Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    20.02.2020 10:40 Haber No:27183  
Ham Petrol ve Bazı Petrol Ürünlerinin Karayolu
Ham Petrol ve Bazı Petrol Ürünlerinin Karayolu veya Demiryolu ile İthali, İhracı ve Transitine İlişkin Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar (Karar Sayısı: 2120)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.02.2020 10:39 Haber No:27182  
İstanbul Atatürk Havalimanı Serbest Bölgesinin Adı
İstanbul Atatürk Havalimanı Serbest Bölgesinin Adının “İstanbul İhtisas Serbest Bölgesi” Olarak Değiştirilmesi Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2117)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.02.2020 10:32 Haber No:27166  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
"8535.30.90.00.11" GTİP'de yer alan "Devre ayırıcıları" tanımlı eşya için Brüt KG başına Birim Gümrük Kıymeti 7,5 ABD Doları altında kalan işlemler için Gözetim uygulaması getirilmiştir.

Tebliğin yürürlük tarihi; yayımı tarihini takip eden 30 uncu gün
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    13.02.2020 10:45 Haber No:27104  
Nükleer İhracat Kontrolü Yönetmeliği
Bu Yönetmeliğin amacı, nükleer silahların yayılmasının önlenmesi amacıyla, nükleer alanda kullanılmak üzere özel olarak tasarımlanmış veya hazırlanmış madde, malzeme, ekipman, sistem, bileşen ve ilgili teknoloji ile nükleer çift kullanımlı madde, malzeme, ekipman, sistem, bileşen ve ilgili teknolojinin ihracatına izin verilmesine ilişkin usul ve esasları düzenlemektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    31.01.2020 00:43 Haber No:26980  
İthalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Yürürlük süresi sona eren dampinge karşı önlemler

Yürürlük süresi sona erecek dampinge ve sübvansiyona karşı önlemler
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    29.01.2020 01:31 Haber No:26957  
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tuta
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tutarlarının Yeniden Belirlenmesi Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2081)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.01.2020 09:54 Haber No:26927  
Türkiye ile İsviçre Arasında Tarım Ürünlerinde Tic
Türkiye ile İsviçre Arasında Tarım Ürünlerinde Ticaret Düzenlemelerinin Tadil Protokolü ve Türkiye ile İzlanda Arasında Tarım Ürünleri Ticaretine Dair Anlaşmanın Tadil Enstrümanının 1 Aralık 2019 Tarihinden Geçerli Olmak Üzere Onaylanması Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2068)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    18.01.2020 09:25 Haber No:26857  
Gümrük Genel Tebliği (Antrepolarda Akaryakıt Karış
Gümrük Genel Tebliği (Antrepolarda Akaryakıt Karıştırma İşlemleri) (Seri No: 1)’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Antrepolarda Akaryakıt Karıştırma İşlemleri) (Seri No: 2)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    18.01.2020 09:23 Haber No:26856  
Tehlikeli Maddelerin Karayoluyla Taşınması Hakkınd
Tehlikeli Maddelerin Karayoluyla Taşınması Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    16.01.2020 08:44 Haber No:26834  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
14/5/2018 tarihli ve 2018/11818 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Karar’ın ekindeki listede yer alan mallar için 16/1/2020 tarihinden itibaren aynı Kararname uyarınca uygulanacak özel tüketim vergisi tutarları güncellenmiştir. Sisteminizin güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  Sonraki Sayfa»