Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    26.10.2020 03:22 Haber No:29612  
Dominik Cumhuriyeti Anti-Damping Önlemi-İnşaat Çel
Dominik Cumhuriyeti Haksız Ticaret Uygulamaları ve Korunma Önlemleri Komisyonu (Komisyon) tarafından, ülkemiz menşeli “Demir veya Alaşımsız Çelikten Çubuklar” (7214.10.00, 7214.20.00 ve 7213.20.90 GTİP’lerinde yer alan) ithalatına karşı 13 Haziran 2011 tarihinden bu yana % 14 oranında nihai anti-damping vergisi tatbik edilmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    25.10.2020 23:13 Haber No:29611  
Suudi Arabistan'ın Türkiye'den ithalatı
Suudi Arabistan'da iş insanları ve perakendecilerin Türk mallarının yasaklanması çağrısına karşın, Suudi Arabistan'ın Türkiye'den ithalatının ağustos ayında, bir önceki aya kıyasla arttığı açıklandı. Bokyot resmen 1 Ekim'de başlarken eylül ve ekim ayı ithalat rakamları yakından takip edilecek.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:53 Haber No:29610  
3. CIIE’ye katılacak 114 grup mal gümrükten geçti
3. CIIE’ye katılacak 114 grup mal gümrükten geçti; Çin’in Shanghai kentinde düzenlenecek 3. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nda (CIIE) katılacak 7 milyon 510 bin dolar değerindeki 114 grup mal önceki gün itibarıyla gerekli onayları alarak gümrükten geçti.
 
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:43 Haber No:29609  
2020 Ocak-Ağustos Dönemi Geçici Dış Ticaret İstati
2020 yılının Ocak-Ağustos dönemine ilişkin öncü dış ticaret istatistiklerine göre, mal ihracatı bir önceki yılın aynı dönemine göre %12,1 azalarak 46,05 milyar avroya, mal ithalatı ise %13 azalarak 45,17 milyar avroya gerilemiştir. Söz konusu dönemde, Slovakya, geçen yılın aynı dönemine göre (399 milyon avro daha fazla olmak üzere) toplam 882,5 milyon avro dış ticaret fazlası vermiştir.
 
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:39 Haber No:29608  
Fas: Çikolata,Tekerler,Tütün ve Alkollü İç VERGI
Fas Hükümetinin onayladığı “2021 Finans Kanunu”nun tasarısı uyarınca, yerli çikolata ve kakao içeren gıda üretiminin teşvik edilmesi adına, söz konusu ürünlerin ithalatına karşı uygulanan ithalat vergisinin % 17.5’ten % 40’a yükseltilmesi öngörülmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:31 Haber No:29607  
Japonya ile İngiltere arasında Brexit sonrası STA
Japonya ile İngiltere arasında Brexit sonrası ilk serbest ticaret anlaşmasına imza atıldı. Her iki ülkenin de yeni gümrük tarifelerinde indirime gitmesi dikkat çekti.Londra hükümeti bu anlaşmayla birlikte Japon otomobillerine uyguladığı gümrük vergilerini azaltacağını ve 2026'da ise tamamen kaldıracağını kabul etti.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:29 Haber No:29606  
Türkiye ile Birleşik Krallık arasında da bir STA
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Avrupa Birliği (AB) ile Birleşik Krallık arasında sağlanacak anlaşmaya paralel biçimde, Türkiye ile Birleşik Krallık arasında da bir Serbest Ticaret Anlaşması imzalanması yönünde Birleşik Krallık makamlarıyla çalışmaların olumlu ilerlediğini belirterek, "Hatta belli bir noktaya ulaşmış durumdayız." dedi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    24.10.2020 05:24 Haber No:29605  
Suriye’de Güvenlik Altına Alınan Bölgelerle Yapıla
Suriye’de Güvenlik Altına Alınan Bölgelerle Yapılacak Ticarette Gümrük Hizmetine Konu Eşya Listeleri
23 Ekim 2020
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.10.2020 12:04 Haber No:29604  
ABD'nin Çelik İthalatının ve Dış Ticaret Açıği
#ABD'nin #Çelik #İthalatının ve #Dış #Ticaret Açığının Yarıdan Fazlası Section 232'den #Mauf Ülkelerden
Ocak-Ağustos döneminde, ABD'nin Çelik #ithalatının % 67.2'si, net çelik #ithalatının % 57.6'sı vergiden #muaf ülkelerden yapıldı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    23.10.2020 11:43 Haber No:29603  
Rejenere Cips, Elyaf ve İplik İthalatı
Geri dönüştürülmüş (rejenere) malzemeden üretilen 39.07 GTP kodu altında sınıflandırılan polietilen tereftalat cips; 5503.20 GTP altında sınıflandırılan poliester elyaf ve 54.02 ve 55.09 GTP altında sınıflandırılan sentetik ipliklerin ithalatı rejim kararı 7.madde kapsamında izin verildiği
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Sonraki Sayfa»