Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    18.03.2016 17:49 Haber No:11776  
51XX REJİMİNDE D1A MUAFİYETİNİ KALEMLERE AKTARMA
İthalat sistemi hızlı gir / Aktar alanında yer alan D1A muafiyet kodu beyannamenin rejimi yalnızca 51XX olduğunda durumda kalemlere atacak şekilde güncellenmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    18.03.2016 17:48 Haber No:11775  
4051 REJİMİ DÜŞÜM TAKİBİ
Yapılan güncelleme ile 4051 rejimine ilişkin düşüm bilgisini de takip etme imkanı sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    18.03.2016 11:14 Haber No:11773  
OTOMAİL SİSTEMİNDE İŞ TAKİP DİZİN RAPORU
Otomail sistemi üzerinden firmalarınıza statü bazında iş takip dizin raporunu otomatik gönderebilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ihracat    17.03.2016 15:07 Haber No:11765  
İHRACAT SİSTEMİNDE MAL KODU GİRİŞİ
Yapılan yeni güncelleme ile ürün kodlarınızı kayıt etme imkanı ihracat sisteminde de sağlanmıştır.
Ürün kodlarınızı veri girişi / ürün girişi ekranından veya beyanname yazım aşamasında gtip alanında F12 yaparak kayıt edebilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    16.03.2016 15:06 Haber No:11756  
OTOMAİL SİSTEMİ ÜZERİNDEN SÜRE SONU MAİLLERİ
Otomail sistemi üzerinden süre sonu maillerini (temsilci bazında)otomatik mail gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
   
ihracat    15.03.2016 15:40 Haber No:11747  
KAYITLI EVRAKLARDA SAAT VE TARİH BİLGİSİ
Bildiğiniz gibi ihracat evraklarınız üzerinde değişiklik yaptığınızda dilerseniz dizaynınızı evrim sisteminde kayıt edebiliyorsunuz.
Yapılan yeni güncelleme ile kayıtlı evraklar ekranına tarih bilgisi ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    15.03.2016 15:26 Haber No:11746  
N VE C DOSYA TİPLERİNDE VALÖR TANIMLAMA İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile ''C - Teminat Çözüm'' ve ''N – Belge'' Dosya tiplerine göre valör tarihi tanımlama imkanı sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.03.2016 10:54 Haber No:11742  
OTOMAİL SİSTEMİNDE VEKALET RAPORU
Otomail sistemi üzerinden vekaleti geçen ve 3 ay kalan firmalarınızın raporunu belirlediğiniz periyotlar ile (her gün , her hafta vb.)tanımladığınız alıcı adreslere otomaik mail gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    14.03.2016 11:31 Haber No:11730  
OTOMAİL SİSTEMİ ÜZERİNDEN MİZAN GÖNDERİMİ !!!
Muhasebe sistemi üzerinden aldığınız hesap mizanı raporunu belirlediğiniz periyotlar halinde Evrim Otomail sistemi üzerinden firmalarınıza otomatik gönderimini sağlayabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.


 
Haberi Okudum
ithalat    08.03.2016 09:50 Haber No:11696  
KONTEYNER MENŞE BİLGİSİNİ SORGULAMA !!!
Konteyner menşe bilgisini aşağıdaki linkten tespit edebilirsiniz.
https://www.bic-code.org/consultation-of-the-containers-bic-code-register.html