Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    31.08.2019 02:27 Haber No:25489  
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Ka
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Karara İlişkin Tebliğ (İhracat Bedelleri Hakkında) (Tebliğ No: 2018-32/48)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (No: 2019-32/55)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    28.08.2019 00:53 Haber No:25464  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Aşağıdaki tabloda yer alan dampinge karşı önlemlerin yürürlükte kalma süresi, 5 inci maddede belirtilen esaslar çerçevesinde karşısında belirtilen tarihte sona ermiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    22.08.2019 10:21 Haber No:25419  
MEVZUAT GÜNCELLEMESİ !!
22.08.2019/30866 Sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan İthalat Rejimi Kararına Ek Kararlara istinaden İGV Oranları güncellenmiştir. Genel güncelleme alabilirsiniz. Mevzuat dosyalarının çalışmaları devam etmektedir..
 
Haberi Okudum
Mevzuat    22.08.2019 03:28 Haber No:25418  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 1475)
İthalat Rejimi Kararı II sayılı listede yer alan ve Karar eki tabloda bildirilen 5205.31 ila 5205.48 ve 5206.31 ila 5206.45 tarifelerinde sınıflandırılan pamuk iplikleri (balıkağı ipliği hariç) ithalatında ilave gümrük vergisi alınır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    22.08.2019 03:27 Haber No:25417  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 1474)
İthalat Rejimi Kararı I, II, III ve IV sayılı listelerde yer alan ve Karar eki listede gtip leri bildirilen maddelerin Kosova menşeli olanlarının ithalatında gümrük vergisi oranı ile eğer tabi ise III sayılı listede yer alan tarım payı olarak toplu konut fonu ve IV sayılı listede yer alan toplu konut fonu sıfır olarak uygulanır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    22.08.2019 03:19 Haber No:25416  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 1473)
*1206.00.91.00.19 ve 1206.00.99.00.19 gtplu çerezlik olmayan ayçiçeği tohumunun gümrük vergisi %27 ye yükseltildi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.08.2019 00:55 Haber No:25386  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Te
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2019/1)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ ile 1 inci maddede belirtilen ürünler, bir gümrük beyannamesi kapsamında, brüt 25 kg veya daha az miktarda ithal edilecek ise kayda alma uygulamasına tabi değildir.”
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    16.08.2019 12:00 Haber No:25370  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Te
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2018/14)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ ile 8204.20.00.00.00 gtip lu Değiştirilebilir sıkıştırma soketleri de gözetim uygulaması kapsamına alınmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    15.08.2019 02:35 Haber No:25351  
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Hakk
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Hakkındaki Kararın Yürürlüğe Konulması Hakkında Karar (Karar Sayısı: 1424)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    15.08.2019 02:34 Haber No:25350