Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    21.04.2020 01:44 Haber No:27850  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 24
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2430)

**ILAVE GUMRUK VERGILERININ GUNCELLENMESI**
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    21.04.2020 01:41 Haber No:27849  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 24
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2429)

**ILAVE GUMRUK VERGILERININ GUNCELLENMESI**
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.04.2020 14:57 Haber No:27846  
Mevzuat Güncellemeleri
18.04.2020 Tarihli Resmi Gazetede yayınlanan İthalat Rejimi Kararına Ek Kararlara istinaden mevzuat dosyalarının güncellenmesi tamamlanmıştır. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    20.04.2020 11:48 Haber No:27835  
Değişen Gümrük Vergileri ve İlave Vergiler Hk.!!
Değerli Kullanıcılarımız,
18.04.2020/31103 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Cumhurbaşkanı Kararlarına istinaden vergi güncellemeleri yayınlanmıştır. Sisteminizin güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir. Mevzuat dosyalarının yüklenmesi 20.04.2020 Pazartesi günü devam edecek olup, gün içerisinde bitmesi planlanmaktadır.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    18.04.2020 02:48 Haber No:27831  
İthalat Rejimi Kararına Ek Kararda Değişiklik
12/9/2011 Tarihli ve 2011/2203 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla Yürürlüğe Konulan İthalat Rejimi Kararına Ek Kararda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Karar (Karar Sayısı: 2425)

İlave Gümrük Vergisi Uygulaması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    18.04.2020 02:49 Haber No:27830  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı:
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2424)

İlave Gümrük Vergisi Uygulaması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    18.04.2020 02:48 Haber No:27828  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 24
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2422)

İlave Gümrük Vergisi Uygulaması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    18.04.2020 02:39 Haber No:27827  
Hububat ve Bakliyat İthalatında Tarife Kontenjanı
Hububat ve Bakliyat İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanması Hakkında Kararda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Karar (Karar Sayısı: 2421)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    15.04.2020 01:03 Haber No:27783  
Gümrük Uzlaşma Komisyonu Üyelerine Ödenecek Ücrete
Gümrük Uzlaşma Komisyonu Üyelerine Ödenecek Ücrete İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar (Karar Sayısı: 2407)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    14.04.2020 00:47 Haber No:27759  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (No: 2020/5) ile 8541.40.90.00.14 gümrük tarife istatistik pozisyonunda bulunan Fotovoltaik (solar) modül ve paneller icin GOZETIM uygulamasi 30 GUN SONRA
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Sonraki Sayfa»