Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    11.04.2020 02:23 Haber No:27745  
İthalatta Kota ve Tarife Kontenjanı İdaresine İliş
İthalatta Kota ve Tarife Kontenjanı İdaresine İlişkin Tebliğ (No: 2020/5)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    11.04.2020 02:22 Haber No:27744  
Bazı Tekstil Ürünleri İthalatında Tarife Kontenjan
Bazı Tekstil Ürünleri İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanması Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2394)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    08.04.2020 01:52 Haber No:27701  
ithalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Çin Halk Cumhuriyeti menşeli 5603.14 ve 3921.13 gümrük tarife pozisyonları altında yer alan “koagüle suni deri” ürününe yönelik yürürlükte bulunan dampinge karşı kesin önleme ilişkin olarak nihai gözden geçirme soruşturması açılması ve açılan soruşturmanın
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    08.04.2020 01:49 Haber No:27700  
Dış Ticaret Organizasyonlarının Koordinasyonu ile
Dış Ticaret Organizasyonlarının Koordinasyonu ile İlgili 2020/6 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.04.2020 00:35 Haber No:27682  
Limon İhracatına İlişkin Tebliğ (İhracat: 2020/7)
0805.50.10.00.00 Taze limon (kurutulmuş hariç) gümrük tarife istatistik pozisyonu (G.T.İ.P.) ve tanımı belirtilen eşyanın ihracatında, Tarım ve Orman Bakanlığının ön izni aranır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.04.2020 01:51 Haber No:27648  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 23
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2348)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.04.2020 01:50 Haber No:27647  
Çeltik İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanması
Çeltik İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanması Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2349)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.04.2020 01:49 Haber No:27646  
Çeltik İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanmasına
1006.10 GTP’sinde sınıflandırılan “kavuz içinde bulunan pirinç (çeltik)”Çeltik İthalatında Tarife Kontenjanı Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.04.2020 01:48 Haber No:27645  
İthalatta Kota ve Tarife Kontenjanı İdaresine İliş
İthalatta Kota ve Tarife Kontenjanı İdaresine İlişkin Tebliğ (No: 2020/4)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.04.2020 01:15 Haber No:27631  
Tıbbi Tanı Kitlerinin İthaline İlişkin Tebliğ (İth
#Tıbbi Tanı #Kitlerinin #İthaline İlişkin Tebliğ (İthalat: 2020/19) ile 3822.00 ve 3002.15 #gümrük #tarife pozisyonları ve tanımları belirtilen eşyanın insanlar için kullanılanlarında; #Serbest Dolaşıma Giriş Rejimi veya #Geçici #İthalat Rejimine ilişkin gümrük beyannamelerinin tescilinde; gümrük idarelerince, Türkiye İlaç ve Tıbbî Cihaz Kurumunun fiziksel veya elektronik ortamda düzenleyeceği uygunluk yazısı aranır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Sonraki Sayfa»