Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    20.10.2016 11:58 Haber No:13321  
SÜRE SONU EKRANINDA LOG
Bildiğiniz gibi veri girişi süre sonu işlemler girişi ekranında tüm süre sonu takibi yapılan işlemler kayıtlıdır.
Bu kayıtlar ile ilgili bir değişiklik silme vb. İşlemler olduğunda sistem bu değişikliği hangi kullanıcının yaptığını bulabilmesi için LOG butonu ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:52 Haber No:13320  
PERSONEL GİRİŞİ EKRANINDA ARŞİV
Personel girşi ekranına arşiv ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:46 Haber No:13319  
HESAP EKSTRESİNDE ARŞİV
Yapılan yeni güncelleme ile hesap ektresinde sorgulaması yapılan hesabın daha önce taranan arşivi sorgulanabilecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:16 Haber No:13318  
FİRMA BAZINDA BEYANNAME KOPYALAMA İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile firma bazında beyanname kopyalama işlemi yapabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    19.10.2016 17:15 Haber No:13307  
FİŞ GİRİŞİ EKRANINDA BELGE TÜRÜ AÇIKLAMA
Fiş girişi ekranına belge türü açıklama alanı ilave edilmiştir.
Yapılan bu güncelleme ile belge türü 'X-DİĞER' seçilen fiş kayıtlarında belge türü açıklaması alanına detay bilgi girişi yapılması gerekmektedir. Evrim genel muhasebe sistemini kullanan kullanıcılarımız için E-Defter kullanımından dolayı bu işlem zorunlu hale getirilmiştir.
 
Haberi Okudum
ithalat    13.10.2016 15:39 Haber No:13260  
İTHALAT SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ
İthalat sistemi sayfa3 alanında yer alan 'birlik referans sorgu' ekranı ile ilgili sorun giderilmiştir. Sorun yaşayan kullanıcılarımızın genel güncelleme alması gerekir.
İthalat sistemi olması gereken versiyon v.1.2.4.131
 
Haberi Okudum
ihracat    06.10.2016 14:58 Haber No:13202  
DAHİLDE İŞLEME SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!
Ekonomi Bakanlığından alınan Dahilde İşlem kapsamındaki ithalat ve ihracatlar ın takibi ile ilgili yeni sistem devreye alınmıştır.
Bu sistem kapsamında daha önce Evrim İthalat ve İhracat sisteminde Dahilde işlemlerin takibini yapabiliyordunuz. Yeni yapılan ilavelerle artık sarfiyat tablosu ve TEV (Telafi edici vergi) de sisteme ilave olmuştur.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Ozetbeyan    06.10.2016 14:00 Haber No:13200  
ÖZETBEYAN SİSTEMİNDE YENİ UYGULAMA !!!!
Özetbeyan sisteminde yapılan yeni güncelleme ile beyan türü CIKONC olan dosyaların girişleri ile iglili birtakım değişiklikler olmuştur.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    06.10.2016 12:50 Haber No:13199  
EVRİM PROGRAM VERSİYON GÜNCELLEMESİ
EVRİM PROGRAM VERSİYON GÜNCELLEMESİ
Evrim programları güncel versiyon listesi aşağıdaki gibidir. Versiyon kontrollerinizi yaparak Genel güncelleme almanız gerekmektedir. İyi çalışmalar.
İTHALAT 1.2.4.71-5.10.2016 / İHRACAT 1.0.0.7596-5.10.2016 / ÖN MUHASEBE 1.2.2.6785-5.10.2016
 
Haberi Okudum
ithalat    10.08.2016 17:09 Haber No:12796  
GÜMRÜK KODLARI GÜNCELLEME BİLGİSİ
Gümrük sisteminde Hopa,Sarp,Aktaş,Kars vb. bazı gümrük müdürlüklerinin gümrük kodları değişmiştir.
''Bu gümrük idaresinde bu taşıma şekli kullanılamaz'' hatası alan kullanıcılarımızın gümrük kodları güncel listesi için güncelleme almaları gerekmektedir.
 
   
Değişen gümrük idareleri kodları şu şekildedir;

Hopa eski gümrük kod 610300 yeni gümrük kod 080100
Sarp eski  gümrük kod 611500 yeni gümrük kod 080200
Aktaş eski gümrük kod 041300 yeni gümrük kod 080300
Kars eski gümrük  kod  651200 yeni gümrük kod 041900
Türkgözü eski gümrük kod 651100 yeni gümrük kod 080400
Rize eski gümrük kod 610200 yeni gümrük  kod 080500 olarak güncellenmiştir.
 Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  Sonraki Sayfa»