Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    27.04.2016 18:12 Haber No:12080  
GÖNDEREN VE ALICI HIZLI SEÇİMİ
Beyanname yazım işlemlerinizi daha hızlı hale getirebilmek adına sistemde yeni bir güncelleme devreye alınmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    26.04.2016 17:36 Haber No:12071  
BEYANNAME KONTROL İŞLEMLERİNDE ONAY BAŞLANGIÇ
Beyanname kontrol onay işlemlerinde onay bas. butonu ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    26.04.2016 17:34 Haber No:12070  
ATR DÖKÜMÜNDE BOLGE MÜDÜRLÜK BİLGİSİ
ATR dökümünde her durumda gümrük bilgi çıkmaktadır.
ATR üzerinde ayrıca BOLGE MUDURLUK bilgisinin çıkması sizin tercihinize bırakılmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Ozetbeyan    26.04.2016 17:31 Haber No:12069  
ETGB EKRANINDA FATURA KURU,FATURA EUR BEDELİ
Bildiğiniz gibi ETGB işlemlerinde dosyanın dövizi ne olursa olsun gümrüğe gönderilirken her zaman EUR karşılığı ile gönderim yapılmaktadır.Gümrüğe gönderilen EUR bilgilerinin dosya üzerinde de görünmesi sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    26.04.2016 15:08 Haber No:12067  
VEDOP SORGULAMA GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!
Vedop sorgulama işlemi ile ilgili güncelleme çıkmıştır.

İhracat sistemi v.1.0.0.7260 olmalıdır.
 
Haberi Okudum
ithalat    14.04.2016 16:43 Haber No:11975  
TPS BELGELERİNİN EDİ BELGE EKRANINA GİRİŞLERİ
Bilindiği gibi yeni Tareks başvuruları TPS sistemi üzerinden yapılmaktadır. TPS sistemi üzerinden alınan . Tareks belgelerinde beyannameniz tek tarifeden oluşmasına rağmen birden fazla aynı kodda farklı referanslar var ise her bir belge için beyannamede kalem açılması gerekmektedir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    08.04.2016 11:24 Haber No:11932  
YETKİLENDİRİLMİŞ YÜKÜMLÜ SERTİFİKA BİLGİSİ
YETKİLENDİRİLMİŞ YÜKÜMLÜ SERTİFİKA BİLGİSİNİN BEYANNAMEDE GÖRÜNÜMÜ;

Yapılan yeni güncelleme ile OKBS gibi 44.hanede 'Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifika AEO bilgileri otomatik çıkacaktır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    08.04.2016 16:31 Haber No:11931  
FARKLI SERİLERİN SON DOSYA NUMARASINI BULMA
FARKLI SERİ NUMARASI KULLANMAK ZORUNDA KALAN FİRMALAR İÇİN SON DOSYA NUMARASINI BULMA YÖNTEMİ İLE İLGİLİ YENİLİK

Farklı seri numarası kullanan şirketler kendi seri numarasındaki son dosyayı şu şekilde bulabilir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
NCTS    08.04.2016 09:58 Haber No:11928  
NCTS DOSYALARININ STATÜSÜNÜ GÜNCELLEME !!!
Ncts sisteminde beyannamelerin statünü sorgulama ilave edilmiştir. ''Cevap al'' işlemi yapılarak dosyaların son statüsünü beyannameye otomatik işleyebilirsiniz.
Ncts sistemi versiyonu v.1.0.4.1111 olmalıdır.
 
Haberi Okudum
ithalat    07.04.2016 09:49 Haber No:11918  
XX71 Rejimli işlemlerde Damga Vergisi uyarısı
Bilindiği gibi Antrepo beyannamesinde ödenen Damga vergisi ithalat aşamasında KDV matrahına ilave edilmelidir. Yapılan güncelleme ile XX71 beyannamelerde Yurt içi giderlerdeki Diğer alanına giriş yapılmadıysa uyarı mesajı alacaksınız,44.haneye[Antrepo Beyannamesine ait DV yurtiçi gidere ilave edilmiştir.]şeklinde açıklama atılacaktır.

 
   
 «Önceki Sayfa ...  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  Sonraki Sayfa»