Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    02.08.2019 02:16 Haber No:25271  
Pan Avrupa Akdeniz Tercihli Menşe Kurallarına Dair
Pan Avrupa Akdeniz Tercihli Menşe Kurallarına Dair Bölgesel Konvansiyon Kapsamı Ticarette Eşyanın Tercihli Menşeinin Tespiti Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.08.2019 02:16 Haber No:25270  
Batı Balkan Menşe Kümülasyon Sistemi Kapsamı Ticar
Batı Balkan Menşe Kümülasyon Sistemi Kapsamı Ticarette Eşyanın Tercihli Menşeinin Tespiti Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.08.2019 02:15 Haber No:25269  
Gümrük Genel Tebliği (Genelleştirilmiş Tercihler S
#Gümrük Genel Tebliği ( #Genelleştirilmiş Tercihler Sistemi) (Seri No: 5) ile Genelleştirilmiş Tercihler Sistemi Kapsamında Tercihli Rejimden Yararlanacak Eşya İçin Menşe Beyanı Uygulamasına İlişkin Karar (Karar) kapsamında #Kayıtlı #İhracatçı (REX) Sisteminin uygulanma esaslarının ve uygulama tarihinin belirlenmesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.07.2019 08:51 Haber No:25206  
4458 Sayılı Gümrük Kanununun Bazı Maddelerinin Uyg
4458 Sayılı Gümrük Kanununun Bazı Maddelerinin Uygulanması Hakkında Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar ile yeniden Türkiye gümrük bölgesindeki bir ‘tüzel’ kişiye posta ya da hızlı kargo taşımacılığı yoluyla gelen, bedeli gönderi başına toplam 22 Avro’yu geçmeyen ve ticari miktar ve mahiyet arz etmeyen eşyanın değeri üzerinden 62’nci madde belirtilen esaslar çerçevesinde tek ve maktu vergi tahsil edililir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.07.2019 08:50 Haber No:25205  
Geçici İthal Edilen Kara Taşıtlarına İlişkin Gümrü
Geçici İthal Edilen Kara Taşıtlarına İlişkin Gümrük Genel Tebliği (Seri No: 1)’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Seri No: 6)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    24.07.2019 01:37 Haber No:25190  
Tarım ve Orman Bakanlığı Kontrolüne Tabi Belirli Ü
Tarım ve Orman Bakanlığı Kontrolüne Tabi Belirli Ürünlerin Girişine Yetkili Gümrük İdareleri ile Resmi Kontrollerini Yapmaya Yetkili İl Tarım ve Orman Müdürlüklerinin Belirlenmesine Dair Tebliğde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    23.07.2019 08:44 Haber No:25180  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 23/7/2019 tarihinden itibaren uygulanacak özel tüketim vergisi tutarları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    23.07.2019 00:43 Haber No:25177  
Gümrük Genel Tebliği ( Posta ve Hızlı Kargo Tasi)
Gümrük Genel Tebliği ( #Posta ve #Hızlı Kargo Taşımacılığı) (Seri No: 4)’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Seri No: 7) ile :Halkalı Gümrük Müdürlüğü” ibaresi “Muratbey Gümrük Müdürlüğü” olarak değiştirilmiş;
aynı gerçek kişi adına bir ayda en fazla 5 taşıma senedi muhteviyatı eşyanın serbest dolaşıma girişine izin verilir.”
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    22.07.2019 09:19 Haber No:25166  
ÖTV GÜNCELLEMESİ
2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 20/7/2019 tarihinden itibaren uygulanacak özel tüketim vergisi tutarları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.07.2019 05:53 Haber No:25160  
Nesli Tehlike Altında Olan Yabani Hayvan ve Bitki
Nesli Tehlike Altında Olan Yabani Hayvan ve Bitki Türlerinin Uluslararası Ticaretine İlişkin Sözleşmenin Uygulanmasına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Sonraki Sayfa»