Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Mevzuat Haberleri 
Mevzuat    07.06.2020 02:29 Haber No:28329  
37 ADET İthalatta Gözetim Uygulanması DEGISIKLIK
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğler (Tebliğ No: 2004/20), (Tebliğ No: 2006/7), (Tebliğ No: 2006/11), (Tebliğ No: 2007/1), (Tebliğ No: 2007/4), (Tebliğ No: 2007/7), (Tebliğ No: 2007/9), (Tebliğ No: 2007/10), (Tebliğ No: 2007/19), (Tebliğ No: 2007/28), (Tebliğ No: 2008/8), (Tebliğ No: 2008/11), (Tebliğ No: 2008/14), (Tebliğ No: 2009/9), (Tebliğ No: 2010/4), (Tebliğ No: 2010/7), (Tebliğ No: 2011/3), (Tebliğ No: 2011/6), (Tebliğ No: 2012/1), (Tebliğ No: 2013/6), (Tebliğ No: 2013/12), (Tebliğ No: 2017/2), (Tebliğ No: 2017/6), (Tebliğ No: 2017/9), (Tebliğ No: 2018/3), (Tebliğ No: 2018/4), (Tebliğ No: 2018/6), (Tebliğ No: 2018/7), (Tebliğ No: 2018/8), (Tebliğ No: 2018/9), (Tebliğ No: 2018/10), (Tebliğ No: 2018/13), (Tebliğ No: 2018/14), (Tebliğ No: 2019/2), (Tebliğ No: 2019/6), (Tebliğ No: 2019/8), (Tebliğ No: 2020/1)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğler
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    07.06.2020 02:23 Haber No:28328  
İthalatta Gözetim ve Korunma Önlemlerine İlişkin
İthalatta Gözetim ve Korunma Önlemlerine İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2004/12)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ ile Motosikletlerde veya diğer motorlu araçlarda kullanılan farlar için uygulanan GÖZETİM kıymetinin değiştirilmesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    04.06.2020 08:03 Haber No:28304  
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallara İlişkin Tebl
İhracı Yasak ve Ön İzne Bağlı Mallara İlişkin Tebliğ (İhracat 96/31)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (İhracat 2020/11)
**Ticaret Bakanlığı (İhracat Genel Müdürlüğü) bu Tebliğ hükümlerine istinaden; gerekli muafiyet ve istisnaları tanımlamaya, talimatlar vermeye, özel ve zorunlu durumları inceleyip sonuçlandırmaya ve bu kapsamda izinler vermeye yetkilidir.**
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    03.06.2020 07:58 Haber No:28291  
İthalatta Korunma Önlemlerine İlişkin Tebliğ
İthalatta Korunma Önlemlerine İlişkin Tebliğ (No: 2020/3) 9603.21.00.00.19 GTİP te yer alan diş fırçalarının ithalatında uygulanan korunma önleminin süresinin uzatılması hakkında sorusturma açılması
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.06.2020 08:04 Haber No:28275  
Gümrük Genel Tebliği KOZMETIK IHTISAS GUMRUGU
33 ve 34. Fasıllarda sınıflandırılan bazı eşya için ihtisas gümrüğü uygulaması başlatıldı. Uygulama kapsamında parfümeri, kozmetik veya tuvalet müstahzarları, sabunlar, deterjanlar,yüzey-aktif organik maddeler, yıkama müstahzarları, ayakkabı, mobilya, döşeme, otomobil karoseri, cam veya metal boya ve cilaları, temizleme pat veya tozları, ışık temini için kullanılan her türlü mumlar bulunmakta.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.06.2020 08:01 Haber No:28274  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2019/1)’de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ ile Tekstil,konfeksiyon ve deri ürünlerinin ithalatında kayıt Belgesi alınması Tebliğinde yer alan 25 kg muafiyet uygulamasının değiştirilmesi hakkinda.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    02.06.2020 07:55 Haber No:28272  
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
İthalatta Gözetim Uygulanmasına İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2007/29)’in Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Tebliğ 0302.42;0303.59.10 GTİP.lerinde yer alan HAMSİ balıkları için kıymet kriterli Gözetim uygulaması Tebliğinin yürürlükten kaldırılması (Yürürlük 15 gün sonra)
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    01.06.2020 15:23 Haber No:28262  
MEVZUAT GÜNCELLEMESİ
5603 Tarife pozisyonuyla ilgili mevzuat güncellemesi tamamlanmıştır. Sisteminizin güncel olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    01.06.2020 01:05 Haber No:28257  
İstatistik Pozisyonlarına Bölünmüş Türk Gümrük Tar
İstatistik Pozisyonlarına Bölünmüş Türk Gümrük Tarife Cetvelinde Değişiklik Yapılmasına İlişkin Karar ile İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 2584) ile 5603 tarife pozisyonunda yer alan Dokunmamış Mensucat (emdirilmiş, sıvanmış, kaplanmış veya lamine edilmiş olsun olmasın) yeniden düzenlenmiş ve bu tarife pozisyonunda yer alan eşyalar için vergi oranlarında bir değişiklik olmamıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Mevzuat    30.05.2020 01:07 Haber No:28251  
Gümrük Genel Tebliği (Gümrük İşlemleri)
Gümrük Genel Tebliği (Gümrük İşlemleri) (Seri No: 167) ile Saat ihtisas gümrüğü uygulaması (Avrupa Birliği menşeli olmayan, 91.01 ve 91.02 tarife pozisyonlarında yer alan eşyanın serbest dolaşıma giriş işlemlerini yapmaya yetkili gümrük idarelerinin belirlenmesi
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»