ticaret Limanı
Çin Halk Cumhuriyeti Hainan Serbest Ticaret Limanı ve Tianjin Pilot Serbest Ticaret Bölgesi Bilgilendirme Etkinlikleri
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:43 Haber No:29180  
Yunanistan'da Temmuz Ayı İhracatı %9,2 Arttı.
Yunan İstatistik Kurumu tarafından açıklanan geçici verilere göre, petrol hariç Yunan ihracatı önceki yıla oranla %9,2 artarak 2,1 milyar Euro’dan 2,3 milyar Euro’ya yükselmiştir. Petrol dahil ihracat rakamları ise; küresel petrol fiyatlarındaki düşüş nedeniyle %10,1 gerileyerek 2,8 milyar Euro olmuştur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:37 Haber No:29179  
2020-22 Atıkların ithalatı GENELGESI
Çevre Bakanlığı 2020-22 Atıkların ithalatına ilişkin denetim tebliği kapsamında atık ithalatçısı kayıt belgesi ve kota formuna ilişkin usul ve esaslar
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 02:32 Haber No:29178  
Tarım Makinaları İhracatı
Bişkek Ticaret Müşavirliğimizin yazısına atıfla, T.C. Ticaret Bakanlığı İhracat GenelMüdürlüğü’nden gelen 08.09.2020 tarih ve 57193594 sayılı yazıda
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 01:58 Haber No:29177  
Giresun Gümrüğü’nden 188 milyonluk ihracat
Giresun Gümrük Müdürlüğü 2020 yılı Ağustos ayı çalışma raporunu açıkladı. Müdürlük verilerine göre Ağustos ayında 188 milyon 926 bin liralık ihracat gerçekleştirilirken ithalat rakamı ise 23 milyon 681 bin lira oldu.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    09.09.2020 01:41 Haber No:29176  
Konteyner Takip Sistemi ile işlemleriniz dijital
🚢İhracatçılarımızın #deniz ulaştırma süreçlerinde maliyetlerini düşürmek, etkinliğini arttırmak ve izlenebilirliği sağlamak adına oluşturduğumuz #Konteyner Takip Sistemi ile işlemlerinizi #dijital ortamdan yapabilirsiniz! #ihracat
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  Sonraki Sayfa»