Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    12.07.2019 03:15 Haber No:25085  
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İthalatı
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İthalatı Hakkında Tebliğ (İthalat: 2019/19)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    12.07.2019 03:12 Haber No:25084  
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İhracatı
Elektronik Kimlik Bilgisini Haiz Eşyanın İhracatı Hakkında Tebliğ (İhracat: 2019/5)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (İhracat: 2019/6)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    09.07.2019 00:11 Haber No:25041  
Hayvansal Ürün İthalatında Kontrol Belgesi Onaylan
Hayvansal Ürün İthalatında Kontrol Belgesi Onaylanması ve İthalat Aşamasında Sunulması Gereken Belgeler Hakkında Tebliğ (Tebliğ No: 2012/12)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    09.07.2019 00:10 Haber No:25040  
Damızlık Harici Hayvanların İthalatında Kontrol Be
Damızlık Harici Hayvanların İthalatında Kontrol Belgesi Düzenlenmesi İçin Aranacak Belgeler Hakkında Tebliğ (Tebliğ No: 2012/8)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.07.2019 19:05 Haber No:25027  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Endonezya yerleşik bazı firmalardan kesik elyaf ipliği ithalatına yönelik damping soruşturması açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.07.2019 18:44 Haber No:25026  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 12
İthalat Rejimi Kararının Eki V Sayılı listede değişiklik yapılmasına ilişkin 1283 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararı, 5 Temmuz 2019 tarih ve 30822 (mükerrer) sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.07.2019 17:43 Haber No:25001  
ÖTV GÜNCELLEME
III Sayılı Liste (A) ve (B) cetvelinde yer alan eşyalar için 03.07.2019 tarihinden itibaren uygulanacak ötv tutarları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.07.2019 12:48 Haber No:24984  
ÖTV & KDV
ÖTV ve KDV oranları, ÖTV vergi kodları son haliyle güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almayı unutmayınız.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    02.07.2019 08:50 Haber No:24982  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 2/7/2019 tarihinden itibaren uygulanacak oranlar güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    01.07.2019 10:31 Haber No:24972  
ÖTV & KDV GÜNCELLEMESİ
287. Sayılı Cumhurbaşkanı Kararıyla uygulanan Ötv ve Kdv indirimlerinin süresi dolmuştur. Sisteminizde oranların güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  Sonraki Sayfa»