Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    05.10.2019 21:39 Haber No:25817  
Sarımsakların ithalatındaki gözetim miktarı düştü.
0703.20 ve 0712.90.90.00.11 tarife pozisyonunda sınıflandırılan sarımsakların ithalatındaki gözetim miktarı düştü.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.09.2019 11:09 Haber No:25721  
İthalatta Kota ve Tarife Kontenjanı İdaresine İliş
5903.10.90.90.00, 5903.20.90.90.00 ve 5903.90.99.90.00 tarife pozisyonlarında yer alan Impertex kumaşların ithalatında açılan tarife kontenjanlarının dağıtım yöntemi ile başvuru ve kullanım usul ve esasları
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.09.2019 02:13 Haber No:25666  
Spot Boru Gazı İthalatı Hakkında Usul Ve Esaslar
Enerji Piyasası Düzenleme Kurulunun 12/09/2019 Tarihli ve 8828 Sayılı Kararı Spot Boru Gazı İthalatı Hakkında Usul Ve Esaslar
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    16.09.2019 02:03 Haber No:25627  
Polipropilen Üretim Tesislerindeki Propilen Üretim
Polipropilen Üretim Tesislerindeki Propilen Üretiminde Kullanılan Propan Teslimlerinde Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tutarının Belirlenmesine Dair Karar (Karar Sayısı: 1542)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    11.09.2019 02:51 Haber No:25588  
Batı Balkan Menşe Kümülasyon Sistemi Kapsamı Ticar
Batı Balkan Menşe Kümülasyon Sistemi Kapsamı Ticarette Eşyanın Tercihli Menşeinin Tespiti Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    11.09.2019 02:34 Haber No:25587  
Türkiye Tarafından Tek Taraflı Olarak Tanınan Ter
Türkiye Tarafından Tek Taraflı Olarak Tanınan Tercihli Rejim Uygulamalarından Yararlanacak Eşyanın Menşeinin Tespitine İlişkin Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.09.2019 20:36 Haber No:25563  
LPG ihtisas gümrüklerine Hopa Gümrük Müdürlüğü
Gümrük Genel Tebliği (Gümrük İşlemleri) (Seri No: 98) nin 3 üncü maddesini birinci fıkrasında bildirilen Sıvılaştırılmış petrol gazlarının (LPG) serbest dolaşıma giriş işlemlerini gerçekleştirmeye yetkili gümrük müdürlüklerine Hopa Gümrük Müdürlüğü eklenmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.09.2019 01:30 Haber No:25508  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
Bu Tebliğ, aşağıda gümrük tarife istatistik pozisyonu (GTİP) ve tanımı belirtilen eşyanın (yalnız karşısında gösterilen gümrük kıymetinin altında birim kıymetleri haiz olanlarının) ithalatında ileriye yönelik olarak yürütülecek olan gözetim uygulamasına ilişkin usul ve esasları içerir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.09.2019 01:27 Haber No:25507  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
3923.21.00.00.19,3923.29.10.00.19,3923.29.90.00.19 gümrük tarife istatistik pozisyonu (GTİP) ve tanımı belirtilen eşyanın (yalnız karşısında gösterilen gümrük kıymetinin altında birim kıymetleri haiz olanlarının) ithalatında ileriye yönelik olarak yürütülecek olan gözetim uygulamasına ilişkin usul ve esasları içerir.30 uncu gün yürürlüğe girer.

Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.09.2019 01:25 Haber No:25506  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
8539.50.00.00.00 gümrük tarife istatistik pozisyonu (GTİP) LED ampul eşyanın (yalnız karşısında gösterilen gümrük kıymetinin altında birim kıymetleri haiz olanlarının) ithalatında ileriye yönelik olarak yürütülecek olan gözetim uygulaması
*30 uncu gün yürürlüğe girer.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Sonraki Sayfa»