Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    29.06.2019 03:16 Haber No:24963  
Gümrük Genel Tebliği (Posta ve Hızlı Kargo Taşımac
Gümrük Genel Tebliği (Posta ve Hızlı Kargo Taşımacılığı) (Seri No: 4)’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Seri No: 6)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    27.06.2019 02:29 Haber No:24947  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
ÇHC menşeli 8419.11.00.00.00 GTİP’i altında yer alan “gazla çalışan anında su ısıtıcılar” ürünündeki mevcut önlemin yürürlükten kalkacağı ve ilgili ürünlerin yerli üreticilerinin mevzuatta öngörülen süre içerisinde yeterli delillerle desteklenmiş bir başvuru ile NGGS açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.06.2019 09:20 Haber No:24925  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 25/6/2019 tarihinden itibaren uygulanacak özel tüketim vergisi tutarları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    17.06.2019 01:48 Haber No:24841  
İhracatçı, kambiyo vergisi ödemeyecek.
#İhracatçı, kambiyo vergisi #ödemeyecek.Sanayi Sicil Belgesi sahipleri ve ihracatçı birlikleri üyelerine yapılan döviz satımlarına muafiyet
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    15.06.2019 03:02 Haber No:24837  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
39.19 Pozisyonunda bulunan eşyalar için Gözetim uygulaması (yürürlük 30 gün sonra)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    14.06.2019 09:51 Haber No:24834  
İLAVE VERGİ GÜNCELLEMESİ
14.06.2019 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 1144. Sayılı Cumhurbaşkanı Kararına istinaden İthalat Rejimi Kararına Ek Kararda değişiklik yapılmıştır. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    14.06.2019 00:32 Haber No:24828  
İthalat Rejimi Kararına Ek Kararda Değişiklik Yapı
İthalat Rejimi Kararına Ek Kararda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Karar ile 8528.72 alt pozisyonunda bulunan Televizyonlara uygulanan ilave gumruk vergisi(İGV) yürürlükten kaldırılmistir..
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    14.06.2019 00:31 Haber No:24827  
Sırbistan Cumhuriyeti Menşeli Bazı Tarım ve İşlenm
Sırbistan Cumhuriyeti Menşeli Bazı Tarım ve İşlenmiş Tarım Ürünleri İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanması Hakkında Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar (Karar Sayısı: 1143)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    13.06.2019 01:35 Haber No:24811  
Gümrük Genel Tebliği (Gümrük İşlemleri) (Seri No:
Gümrük Genel Tebliği (Gümrük İşlemleri) (Seri No: 98)’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Gümrük İşlemleri) (Seri No: 159)
**Sıvılaştırılmış petrol gazlarının (LPG) serbest dolaşıma giriş işlemlerini gerçekleştirmeye yetkili gümrük müdürlüklerine Zonguldak Gümrük Müdürlüğünün eklenmesi **
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    10.06.2019 09:59 Haber No:24783  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2018/11818 BKK uyarınca uygulanacak olan ÖTV Tutarları 4/6/2019 itibariyle geçerli olan oranlar güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Sonraki Sayfa»