Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    20.07.2019 05:53 Haber No:25160  
Nesli Tehlike Altında Olan Yabani Hayvan ve Bitki
Nesli Tehlike Altında Olan Yabani Hayvan ve Bitki Türlerinin Uluslararası Ticaretine İlişkin Sözleşmenin Uygulanmasına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.07.2019 16:26 Haber No:25157  
Gümrük Kanunu ve Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu
7186 Gelir Vergisi Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun ile #Gümrük Kanunu ve #Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu'na geçici maddeler eklendi.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.07.2019 04:21 Haber No:25145  
Dış Ticaret Sermaye Şirketlerine İlişkin Karar
Dış Ticaret Sermaye Şirketlerine İlişkin Karar
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.07.2019 04:20 Haber No:25144  
Yolcu Beraberinde Getirilen Telefon Kullanım İzin
Yolcu Beraberinde Getirilen Telefon Kullanım İzin Harcı Tutarının Yeniden Belirlenmesine Dair Karar ile harac tutari #1500 TL olmustur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    12.07.2019 03:15 Haber No:25085  
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İthalatı
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İthalatı Hakkında Tebliğ (İthalat: 2019/19)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    12.07.2019 03:12 Haber No:25084  
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İhracatı
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İhracatı Hakkında Tebliğ (İhracat: 2019/5)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (İhracat: 2019/6)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    09.07.2019 00:11 Haber No:25041  
Hayvansal Ürün İthalatında Kontrol Belgesi Onaylan
Hayvansal Ürün İthalatında Kontrol Belgesi Onaylanması ve İthalat Aşamasında Sunulması Gereken Belgeler Hakkında Tebliğ (Tebliğ No: 2012/12)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    09.07.2019 00:10 Haber No:25040  
Damızlık Harici Hayvanların İthalatında Kontrol Be
Damızlık Harici Hayvanların İthalatında Kontrol Belgesi Düzenlenmesi İçin Aranacak Belgeler Hakkında Tebliğ (Tebliğ No: 2012/8)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.07.2019 19:05 Haber No:25027  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Endonezya yerleşik bazı firmalardan kesik elyaf ipliği ithalatına yönelik damping soruşturması açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.07.2019 18:44 Haber No:25026  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 12
İthalat Rejimi Kararının Eki V Sayılı listede değişiklik yapılmasına ilişkin 1283 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararı, 5 Temmuz 2019 tarih ve 30822 (mükerrer) sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Sonraki Sayfa»