Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Gumruk Haberleri 
Haber    28.10.2020 10:04 Haber No:29140  
GÜMRÜK GENEL HATA !
Tescil işlemleri aşamasında;
1-Tescil islemi yapilamaz:"0910 TPS-Geçici İthalat İzni"belgesi, "0933 TPS-Nihai Kullanim İzni" belgesi veya "0957 TPS-İthal Lisansı (Korunma-Ülke Bazli)" belgesi beyan edilmemiş hatası devam etmektedir. Sizlerde Ankara çağrı merkezine kayıt bırakabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 05:10 Haber No:29641  
Hindistan’ın binek araç ihracatı %57,5 düştü
Hindistan Otomobil Üreticileri Kurumu (SIAM) tarafından yayımlanan verilere göre, Hindistan’ın binek araç ihracatı mevcut mali yılın ilk yarısında (Nisan-Eylül 2020) bir önceki yılın aynı döneminde kaydedilen 365.247 adede kıyasla %57,5 düşüş göstererek
155.156 adet seviyesinde yer aldı.
 
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 05:06 Haber No:29640  
ABD’nin inşaat demiri ihracatı Ağustos ayında %23
ABD Ticaret Bakanlığı tarafından açıklanan ihracat verilerine göre, Ağustos ayında ABD’nin inşaat demiri ihracatı Temmuz ayına kıyasla %23,2 ve 2019 yılı Ağustos ayına kıyasla %47,2 artışla 22.257 mt seviyesinde yer aldı. Bu ihracatın değeri, Temmuz ayında kaydedilen 12 milyon $ ve önceki yıl Ağustos ayında kaydedilen 10,9 milyon $’a kıyasla 14,4 milyon $ oldu.
 
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:59 Haber No:29639  
Boykottaki Suudi Arabistan'a İhracat ARTTIMI
Suudi Arabistan, boykotun uygulanmaya başladığı, ağustosta, Türkiye'den yaptıkları ithalatın arttığını duyurdu. Gümrükten alınmayan, Türk ürünleri nasıl olup da, bu dönemde daha çok satılmıştı?
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:55 Haber No:29638  
Asya-Pasifik Bölgesi İhracatı Düşüşte
Asya-Pasifik Bölgesi hazırgiyim üreticisi ve ihracatçısı ülkelerin Batılı pazarlara ihracatının pandemi döneminde ciddi oranda düştüğü belirtilmektedir. ILO tarafından hazırlanan güncel bir rapora göre Batılı ülkelerde düşen perakende satışlar,sokağa çıkma yasakları ile hammadde sıkıntıları, Asya-Pasifik bölgesindeki üretici ülkelerde hazırgiyim üretimini ve ihracatını olumsuz yönde etkilemiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:52 Haber No:29637  
MEDOS - Form A Belgelerinde ISLAK IMZA MUHUR
Ticaret Bakanlığından alınan talimat gereği Avrasya Ekonomik Birliği’ne üye Rusya Federasyonu, Kazakistan ve Beyaz Rusya ülkelerine ihracatımızda düzenlenecek olan Form A Menşe Belgelerinin 1 Kasım 2020 tarihinden itibaren sadece MEDOS sistemi üzerinden düzenlenmesi ve onaylanmasına geçileceği belirtilerek söz konusu belgelerin üzerinde ıslak imza ve ıslak mühür bulunmasına gerek bulunmadığından bahsedilmektedir.
 
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:49 Haber No:29636  
İhracat Beyannamelerinin Kapatılması
Gümrükler Genel Müdürlüğü'nün "İhracat Beyannamelerinin Kapatılması" konulu yazısı
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:47 Haber No:29635  
Fransa’nın dış ticaretteki ve yabancı yatırımlarda
Fransa ile Türkiye arasındaki gerilim, 14,7 milyar dolarlık dış ticareti ve 5,4 milyar dolarlık yatırımı etkileyebilir. THY ve TSK'nın kullandığı hava araçlarından Bursa'da üretilen otomobillere, kozmetik ürünlerinden talep patlaması olan grip aşısına kadar birçok ürün iki ülke arasındaki dış ticarette önemli paylara sahip.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 04:44 Haber No:29634  
Türkiye-Fransa dış ticaretinde son durum
Son 10 yılda Türkiye ile Fransa'nın toplam dış ticaret hacmi yüzde 47 artarken, Türkiye'nin bu ülkeye ihracatı geçen yıl 8.7 milyar Euro'yu aştı. Türkiye 2019'da Fransa'ya karşı 2.7 milyar Euro dış ticaret fazlası verdi. Fransa'ya en çok 2 milyar 954 milyon Euro'yla otomotiv ürünleri ihraç edildi. İthalatta ise ilk sırada 564.2 milyon Euro'yla 'genel kullanım için makine ve ekipmanlar' yer aldı. Son 4 yıldır Türkiye Fransa ile ticaretinde fazla veriyor
 
Haberi Okudum
Haber    28.10.2020 03:56 Haber No:29633  
AB'nin ABD mallarına gümrük talebine kesin onay
Dünya Ticaret Örgütü (WTO), Avrupa Birliği'nin (AB), ABD'den ithal edilen mallara toplam 4.0 milyar dolarlık gümrük vergisi uygulaması talebine kesin onayı verdi.Bu karar, WTO'nun daha önce ABD'nin, dünyanın en büyük sivil ve askeri uçak ve helikopter üreticilerinden Boeing'e kural dışı teşvikler verdiğini belirlemesine bağlı olarak alındı.

Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»