Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ihracat    08.04.2016 11:24 Haber No:11932  
YETKİLENDİRİLMİŞ YÜKÜMLÜ SERTİFİKA BİLGİSİ
YETKİLENDİRİLMİŞ YÜKÜMLÜ SERTİFİKA BİLGİSİNİN BEYANNAMEDE GÖRÜNÜMÜ;

Yapılan yeni güncelleme ile OKBS gibi 44.hanede 'Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifika AEO bilgileri otomatik çıkacaktır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    08.04.2016 16:31 Haber No:11931  
FARKLI SERİLERİN SON DOSYA NUMARASINI BULMA
FARKLI SERİ NUMARASI KULLANMAK ZORUNDA KALAN FİRMALAR İÇİN SON DOSYA NUMARASINI BULMA YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YENİLİK

Farklı seri numarası kullanan şirketler kendi seri numarasındaki son dosyayı şu şekilde bulabilir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
NCTS    08.04.2016 09:58 Haber No:11928  
NCTS DOSYALARININ STATÜSÜNÜ GÜNCELLEME !!!
Ncts sisteminde beyannamelerin statünü sorgulama ilave edilmiştir. ''Cevap al'' işlemi yapılarak dosyaların son statüsünü beyannameye otomatik işleyebilirsiniz.
Ncts sistemi versiyonu v.1.0.4.1111 olmalıdır.
 
Haberi Okudum
ithalat    07.04.2016 09:49 Haber No:11918  
XX71 Rejimli işlemlerde Damga Vergisi uyarısı
Bilindiği gibi Antrepo beyannamesinde ödenen Damga vergisi ithalat aşamasında KDV matrahına ilave edilmelidir. Yapılan güncelleme ile XX71 beyannamelerde Yurt içi giderlerdeki Diğer alanına giriş yapılmadıysa uyarı mesajı alacaksınız,44.haneye[Antrepo Beyannamesine ait DV yurtiçi gidere ilave edilmiştir.]şeklinde açıklama atılacaktır.

 
Haberi Okudum
Ozetbeyan    29.03.2016 10:37 Haber No:11852  
ÖZETBEYAN SİSTEMİ İLE İLGİLİ ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİKLER
01/04/2016 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, Özet Beyan düzenlenirken veri girişi ile ilgili olarak belirtilen düzenlemeler uygulamaya alınacaktır.
Uygulama ile ilgili detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
NCTS    29.03.2016 10:11 Haber No:11851  
TR REJİMLİ NCTS İŞLEMLERİNDE GÜNCELLEME
Ncts sisteminde TR rejimli işlemlerde dahili taşıma şekli alanı Gümrük sisteminde yapılan bir güncelleme ile zorunlu hale getirilmiştir.
 
Haberi Okudum
ithalat    28.03.2016 17:46 Haber No:11844  
BEYANNAMEDE ÜRÜN KODU BAZINDA KDV ORANI
Yapılan yeni güncelleme ile ürün kodu için veri girişi /ürün girişi ekranına KDV oranı tanımlanmış ise bu ürün kodu beyannamede kullanıldığında KDV bilgisine ürün girişinden tanımlanan KDV oranı otomatik atacaktır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    28.03.2016 17:43 Haber No:11843  
EUR1 DÜZENLENECEK GTİP LİSTESİ
İhracat evrakları hazırlama esnasında ilgili beyannamenin gtip bilgisi mevzuatı açısından dökmek istediğiniz evraktan farklı ise yapılan yeni güncelleme ile sistem tarafından kontrol edilecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    28.03.2016 17:37 Haber No:11842  
VERGİ HESAPLAMA EKRANINDA GEÇİCİ ÖNLEM
Beyanname yazmadan vergi hesaplattığınız vergi hesaplama ekranına
32 ve 33 no'lu vergi ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
NCTS    28.03.2016 14:58 Haber No:11841  
NCTS GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!!!
Ankara tarafından yapılan değişiklik nedeniyle NCTS sisteminde oluşan "Policy Falsified" hatası ile ilgili güncelleme çıkarılmıştır.
Güncellemeden sonra NCTS sistemi versiyonu v.1.0.4.1109 olmalıdır.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  Sonraki Sayfa»