Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    31.12.2019 11:51 Haber No:26659  
ITHALAT TEBLIGLERI
31/12/2019 tarihli ve 30995 3. mükerrer sayılı Resmî Gazete’de, İthalat Tebliğler yayımlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    30.12.2019 11:16 Haber No:26643  
İstatistik Pozisyonlarına Bölünmüş Türk Gümrük Tar
30/12/2019 tarihli ve 30994 mükerrer sayılı Resmî Gazete’de, İstatistik Pozisyonlarına Bölünmüş Türk Gümrük Tarife Cetveli yayımlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    28.12.2019 01:04 Haber No:26630  
Damga Vergisi Kanunu Genel Tebliği (Seri No: 64)
Damga Vergisi Kanunu Genel Tebliği (Seri No: 64)

*Konsimento,tasima senedi,Mense,Ordino,Manifesto, vb

**Gümrük Beyannamesi için Damga Vergisi:119,00 TL
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    28.12.2019 00:43 Haber No:26629  
Resmi Gazete 2. Mükerrer TEBLIGLER
Resmi Gazete 2. Mükerrer TEBLIGLER
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    27.12.2019 02:45 Haber No:26626  
Akaryakıt Haricinde Kalan Petrol Ürünlerinin Yurt
Akaryakıt Haricinde Kalan Petrol Ürünlerinin Yurt İçi ve Yurt Dışı Kaynaklardan Teminine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    27.12.2019 02:43 Haber No:26625  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ ile 4421.10.00.00.00 GTIP de yer alan Elbise Askıları eşyanın (yalnız karşısında gösterilen gümrük kıymetinin altında birim kıymetleri haiz olanlarının) ithalatında ileriye yönelik olarak yürütülecek olan gözetim uygulaması **YURURLULUK 30 GUN SONRA**
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    26.12.2019 09:06 Haber No:26609  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2018/11818 BKK kapsamında 26/12/2019 tarihinden itibaren uygulanacak özel tüketim vergisi tutarları güncellenmiştir. Sisteminizin güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    24.12.2019 08:59 Haber No:26566  
thalatta Korunma Önlemlerine İlişkin Tebliğ
3920.20.21.00.19 Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonunda “Diğerleri” tanımı altında sınıflandırılan eşyanın İran İslam Cumhuriyeti menşeli olanlarının ithalatına korunma önlemi uzatma soruşturması (soruşturma) açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    24.12.2019 08:59 Haber No:26565  
İthalatta Korunma Önlemlerine İlişkin Tebliğ
5503.20.00.00.00 Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonunda “Poliesterlerden” tanımı altında sınıflandırılan eşyanın İran İslam Cumhuriyeti menşeli olanlarının ithalatına korunma önlemi uzatma soruşturması (soruşturma) açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
Mevzuat    24.12.2019 08:52 Haber No:26564  
4458 Sayılı Gümrük Kanununun Geçici 10 uncu ve 560
4458 Sayılı Gümrük Kanununun Geçici 10 uncu ve 5607 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanununun Geçici 11 inci Maddeleri ile Getirilen Düzenlemelerden Yararlanmak İçin Öngörülmüş Olan Başvuru Sürelerinin 30/6/2020 Tarihine Kadar (Bu Tarih Dâhil) Uzatılması Hakkında Karar (Karar Sayısı: 1844)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Sonraki Sayfa»