Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    04.03.2020 12:50 Haber No:27314  
Fikir ve Sanat Eserlerinin Çoğaltılmasına Yarayan
Fikir ve Sanat Eserlerinin Çoğaltılmasına Yarayan Teknik Cihazlar ile Boş Taşıyıcı Materyallerin İmalat veya İthalatında Yapılacak Kesinti Oranlarının Belirlenmesine İlişkin Karar
**Her türlü boş CD, DVD, USB, bellek gibi taşıyıcı materyal ile fikir ve sanat eserlerini çoğaltmaya yarayan teknik cihazların imalat veya ithalat bedelleri üzerinden yapılacak kesinti oranları
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.03.2020 11:47 Haber No:27313  
Koruyucu maske,tulum,önlük,gözlük,cerrahi maske
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallara İlişkin Tebliğ (İhracat: 96/31)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (İhracat: 2020/4)

**Koruyucu maske, tulum, önlük, gözlük, cerrahi maske ve tıbbi eldiven ihracatı ön izne bağlandı.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.03.2020 02:13 Haber No:27292  
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar (Karar Sayısı: 2182)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.03.2020 02:13 Haber No:27291  
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Ka
Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Karara İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2008-32/34)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (No: 2020-32/57)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.03.2020 02:11 Haber No:27290  
Özel Tüketim Vergisi (I) Sayılı Liste Uygulama Gen
Özel Tüketim Vergisi (I) Sayılı Liste Uygulama Genel Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Seri No: 7)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.03.2020 11:02 Haber No:27285  
ÖTV GÜNCELLENDİ!
2178 sayılı CB Kararına istinaden ÖTV oranları güncellenmiştir. Sisteminizde güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    29.02.2020 01:14 Haber No:27275  
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tut
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tutarlarının Yeniden Belirlenmesi Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2178)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    28.02.2020 03:44 Haber No:27267  
5607 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu
5607 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanununa Göre İkramiye Ödenmesi Hakkında Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    26.02.2020 02:19 Haber No:27233  
İmalatçı-İhracatçıların, C Şekeri Taleplerinin Yur
İmalatçı-İhracatçıların, C Şekeri Taleplerinin Yurt İçinden Karşılanması Şartları ve Uygulama Esaslarına Dair Tebliğ (Tebliğ No:2018/34)’de Değişiklik Yapılması Hakkında Tebliğ (No: 2020/1)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.02.2020 04:53 Haber No:27226  
Elektronik Sigara ve Benzeri Cihazlar ile Bazı Tüt
Elektronik Sigara ve Benzeri Cihazlar ile Bazı Tütün Mamulleri ve Tütün Mamulünü Taklit Eder Tarzda Kullanılan Mamullerin İthaline İlişkin Karar (Karar Sayısı: 2149)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Sonraki Sayfa»