Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    07.01.2020 12:36 Haber No:26731  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
ÇHC menşeli tekrar doldurulamayan cep çakmakları, doldurulabilen cep çakmakları ve plastikten gaz hazneleri için uygulanmakta olan dampinge karşı önlemin değiştirilerek uygulanmaya devam edilmesine karar verilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.01.2020 12:35 Haber No:26730  
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallara İlişkin Tebl
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallara İlişkin Tebliğ (İhracat: 96/31)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (İhracat 2020/1) **0703.10.19.00.11 gtipli kuru soğan ve 0701.90 gtipli taze veya soğutulmuş patates (tohumluk hariç) ihracatında Tarım ve Orman Bakanlığının izni aranacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.01.2020 09:18 Haber No:26729  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
14/5/2018 tarihli ve 2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 7/1/2020 tarihinden itibaren geçerli olan oranlar güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
Mevzuat    04.01.2020 01:06 Haber No:26707  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Malezya menşeli/çıkışlı 54.07 GTP altında muhtelif gümrük tarife istatistik pozisyonlarında kayıtlı “sentetik filament iplikten dokunmuş mensucat (giyim için olanlar)” ithalatına ilişkin İthalatta Haksız Rekabeti Değerlendirme Kurulunca, Yönetmeliğin 38 inci maddesi çerçevesinde önlemlerin etkisiz kılınmasına karşı soruşturma açılmasına karar verilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.01.2020 01:04 Haber No:26706  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Çin Halk Cumhuriyeti, Kore Cumhuriyeti, Malezya, Tayland Krallığı ve Çin Tayvanı menşeli 5407 gümrük tarife pozisyonunda yer alan “sentetik filament iplikten dokunmuş mensucat (giyim için olanlar)” ürününe yönelik yürürlükte bulunan dampinge karşı kesin önlemlere ilişkin olarak bir nihai gözden geçirme soruşturması açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.01.2020 01:02 Haber No:26705  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Çin Halk Cumhuriyeti ve Almanya Federal Cumhuriyeti menşeli 4411.13.90.00.11, 4411.14.90.00.11, 4411.92.90.00.11 ve 4411.93.90.00.11 gümrük tarife istatistik pozisyonları altında kayıtlı “laminat parke” icin yürürlükte bulunan dampinge karşı önlemlerin devami..
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.01.2020 01:00 Haber No:26704  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Çin Halk Cumhuriyeti menşeli 7607.11 ve 7607.19 gümrük tarife pozisyonu altında kayıtlı “alüminyumdan mesnetsiz folyolar” icin yürürlükte olan dampinge karşı önlemin devami
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.01.2020 00:59 Haber No:26703  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Çin Halk Cumhuriyeti menşeli 8419.11.00.00.00 gümrük tarife istatistik pozisyonu altında kayıtlı “gazla çalışan anında su ısıtıcılar icin dampinge karşı önlemin devami..
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.01.2020 16:38 Haber No:26684  
KDV ORANLARI GÜNCELLENDİ!
30996 Sayılı Mükerrer Resmi Gazetede yayımlanan 1994. CB kararı ile Mobilyalara uygulanacak %8 KDV oranları sisteme tanımlanmıştır. Sisteminizin güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.01.2020 13:19 Haber No:26681  
Mobilyada KDV KARARI BUGUNKU 1. Mükerrerde
Mal ve Hizmetlere Uygulanacak Katma Değer Vergisi Oranlarının Tespitine İlişkin Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar (Karar Sayısı: 1994) mobilyalarda geçerli olan, %18 olan KDV %8 dusuruldu.Mükellefler bugün itibariyle işlemde olan ve gümrük vergileri ödenmemiş gümrük beyannameleri için Gümrük kanunu 63.maddesine istinaden düzeltme talebinde bulunarak,75.maddesi kapsamında lehte olan hükmünün uygulanmasını gümrük idarelerinden talep edebilir
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Sonraki Sayfa»