Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    26.02.2020 02:19 Haber No:27233  
İmalatçı-İhracatçıların, C Şekeri Taleplerinin Yur
İmalatçı-İhracatçıların, C Şekeri Taleplerinin Yurt İçinden Karşılanması Şartları ve Uygulama Esaslarına Dair Tebliğ (Tebliğ No:2018/34)’de Değişiklik Yapılması Hakkında Tebliğ (No: 2020/1)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    25.02.2020 04:53 Haber No:27226  
Elektronik Sigara ve Benzeri Cihazlar ile Bazı Tüt
Elektronik Sigara ve Benzeri Cihazlar ile Bazı Tütün Mamulleri ve Tütün Mamulünü Taklit Eder Tarzda Kullanılan Mamullerin İthaline İlişkin Karar (Karar Sayısı: 2149)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    22.02.2020 09:55 Haber No:27209  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
70.04,70.05,70.06,70.07 Pozisyonlarında bulunan Camlar için Kıymet esaslı Gözetim uygulanması hk.(yürürlük 10 gün sonra)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    21.02.2020 19:52 Haber No:27204  
Gümrük İşlemlerinin Kolaylaştırılması Yönetmeliğin
Gümrük İşlemlerinin Kolaylaştırılması Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.02.2020 10:40 Haber No:27183  
Ham Petrol ve Bazı Petrol Ürünlerinin Karayolu
Ham Petrol ve Bazı Petrol Ürünlerinin Karayolu veya Demiryolu ile İthali, İhracı ve Transitine İlişkin Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar (Karar Sayısı: 2120)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    20.02.2020 10:39 Haber No:27182  
İstanbul Atatürk Havalimanı Serbest Bölgesinin Adı
İstanbul Atatürk Havalimanı Serbest Bölgesinin Adının “İstanbul İhtisas Serbest Bölgesi” Olarak Değiştirilmesi Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2117)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    19.02.2020 10:32 Haber No:27166  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
"8535.30.90.00.11" GTİP'de yer alan "Devre ayırıcıları" tanımlı eşya için Brüt KG başına Birim Gümrük Kıymeti 7,5 ABD Doları altında kalan işlemler için Gözetim uygulaması getirilmiştir.

Tebliğin yürürlük tarihi; yayımı tarihini takip eden 30 uncu gün
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    13.02.2020 10:45 Haber No:27104  
Nükleer İhracat Kontrolü Yönetmeliği
Bu Yönetmeliğin amacı, nükleer silahların yayılmasının önlenmesi amacıyla, nükleer alanda kullanılmak üzere özel olarak tasarımlanmış veya hazırlanmış madde, malzeme, ekipman, sistem, bileşen ve ilgili teknoloji ile nükleer çift kullanımlı madde, malzeme, ekipman, sistem, bileşen ve ilgili teknolojinin ihracatına izin verilmesine ilişkin usul ve esasları düzenlemektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
Mevzuat    31.01.2020 00:43 Haber No:26980  
İthalatta Haksız Rekabetin Önlenmesine İlişkin Teb
Yürürlük süresi sona eren dampinge karşı önlemler

Yürürlük süresi sona erecek dampinge ve sübvansiyona karşı önlemler
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    29.01.2020 01:31 Haber No:26957  
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tuta
Bazı Mallara Uygulanacak Özel Tüketim Vergisi Tutarlarının Yeniden Belirlenmesi Hakkında Karar (Karar Sayısı: 2081)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»