Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    16.03.2016 15:06 Haber No:11756  
OTOMAİL SİSTEMİ ÜZERİNDEN SÜRE SONU MAİLLERİ
Otomail sistemi üzerinden süre sonu maillerini (temsilci bazında)otomatik mail gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ihracat    15.03.2016 15:40 Haber No:11747  
KAYITLI EVRAKLARDA SAAT VE TARİH BİLGİSİ
Bildiğiniz gibi ihracat evraklarınız üzerinde değişiklik yaptığınızda dilerseniz dizaynınızı evrim sisteminde kayıt edebiliyorsunuz.
Yapılan yeni güncelleme ile kayıtlı evraklar ekranına tarih bilgisi ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    15.03.2016 15:26 Haber No:11746  
N VE C DOSYA TİPLERİNDE VALÖR TANIMLAMA İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile ''C - Teminat Çözüm'' ve ''N – Belge'' Dosya tiplerine göre valör tarihi tanımlama imkanı sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.03.2016 10:54 Haber No:11742  
OTOMAİL SİSTEMİNDE VEKALET RAPORU
Otomail sistemi üzerinden vekaleti geçen ve 3 ay kalan firmalarınızın raporunu belirlediğiniz periyotlar ile (her gün , her hafta vb.)tanımladığınız alıcı adreslere otomaik mail gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    14.03.2016 11:31 Haber No:11730  
OTOMAİL SİSTEMİ ÜZERİNDEN MİZAN GÖNDERİMİ !!!
Muhasebe sistemi üzerinden aldığınız hesap mizanı raporunu belirlediğiniz periyotlar halinde Evrim Otomail sistemi üzerinden firmalarınıza otomatik gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.


 
Haberi Okudum
ithalat    08.03.2016 09:50 Haber No:11696  
KONTEYNER MENŞE BİLGİSİNİ SORGULAMA !!!
Konteyner menşe bilgisini aşağıdaki linkten tespit edebilirsiniz.
https://www.bic-code.org/consultation-of-the-containers-bic-code-register.html

(Açılacak ekranda yalnızca CODE alanına Konteyner numaranızın başındaki 4 harf bilgisini giriş yapıp enter tuşu sorgulayabilirsiniz.)
 
   
C.Muhasebe    03.03.2016 14:16 Haber No:11666  
OTOMAİL SİSTEMİ ÜZERİNDEN MUTABAKAT GÖNDERİMİ !!!
Muhasebe sistemi üzerinden firmalarınıza gönderdiğiniz mutabakat yazılarını Evrim Otomail sistemi üzerinden firmalarınıza otomatik gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    03.03.2016 13:38 Haber No:11665  
72. FASIL GTİPLERİNDE FATURALANDIRMA
Beyannameniz içerisinde 72 .fasıla ait bir gtip var ise fatura kesim aşamasında sistem İTH-10 komisyonunu otomatik hesaplayacaktır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    03.03.2016 13:22 Haber No:11664  
GÖNDERİLEN E-FATURA ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK ENGELİ
Yapılan yeni güncelleme ile GIB sistemine gönderilen bir E-fatura üzerinde değişiklik yapılmak istenir ise sistem buna izin vermeyecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    01.03.2016 16:43 Haber No:11644  
!!! OTOMAİL SİSTEMİNDE DEKONT EDİLMEYEN MASRAF !!!
ÖNEMLİ YENİLİK !!!
Dekont edilmeyen masrafların listesini yapılan yeni güncelleme ile Evrim Otomail sistemi üzerinden belli periyotlar halinde mail atma imkanı sağlanmıştır.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  Sonraki Sayfa»